مسابقه نقاشی و مقاله نویسی، ویژه بزرگداشت ابوالفضل بیهقی در سطح مدارس سبزوار برگزار می شود

سمیرا واعظی نژاد / مجله اینترنتی اسرارنامه
 
مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش سبزوار گفت: به مناسبت اول آبان بزرگداشت ابوالفضل بیهقی پدر نثر فارسی ، مسابقه نقاشی و مقاله نویسی برای دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان برگزار می شود که اطلاعیه آن منتشر شده وعلاقه مندان می توانند آثار خود را برای ما ارسال کنند.
 
روح الله مهری در گفت و گو با مجله اینترنتی اسرارنامه افزود: یکی از برنامه های اداره آموزش و پرورش برای بزرگداشت بیهقی برگزاری مراسم شبی با بیهقی است که در آن برنامه نتایج داوری مسابقه نقاشی و مقاله نویسی اعلام نیز خواهد شد.
 
وی همچنین گفت: در مراسم شبی با بیهقی برنامه هایی از جمله بیهقی خوانی توسط دانش آموزان و فرهنگیان اجرا می گردد.
 
مهری یکی دیگر از برنامه های آموزش و پرورش سبزوار برای بزرگداشت ابوالفضل بیهقی را نواختن زنگ بیهقی عنوان کرد و گفت: امسال در روز اول آبان و همزمان با برنامه های دانشگاه ها، زنگ بیهقی در تمام مدارس شهرستان نواخته خواهد شد.
 
مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش سبزوار همچنین اظهار داشت: از معلمان و دبیران مقاطع مختلف خواسته شده است که در روز اول آبان پنج دقیقه از وقت کلاس را در مورد بیهقی با بچه ها صحبت کنند.
 
مهری در پایان افزود: آموزش و پرورش سبزوار سه پیام مختلف برای سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم تدارک دیده است که برای مدارس ارسال خواهد شد و در روز اول آبان و همزمان با نواختن زنگ بیهقی در مدارس قرائت خواهد گردید.
 
نظرت را بنویس
comments

اينم از نهايت فعاليت مسئولان شهر ما يک هفته مانده به اول آبان براي اين که از قافله جا نمانند و البته براي بيلان کار دادن، تازه از خواب بيدار شده و فراخوان مقاله نويسي دادند. اين فراخوان کي مي خواد اعلام بشه و به دست دانش آموزان برسه و اونا کي تحقيق کنند و کي بنويسند و کي ارائه کنند. همه اينها قراره در يک هفته انجام بشه. واقعا به مسئولان محترم خسته نباشيد مي گيم با اين زحمات طاقت فرساي شان.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما