دو هنرمند بازیگر سبزواری به زودی با نوش دارو به شبکه یک سیما می آیند


شیوا خسرومهر و هدایت هاشمی ، دو هنرمند پراستعداد و شناخته شده سبزواری در صدا و سیمای ایران ، به زودی با سریال نوشدارو میهمان شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران خواهند شد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه شیوا خسرومهر در نخستین روزهای اردیبهشت 92 در گفتگویی با باشگاه خبرنگاران ایران در مورد جدیدترین فعالیت هنری خود درکنار هدایت هاشمی دیگر بازیگر توانمند سبزواری ، چنین گفته است :

خوشحالم که در کنار "هدایت هاشمی" کار کردم و "جواد اردکانی" را به دلیل تبحر و صبوری‌اش در "نوشدارو" تحسین می کنم.

وی افزود: ایفاگر نقش همسر شهیدی با نام "ابراهیم" هستم که زنی صبور بوده که با خانواده محمد (هدایت هاشمی) دوست همسرش در ارتباط است.

وی با اشاره به کار با "جواد اردکانی" کارگردان "نوشدارو" تصریح کرد: "نوشدارو" اولین تجربه من با "جواد اردکانی" است و باید به جرات بگویم که او با تبحر و صبوری خاصی شلوغ ترین سکانسها را در آرامش ضبط می کند.

خسرومهر در خصوص خروجی این سریال، اظهار داشت: همیشه آن متنی که ما می‌خواهیم و بازیهایی را که ارائه میدهیم با وجود ممیزی ها و اتفاقاتی که در زمان پخش برای آنتن می افتد فرق می کند و خروجی کار نیز برای من بازیگر هم مشخص نخواهد بود.

وی ادامه داد: ولی به دلیل یک دست بودن تیم و ارائه بازیهای قابل توجه و هدایت خوب "اردکانی" امیدوارم "نوشدارو" مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

خسرومهر با اشاره به بازی خوب "هدایت هاشمی" تصریح کرد: "هدایت هاشمی" همشهری من و به نوعی معرف حضورم در "نوشدارو" بوده است و باید بگویم بازی او در این سریال متفاوت تر از دیگر آثار او خواهد بود.

بازیگر نقش "شکوه" در "بالهای خیس" ابراز داشت: فکر می‌کنم حدود 40 درصد از تصویربرداری کار بعد از برگشتن تیم از خارج از کشور باقی مانده باشد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

گفتنی است شیوا خسرومهر بازیگر توانمند تئاتر و تلویزیون ایران است و اصالتی سبزواری دارد. پدر او هوشنگ خسرومهر نیز یکی از هنرمندان پیش کسوت عرصه تئاتر در دارالمومنین سبزوار بوده است.

شیوا خسرومهر به دلیل علاقه مندی بی نهایتش به تئاتر بیشتر در این زمینه فعالیت می کند و به همین دلیل کمتر در سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی دیده می شود.

با این حال چند مورد از حضور های موفق او در تولیدات سینمایی و تلویزیونی باعث شده که بسیاری از ایرانیان با چهره و هنر او آشنا باشند.

شیوا خسرومهر اخیرا در مطلبی که به مناسبت روز گرامیداشت مقام زن در مجله اینترنتی اسرارنامه منتشر شد و مورد استقبال گسترده مخاطبان گرامی این سایت قرار گرفت ، به عنوان یکی از بانوان موفق و فعال اجتماعی سبزوار مطرح گردید.
شما گرامیان می توانید برای آشنایی بیشتر با شیوا خسرومهر هم اکنون به پیوند زیر مراجعه نمایید :
آشنایی با شماری از بانوان موفق و فعال اجتماعی در دارالمومنین سبزوار

هدایت هاشمی نیز دیگر بازیگر پراستعداد صدا و سیمای ایران است که شاید چهره و تصویر او به دلیل حضور های بیشتری که در سینما و تلویزیون داشته است ، برای مخاطبان آشنا باشد.
وی در نوروز 91 در سریال موفق تلویزیونی «چک برگشتی» درکنار شماری از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران نظیر امیر جعفری ، بهاره رهنما و ... بازی کرد و یکی از نقش اول این مجموعه طنز را برعهده داشت که پس از آن بر شهرت وی افزوده شد. (منبع)

هاشمی در حال حاضر نیز سریال پروانه را در حال پخش از شبکه سه سیما دارد که نقش یک روحانی را در آن ایفا می کند. (منبع)

وبسایت سوره سینما هدایت هاشمی را چنین معرفی کرده است :

هدايت هاشمي متولد 1353 سبزوار، كارشناسي ارشد كارگرداني نمايش. وي از سال 77 فعاليت حرفه اي خود را در تئاتر همزمان با ورود به دانشكده هنر و معماري دانشگاه آزاد تهران آغاز كرد.

در سال 83 در فيلم يك بوس كوچولو ساخته بهمن فرمان آرا پا به عالم سينما گذاشت. سپس در سال 86 در فيلم آرام باش و تا هفت بشمار ساخته رامتين لوافي پور و فيلم خاك آشنا ساخته بهمن فرمان آرا بازي در سينما را ادامه داد.

 او همچنين در سال 87 پس از حضور موفق در تئاتر افرا به كارگرداني بهرام بيضايي براي بازي در نقش كارگردان در فيلم وقتي همه خوابيم انتخاب شد و در همان سال فيلم ديگري را به نام سوت قرمز كوچك براي بابك شيرين صفت بازي كرد.
 عمده فعاليت هاي وي در تئاتر حرفه اي متمركز بوده و وي در زمينه تدريس نيز سابقه اي طولاني دارد، كه از جمله مي توان به تدريس متوالي اش در مؤسسه كارنامه از سال 81 تاكنون اشاره كرد.


(سازمان سوره)


 کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:
استقبال گسترده از رقص محلی سبزوار در برج میلاد تهران
نظرت را بنویس
comments

سپیده از مشهد مقدس

من عاشق بازی های آقای هدایت هاشمی هستم. و به اینکه آقای هاشمی خراسانی هستن افتخار می کنم.خانم خسرومهر و بقیه هنرمندان خراسانی هم خوب هستن ولی من از بازی های متنوع و منحصربه فرد آقای هاشمی واقعا لذت می برم و فکر می کنم ایشون یکی از استعدادهای قوی صدا و سیمای ایران هستن البته امیدوارم قدر خودشونو بدونن و به بازی در کارهای ضعیف و معمولی تن ندن.سریال نوش دارو هم امیدوارم هر وقت پخش بشه بتونم ببینم و بازی خوبی از آقای هاشمی مشاهده کنیم دوباره. ضمنا ایشون کمی هم مشهدی هستند و در مشهد هم چندسالی سکونت داشتن.

سمیرابانو

آره واقعا . الآن دیگه نصفی از مشکلات زندگیم حل شده.دستت درد نکنه. آخیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش راستی خیلی بد حرف زدی ها! من در سنین نوجوونی نیستم دانشجوهستم ترم چهار (البته همه میگن خوب موندی) ولی اینطوری که شما نوشتی هیجان طلب و ساختار شکن من فکر کردم داری با یک بچه ده ساله حرف می زنی که میره روی دیوارای شهر با اسپری می نویسه 666 تازگی ها بی اعصاب شدی ها!!!! گفته باشم

سمیرابانو

اُمُّل بازی در نیارید دیگه . اسرارنامه جان اسم گوگوش که دیگه الان تو همه جا مطرحه. حتی روزنامه ها و سایتهای داخلی هم در موردش می نویسن.

سمیرابانو

حیف که من کلا با برنامه های صدا و سیمای ایران سر و کاری ندارم اگرنه حتما هنرنمایی این دو عزیز هشمشهری در شبکه یکو حتما می دیدم.ولی عشق من فقط شبکه ...................... قسمت سوم آکادمی موسیقی ................... خیلی با حال بود.و البته خیلی هم جنجالی .توی تلویزیون ایران از بس ممیزی ها زیاده بهترین بازیگرام اگه بیان جذاب نمیشه

سمیرابانو

حیف که من کلا با برنامه های صدا و سیمای ایران سر و کاری ندارم اگرنه حتما هنرنمایی این دو عزیز هشمشهری در شبکه یکو حتما می دیدم.ولی عشق من فقط شبکه ...................... قسمت سوم آکادمی موسیقی ................... خیلی با حال بود.و البته خیلی هم جنجالی .توی تلویزیون ایران از بس ممیزی ها زیاده بهترین بازیگرام اگه بیان جذاب نمیشه
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما