درخشش محمود درقدمی در همایش تخصصی خبرنگاران خراسان رضوی

ریحانه ریاحی/ مجحله اینترنتی اسرارنامه

محمود درقدمی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای دفتر سبزوار،در ششمین  همایش تخصصی و آموزشی فصلی آزاد خبرنگاران شهرستان های خراسان رضوی درخشید و از وی تقدیر شد.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، در این همایش که 11 اسفند ماه 96 در محل سالن آمفی تئاتر پالایشگاه خانگیران سرخس برگزار گردید، از تعدادی از خبرنگاران خراسان رضوی تقدیر شد. این تقدیرها از خبرنگارانی که سرعت عمل در ارسال خبر، خبر مکتوب و یا ارتقائ کمی و کیفی گزارش های فاخر تلویزیونی داشتند صورت گرفت.
 
محمود درقدمی تنها فردی در این همایش  بود که در زمینه ی ارتقای کمی و کیفی گزارش های فاخر تلویزیونی در 6 ماهه دوم معرفی شد و برای سبزوار افتخار آفرینی کرد.
 
محمود درقدمی، خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای دفتر سبزوار گفت: این تقدیر بعد از سنجش آثار ارسالی به تهران و کسب نمره های متوسط و نمره ب و همچنین تعداد خبرهای ارسالی به مرکز استان صورت گرفت.
 
وی افزود: آخرین گزارش بنده که موفق به کسب نمره ب گردید، گزارشی از پدر شعر انقلاب بود و همچنین به خبر رونق تولید در بخش قطعه سازی خودرو در سبزوار که در بخش اخبار ارسالی به مراکز استان  (جشنواره آثار رادیو و تلویزیونی استان ها درسنندج) راه یافته بود، اشاره کرد.
 
درقدمی در ادامه به تشکر از مجموعه ی دفتر خبرگزاری صدا و سیمای سبزوار پرداخت و گفت: این موفقیت حاصل همدلی و همت مجموعه اعضای دفتر خبرگزاری صدا و سیمای سبزوار می باشد که جا دارد از تمام اعضا به خصوص رضا نامنی مدیریت این مجموعه قدردانی کنم.
 
وی همچنین در پایان سخنانش اظهار داشت: این اقدامات برای معرفی سبزوار و شایستگی های مردمانش ناچیز است. امید می رود که بتوانیم با تلاش، پشتکار، تحقیق و پژوهش بیشتر و عنایت باری تعالی نام سبزوار را در همه جا پرآوزاه تر از قبل کنیم.
 
در پایان مجله اینترنتی اسرارنامه کسب این موفقیت را به محمود درقدمی خبرنگار پرتلاش سبزواری تبریک عرض می نماید و همچنین از وی به لحاظ اینکه در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و وثیق به تصویر عینی از واقعیت تلاش کرده است و در راه دست یابی به اطلاعات حقیقی و موثق همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه ای برای دیار سربداران تلاش نموده، قدردانی کرد.

 

 

 

 


نظرت را بنویس
comments

سلام خيلي خوبه اما آقاي درقدمي و دفتر سبزوار نبايد به اين تقديرها که در بين خبرنگاران آماتور استان بودن دلخوش کنند. درقدمي و دفتر صدا و سيما حالا بايد تلاش کنند که کارشان در سطح ملي باشه و خودشان را در سطح کشوري مقايسه کنند
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما