واکنش هفته نامه ستاره شرق به ادعای رئیس سابق ارشاد سبزوار/ داستان پرتقال فروش

مطلبی که ماه های اخیر در مجله اینترنتی اسرارنامه با عنوان ناگفته های رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار منتشر شد ، همچنان بازتاب های پر سرو صدایی در بر دارد. 
 
این بار مهدی مقصودی، مدیرمسئول هفته نامه ستاره شرق طی یادداشتی با عنوان "داستان پرتقال فروش" از رئیس سابق اداره ارشاد خواسته است به جای دامن زدن به بعضی سیاسی کاری های شهری، به بیان شفافیت به ابهامات موجود علی الخصوص در باب محل هزینه کرد 20 میلیون تومانی دریافتی از وزارت ارشاد بپردازد.
 
 در ادامه اسرارنامه به انتشار متن کامل یادداشت منتشر شده در هفته نامه ستاره شرق می پردازد:
 
محمد علی آبادی رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طی یادداشتی که در اسرارنامه منتشر شده گفته اند: « فقط با کمتر از ۱۰ میلیون هزینه و حمایت حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار، توانستیم نامزد پایتختی کتاب شویم.
 
سال گذشته فعالیتهای خوبی در حوزه کتاب و کتابخوانی داشتیم و جزء۱۵ شهر فرهنگی و نامزد و رقیب جدی برای کسب عنوان پایتختی کتاب شدیم .
 
هرچند در ابتدا همه قول همکاری داده بودند؛ اما در ادامه کار تنها ماندیم و فقط امتیاز حضور انجمن های مردمی کتاب خوان و نشست های تخصصی نقد کتاب و طرحهای هنرمندان در حوزه کتاب را کسب کردیم.
 
در این میان حضور هنرمندان به دلیل طرح های بدیع بیشتر مورد توجه قرار گرفت؛ از جمله کنسرت کتاب، گروه موسیقی داروگ به سرپرستی رضا سیدنیا و پرفورمنس آرت کتاب، گروه تاتر میمیک به سرپرستی مصطفی حمیدی فر...»
 
 
قبلا ً هم در نشریه ستاره شرق گفته بودیم که نمیدام چه رسمی است که مسئولین ما بعد از اتمام دوره خدمتشان، به جای ارائه گزارش کار طلبکار عالم و آدم می شوند. آقای علی آبادی هم از این جنس آدم ها و مدیران است. ایشان دوماه بعد از اتمام دوره مسئولیتشان در اداره فرهنگ و ارشاد سبزوار، حال طلبکار شده اند و علت عدم انتخاب سبزوار به عنوان پایتخت کتاب را، عدم همکاری ادارات و نداشتن پول کافی ذکر کرده اند.
 
این در حالی است که نزدیک به یک سال از رقابت برای پایتختی کتاب گذشته است و جناب علی آبادی فرصت کافی جهت بیان واقعیت را در زمان مسئولیت خود داشته اند؛ ولی گویا وقتش را نداشته اند و اکنون که فراغ بال یافته اند، فرصت بیان ناگفته ها را پیدا کرده اند.
 
ولی واقعیت چیز دیگری است.خبرها حاکی از آن است که گفته های ایشان  فرار رو به جلو است. جهت عدم پاسخگویی به 20 میلیون تومان پولی که ایشان در زمان مسئولیت به واسطه یکی از نمایندگان شهر سبزوار از وزارت ارشاد دریافت نموده اند و...
 
خودتان حدس بزنید بقیه ماجرا را !!!
 
همچنین ایشان از کنسرت کتاب که توسط گروه داروگ به سرپرستی رضا سیدنیا اجرا شد به عنوان یکی از دلایل راه یابی سبزوار به 15 شهر نامزدی پایتخت کتاب نام برده اند؛ در حالی که حقیقت ماجرا این است که اصلاً طرح و مستندات این کار خلاقانه گروه داروگ که با زحمت فراوان و هزینه شخصی آقای سیدنیا اجرا شده بود به مدد مدیریت جناب علی آبادی به وزارت ارسال نشده است!
 
نکته آخر: جناب علی آبادی! مدیریت جنابعالی چه خوب و چه بد به اتمام رسیده است و چقدر خوب است که اکنون به جای دامن زدن به بعضی سیاسی کاری های شهری، با بیان شفافیت موضوعات و پذیرش قصور در مسئولیت، به ابهامات موجود علی الخصوص در باب محل هزینه کرد 20 میلیون تومانی دریافتی از وزارت ارشاد، پاسخ صریح بدهید!
 
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما