به مناسبت ۱۵ مهرماه روز ملی روستا

پیام تبریک وهاب دلقندی، رئیس شورای بخش مرکزی سبزوار

 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
در تقویم رسمی جمهوری اسلامی، روز 15 مهرماه به منظور ارج نهادن به روستائیان و فرهنگ روستائی، توسط شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان روز ملی روستا تصویب و ثبت شده است. روستا به عنوان یکی از مراکز اولیه و مهم تمدن انسانی، رکن اساسی حفظ توان اقتصادي و پشتوانه استقلال سياسي و امنيتي کشور محسوب مي شود. 
 
روستاییان انسان‌هایی هستند مولد، فعال، تولید کننده و موثر، که نان بازوی خویش را با تلاش حاصل از سختی برکام خود می نشانند، بی شک تکریم روستاییان یعنی ارج نهادن به همه ارزشهای والای انسانی .
امروز به برکت نگاه بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و در سایه تدابیر مقام معظم رهبری( مدظله) و سیاست های دولت خدمتگذار، به ایجاد زیرساخت‌های توسعه روستایی توجه ویژه شده است.
 
با توجه به استقرار بخش قابل توجهی از جمعیت شهرستان سبزوار در حوزه روستایی، نقش و جایگاه روستا درتوسعه شهرستان روشن و انکار ناپذیر است و این مهم را یادآور می شود که لازم است در نظام برنامه‌ریزی و تخصیص منابع، جهت گیری توزیع منابع به سمت حوزه روستایی نیز بارز باشد و ساختارهای روستایی را قوت بخشیده و تقویت نماییم.
 
اینجانب ۱۵مهرماه روز ملی "روستا " را به همه روستاییان باصفا به ویژه روستائیان شهرستان سبزوار تبریک عرض نمایم و از خداوند بزرگ سربلندی و عزت برای همه آنان مسئلت می نمایم.
 
وهاب دلقندی 
رئیس شورای بخش مرکزی سبزوار
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما