رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سبزوار :

در هفته بزرگداشت بیهقی بناهای تاریخی سبزوار آماده بازدید علاقه مندان خواهند بود

سمیرا واعظی نژاد / مجله اینترنتی اسرارنامه
 
سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سبزوار گفت: در هفته بزرگداشت ابوالفضل بیهقی پدر نثر ایران، تمام بناهایی که تحت مدیریت اداره میراث فرهنگی در شهر سبزوار هستند برای بازدید علاقه مندان و دوست داران آثار تاریخی آماده خواهد بود.
 
سید رضا حسینی در گفت و گو با مجله اینترنتی اسرارنامه افزود: راهنماهای گردشگری و کارشناسان ما آماده خواهند بود تا توضیحات لازم در مورد بناها را برای بازدیدکنندگان ارائه کنند.
 
وی با بیان این که بزرگداشت بیهقی طی یک هفته برگزار می شود ادامه داد: امسال بخش های مختلف بزرگداشت بیهقی بین ادارات مختلف تقسیم شده است و طبق صحبت های صورت گرفته برنامه های اداره میراث فرهنگی در کاروانسرای فرامرزخان ارائه خواهد شد.
 
حسینی اظهار داشت: اداره میراث فرهنگی و گردشگری تصمیم دارد در روزی که برنامه ها با این ارگان است پاورپوینتی با موضوع معرفی جاذبه های تاریخی ، فرهنگی و گردشگری شهرستان سبزوار با محوریت بیهقی را برای مدعوین و بازدیدکنندگان ارائه کند.
 
وی در پایان گفت: برپایی نمایشگاه صنایع دستی در کاروانسرای فرامرزخان یکی دیگر از برنامه های اداره میراث فرهنگی برای هفته بزرگداشت ابوالفضل بیهقی است.
 
نظرت را بنویس
comments

شهروند

سلام چجوری میخواید آخه!!! وقتی مکان های تاریخی بازسازی نشده و آماده جذب گردشگر نیست. چرا می خواید بیارید.

سلام اينم سبک جديدي که به ابتکار مسئولان محترم سبزواري باب شده است که آثار و تاريخي ، موقتي و فقط براي چند روز مثلا در عيد يا چند روز ديگر براي بازديد بازگشايي مي شود. ما چينين چيزي در جاهاي ديگر نداريم. چنانکه ديديم حتي در روز جهاني جهانگردي هم موزه مردم شناسي سبزوار بسته بود. وضع آثار باستاني و تاريخي اسفبار مثل تپه باستاني و غيره. خانه هاي تاريخي فقط براي چند روز درشان باز مي شود. زيرساخت هاي گردشگري شهرستان در حد صفر و گردشگري رها شده. اينجوري مي خواهيم گردشگري سبزوار را رونق بدهيم!!!!
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما