تقدیر از دانش آموزان برگزیده سبزواری در جشنواره کشوری هفته پژوهش

سمیرا واعظی نژاد / مجله اینترنتی اسرارنامه
 
دانش آموزان برگزیده سبزواری در اختتامیه جشنواره هنری هفته پژوهش که روز گذشته 17 دی ماه در سالن همایش های دبیرخانه شورای عالی برگزار شد، مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه مراسم اهدای جوایز جشنواره هنری هفته پژوهش با حضور دکتر مسعود برومند دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری کشور و جمعی از مهمانان و برندگان برگزار شد که در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از روند اجرایی جشنواره، آثار برگزیده به نمایش در آمد و جوایز برندگان اهدا گردید.
 
دکتر برومند طی سخنانی  از ارزش اهمیت دادن به دانش آموزان و دانشجویان در جهت شکوفایی استعدادهایشان گفت و خاطرنشان کرد، چنین رویدادهایی  بهترین فرصت‌ برای تاثیرگذاری و حرکت در مسیر پیشرفت  دانشجو و دانش آموز است.
 
در این مراسم درسا و گلسا چشمی که موفق به کسب رتبه اول در بخش انیمیشن و همچنین مهدیا سلمانیان  که موفق به کسب رتبه  برگزیده در رشته کاریکاتور شده بودند، به همراه خانواده هایشان حضور داشتند و جوایز خود را از دست معاون دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری کشور دریافت کردند.
 
گفتنی است جشنواره هنری هفته پژوهش با موضوع چالش ها و فرصت ها و با محورهای مدیریت آب و خاک، حمل و نقل و آلودگی محیط زیست، سلامت و درمان، فرهنگ و سرمایه اجتماعی و فضای مجازی در دو بخش دانشجویان و دانش آموزان توسط دبیرخانه شورای عالی علوم و تحقیقات و فناوری برگزار شد.
 
لازم به ذکر است سمانه کیوانلو مادر دو دانش آموز درسا و گلسا چشمی، مدیر آموزشگاه هنرهای تجسمی موسسه فرهنگی و هنری کیاسبز بیهق می باشد.
 
برای مشاهده تصاویر بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید
 
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما