انتخابات و سایر امور اداری روستای طبس از این به بعد زیر نظر سبزوار انجام خواهد شد.



 وبسایت رسمی روستای طبس اخیراً از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستای طبس زیر نظر سبزوار خبر داده است.


به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، آقای علی طبسی مدیر وبسایت روستای طبشن در این رابطه چنین نوشته است :


 بعد از ۲۲ سال اتفاق افتاد …


 طبشن ؛ انتخابات شورای اسلامیسالها بود که در بحث انتخابات و نظارت بر آن و همچنین صندوقهای رای گیری از شهرستان خوشاب به روستای طبس آورده می شود و انجام می پذیرفت و حتی چون قانون هست که برای ثبت نام در انتخابات شورای اسلامی روستاها باید به بخش مربوط مراجعه کرد ، در نتیجه داوطلبان گرامی می بایست سختی ۶۵ کیلومتر راه را به چشم میخریدند و به شهرستان خوشاب می رفتند.


 خوشبختانه بعد از ۲۲ سال و برای اولین بار و اولین سال و به همت و پشتکار اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستا و لطف و مرهمت مسئولان امسال صندوق های رای گیری انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی از شهرستان سبزوار و بخش مرکزی به روستای طبس آورده میشود و نظارت بر آنان صورت میگیرد.


 ضمناً داوطلبان کاندیداتوری شورای اسلامی روستا جهت ثبتنام به بخشداری بخش مرکزی واقع در شهرستان سبزوار حد فاصل میدانهای آل احمد و انقلاب اسلامی ( بیضی ) مراجعه نمایند.


 قدمی دیگر به سمت بخش مرکزی برداشته شده . به امید روزی که مثل سابق به بخش مرکزی بازگردیدم …

منبع: طبشن ، وبسایت رسمی روستای طبس


 گفتنی است روستای با صفای طبس یکی از مناطق ییلاقی و خوش آب و هوای ییلاقی در خراسان است که در 20 کیلومتری شمال سبزوار است.


 این روستا که در دل کوه های شمالی شهرستان سبزوار قرار گرفته است ، در زمستان ها آب و هوایی سرد با بارش های سنگین برف و در تابستان ها آب و هوایی معتدل و مناسب برای تفریح و ییلاق دارد.دره های سرسبز ، کوه های مرتفع ، رودخانه و آبشارهای متعدد و به طور کل انواع چشم اندازهای رویایی در اطراف طبس شایستگی این روستا را برای تبدیل شدن به یک قطب مهم گردشگری طبیعی در خراسان به اثبات می رساند.


مجله اینترنتی اسرارنامه برای معرفی هرچه بیشتر از این روستای خوش آب و هوای و زیبا در منطقه سربداران هم اکنون اقدام به انتشار چند مطلب در بخش های حوض هشت پایه ، سبک زندگی ، سبزوارگردی همین وبسایت کرده است.


 شما مخاطبان گرامی می توانید برای مطالعه این مطالب دررابطه با روستای طبس ، هم اکنون به پیوندهای زیر مراجعه نمایید :

آشنایی با روستای ییلاقی طبس ، بهشت طبیعت گردی غرب خراسان

آموزش تهیه و پخت قُرمه جوش ، غذای محلی طبس سبزوار

مروری بر پیشینه تاریخی روستای طبس

گزارش تصویری از روستای طبس در فصل بهار

 

نظرت را بنویس
comments

غلامرضا

خدا رو شکر مسولین عزیز خواهش می کنم کاری کنید که کلا طبس به سبزوار ملحق بشه.چون خیلی زور داره که از طبس تا سبزوار 20 دقیقه راه باشه ولی مردم بیچاره این روستا مجبور باشن دو سه برابر این زمانو تو را باشن تا به سلطان آباد برسن برای یک کار ساده اداری !!!!!
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما