عاقبت سبزوار هم برای پایتختی کتاب ایران به فکر افتاد

ریحانه ریاحی/ مجله اینترنتی اسرارنامه

مسعود پسندیده از جلسه ای در راستای آماده سازی سبزوار برای دریافت عنوان پایتخت کتاب ایران در روز شنبه 21 مهرماه 97 خبر داد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، رئیس کمسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سبزوار در جریان برگزاری پنجمین دوره پایتخت کتاب ایران گفت: از  دست اندرکاران و علاقه مندان دعوت کرده ایم که در این جلسه حضور داشته باشند و با فکرهای نو و طرح های خلاقانه در زمینه کتاب و کتاب خوانی ما را همراهی کنند تا اقدامی در فراخور جایگاه و پیشینه ی سبزوار صورت پذیرد.

وی در ادامه افزود: گرچه تغییر مدیریت ارشاد در کند شدن روند فعالیت و آماده سازی زمینه ها برای دریافت عنوان پایتختی کتاب ایران بی تاثیر نبوده، اما به حق رضا شجاع به عنوان سرپرست کنونی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار برای این کار اعلام آمادگی کرده است و این اداره به عنوان دبیرخانه پایتخت کتاب ایران در سبزوار امسال نیز پای کار می باشد.

پسندیده اظهار داشت: تا کنون فعالیت هایی همچون خرید کتاب از ناشر و نویسنده های سبزوار، رونمایی کتاب و همچنین جلسات کتابخوانی داشته ایم و در این زمینه دست خالی نیستیم، اما انشا.. در جلسه 21 مهرماه با استفاده از ایده های ناب دست اندرکاران مستند سازی صورت می گیرد و به صورت جدی شروع به کار می کنیم.

گفتنی ست جشنواره انتخاب پایتخت کتاب ایران و نیز شهر‌ها و روستا‌های دوستدار کتاب ایران اسفند هر سال در تهران برگزار می‌شود.

 


نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما