دودی که به چشم همه می رود

مسئول دفتر امام جمعه سبزوار در کانال تلگرامی شخصی خود نسبت به بد اخلاقی‌های اخیر فضای رسانه‌‌ایی در شهرستان  واکنش نشان داد :
 
روز گذشته تعدادی از خبرنگاران خدمت امام جمعه سبزوار رسیدند و در خصوص برخی بداخلاقی های اخیر در فضای رسانه ای این شهرستان مطالبی بیان شد. 
 
در این خصوص سه مطلب را لازم است یادآور شوم:
 
اول اینکه رسانه ها سعی نمایند مشی مستقلانه خود را حفظ کنند. رسانه اگر مستقل نباشد، از بیان مطالبات مردم عاجز می شود و نمی تواند منصفانه نقد کند. البته از دغدغه های معیشتی ایشان هم آگاهم.
 
دوم، نمایندگان مجلس باید مراقب اطرافیان و بالاخص تیم رسانه ای خود باشند. قطعا هر گونه بد اخلاقی در این شرایط آتشی برپا می کند که دود آن به چشم همه خواهد رفت. با رفتارهای خلاف اخلاق چیزی درست نمی شود که البته خرابتر هم می شود. 
 
لازم است نمایندگان در این خصوص صریحا موضع گیری نمایند. البته با هر دو نماینده که صحبت کردم، اینکار را تقبیح نمودند. ولی موضع گیری صریح لازم است.
 
سوم، مسئولین ذیربط یعنی اداره ارشاد، فرمانداری، نیروی انتظامی و دادگستری با جدیت پیگیر برخورد با این رفتارهای غیر اخلاقی باشند. کمی عجیب است که هیچ کدام از مسئولین موضع گیری نداشته اند.
 
منبع: کانال دکتر امین کوشکی
کد:6430
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما