اعلام اعتبارات سفر رئیس جمهور به سبزوار / 145 میلیارد تومان برای راه آهن، ورزشگاه و پردیس دانشگاه علوم پزشکی

145میلیارد تومان به سبزوار اختصاص یافت
 
سبزوار- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: 145 میلیارد تومان اعتبار عمرانی از محل اعتبارات سفر اردیبهشت ماه امسال رئیس جمهوری و هیات دولت به خراسان رضوی به این شهرستان اختصاص یافت.
 
احمد برادران روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سفر رئیس جمهوری به این استان و شهرستان سبزوار منشا خیر و برکت بود افزود: اعتبار تخصیص داده شده برای تکمیل سه طرح راه آهن، مجموعه ورزشی 15 هزار نفری سربداران و پردیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار هزینه خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه زیر ساخت طرح راه آهن سبزوار به طول 45 کیلومتر از ایستگاه سلطان آباد به شهر سبزوار به پایان رسیده است، اظهار کرد: هزار میلیارد ریال برای تکمیل این طرح اختصاص یافته است.
وی با اشاره به اتصال طرح راه آهن سبزوار به راه آهن سراسری شمال به جنوب، گفت: با دریافت ردیف اعتبار و اتصال راه آهن سبزوار به راه آهن کاشمر و تربت حیدریه این خط در مسیر ریل اصلی جنوب به شمال قرار می گیرد.
 
فرماندار ویژه سبزوار با بیان اینکه تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری سبزوار یکی از دغدغه های جوانان و اهالی ورزش شهرستان است، افزود: در سفر رئیس جمهوری به این شهرستان 300 میلیارد ریال برای تکمیل این ورزشگاه اختصاص یافت.
 
وی اظهار کرد: همچنین برای تکمیل پردیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، دانشکده پرستاری، مسجد این دانشگاه و بخش هایی از بیمارستان حشمتیه سبزوار 150 میلیارد ریال اختصاص یافت. 
 
وی گفت: با جذب این اعتبارات طرح های یاد شده در کمتر از 2 سال به بهره برداری خواهد رسید.
 
کد: 5050
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما