تقویم برنامه های بنیاد مردمی صدک سبزوار برای هفته کتاب

سازمان مردم نهاد صدک (صدای دوستداران کتاب) در سبزوار برنامه های جالب و متنوعی را برای هفته کتاب سال 97 تدارک دیده است.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه در پوستری که برای معرفی برنامه های صدک در این هفته منتشر شده است، فعالیت ها در نقاط مختلف شهر و با حضور اقشار مختلف جامعه هدف، از روز پنجشنبه 24 آبان آغاز می شود و در روز چهارشنبه 30 آبان پایان می یابد و مراسم اختتامیه نیز بعد از ظهر پنجشنبه 1 آذر ماه برگزار می شود.
 
سازمان صدک فعالیت خود را در سبزوار با شماره ثبت 494 از 30 دی ماه 95 (همزمان با شب یلدا) آغاز کرد و شعار 9 دقیقه مطالعه که آن زمان در پوسترهایشان درج شده بود، باعث جلب توجه عده زیادی از مردم، به این سازمان و فعالیت هایش شد.
 
مدیرعامل بنیاد مردمی صدک مجید توانایی است و فرهیختگان دیگری نظیر موسی الرضا دانایی، دکتر ابوالقاسم رحیمی، فرزانه فرهبد، موسی الرضا نوری، اسماعیل عسگری، حمید حمیدیان، زکریا رحیمی، فرزانه فرهبد، اسماعیل نعمتی مقدم و ... از هم پیوندان و اعضای موثر در این NGO هستند.
 
همچنین امیرمهری، علی قربانی، وحید علی آبادی، بهاره جهانبانی، امین علی پور، محمد رضا علوی مقدم، فرهاد صفایی، موسی الرضا وثوق، هادی انصاری، سید مصطفی شبیری و امیر حسین علی آبادی از جمله مدیران اجرایی جوان بنیاد صدک در سبزوار هستند. 
 
کد: 5050
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما