جشن بزرگ روز مرد در سرای سالمندان پدر سبزوار


سرای سالمندان پدر سبزوار به مناسبت فرخنده سالروز میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع) ، جشن بزرگ روز پدر را برگزار می نماید که شرکت در این مراسم برای عموم عموم همشهریان گرامی آزاد است.

مجله اینترنتی اسرارنامه از مخاطبان فرهیخته خود دعوت می نماید با شرکت در این ضیافت آسمانی در شب و روز میلاد امام اول شیعیان (ع) به بازدید از سالمندان پدر تحت تکفل موسسه خیریه حضرت ابوالفضل العباس (ع) رفته و شادی خود را با این عزیزان تقسیم نمایید.

زمان پنجشنبه و جمعه صبح و بعد از ظهر  
آدرس : سبزوار – جاده کمبربندی – روبه روی پارک امام رضا (ع)
تلفن تماس 71- 2224070

لازم به ذکر است مجله اینترنتی اسرارنامه هم اکنون به مناسبت نزدیک شدن به میلاد فرخنده امیرالمومنین علی (ع) و گرامیداشت مقام پدر ، برای آشنایی هر چه بیشتر مخاطبان گرامی با سرای سالمندان پدر سبزوار در بخش حوض هشت پایه همین مجله اقدام به معرفی این مرکز کرده است.

شما گرامیان هم اکنون می توانید برای مطالعه ای این مطلب ، روی اینجا کلیک کنید.

همچنین در بخش عکس نامه اسرارنامه نیز مجموعه عکس هایی از سرای سالمندان پدر سبزوار درج شده است که با مراجعه به پیوند زیر می توانید این تصاویر را نیز مشاهده نمایید.

گزارش تصویری از سرای سالمندان پدر سبزوار

گفتنی است پیش از این نیز در سالروز میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر ، شماری از همشهریان سبزواری به ویژه هنرمندان گرامی این شهر به بازدید از سرای سالمندان مادر سبزوار رفتند و با اجرای برنامه های شاد ، باعث خوشنودی دل مادران سالمند شدند.

گزارش تصویری از این مراسم را می توانید در پیوند زیر مشاهده نمایید :

گرامیداشت روز زن در سرای سالمندان مادر سبزوار


کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:
دیداری با معلم پیش کسوت سبزواری ، دکتر میرزا احمدکرابی

نظرت را بنویس
comments

شكيلا

سلام ميشه عكس هاشو بذاريد؟!

اولین بانوی شعبده باز ایران

سلام خسته نباشید تقریبا یکماه قبل برای سالمندان پدر سبزوار با تخفیف ویژه اجرای برنامه رفتم که قرار بود همان شب وجه مرا بدهند بعد گفتند شماره کارت بدهید فردا به حسابتان میریزیم و بعدهم هر چه تماس گرفتیم جوابمان را ندادند این یعنی بازی با اعتبار سرال سالمندان
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما