فرودگاه سبزوار مظلوم واقع شده است

امید برومندی، ریحانه ریاحی / مجله اینترنتی اسرارنامه 
 
 
قسمت پایانی
 
علی اصغر روشن بین رئیس فرودگاه سبزوار گفت: فرودگاه سبزوار زیرمجموعه اداره کل فرودگاه های خراسان رضوی است که متأسفانه در بعضی موارد مورد حمایت استان قرار نمی گیرد. البته نه فقط در حوزه فرودگاه ها بلکه به طور کل همیشه بیشترین اعتبارات استانی در مرکز استان هزینه می شود و به شهرهایی همچون سبزوار، نیشابور آنقدر اعتبارات استانی اختصاص پیدا نمی کند. اما به نظر من اگر توجه کافی به سبزوار بشود و زیرساخت های فرودگاه تقویت گردد و مشکلاتش مرتفع شود، می تواند به عنوان یک فرودگاه قوی و پشتوانه ای برای  منطقه غرب خراسان باشد و در این راستا امیدواریم پیگیری دوستان رسانه کمک حالمان شود و ما هم رایزنی خودمان را می کنیم تا برای فرودگاه قدمی برداریم زیرا معتقدم فرودگاه سبزوار مظلوم واقع شده است. 
 
در سفری که چند وقت قبل دکتر مه آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به سبزوار داشت، از ایشان خواستم مسائل توسعه ای را برای فرودگاه سبزوار در نظر بگیرند. چه در زمینه نیروی انسانی و چه در زیرساخت های دیگر و این فرودگاه را اگرچه در مرکز استان نیست، اما در ردیف مراکز استان ببینند. زیرا در بین فرودگاه های اقماری، ما از چند مرکز استان وضعیت بهتری داریم. این را آمار خود شرکت فرودگاه ها نشان می دهد که عملکرد و پروازهای ما از چند مرکز استان بالاتر است که این جایگاه خوبی برای فرودگاه سبزوار است و می طلبد که نگاه ویژه ای به آن بشود.
 
گفتنی است علی اصغر روشن بین از 27 تیر ماه 95 ریاست فرودگاه سبزوار را برعهده گرفته است وی پيش از اين رياست اداره مراقبت پرواز فرودگاه مشهد را برعهده داشته است.
 
تحریریه اسرارنامه از مدیریت فرودگاه سبزوار و همچنین از روابط عمومی این مجموعه به خاطر هماهنگی و ترتیب دادن این جلسه قدردانی می کند. / پایان
 
(این مصاحبه در اواسط مهرماه 97 انجام شده است)
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما