پایگاه های اورژانس سبزوار کامل و فراتر از کامل است

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گفت: طبق آیین نامه پوشش فراگیر خدمات اورژانس که ابلاغیه هیئت دولت است، پایگاه های اورژانس سبزوار بر اساس بُعد جمعیتی غرب خراسان رضوی کامل و حتی فراتر از کامل است.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، دکتر علی شریفان در حاشیه مانور مسمومیت گوارشی که روز سه شنبه در خوابگاه پسران دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برگزار شد، اظهار داشت: طبق آمار، پوشش خدمات فراگیر به ازای هر 60 هزار نفر دو آمبولانس پیش بینی شده است، که بر اساس این آمار ظرفیت تعداد آمبولانس های شهرستان تکمیل است و حتی بیشتر از حد نصاب نیز وجود دارد.
 
وی افزود:  تعداد هفت آمبولانس در شهرستان سبزوار به صورت شبانه روزی فعال هستند که در صورت نیاز و موارد بحرانی که احتمال مداخله وجود دارد قابلیت افزایش آمبولانس های پشتیبان، اتوبوس آمبولانس و بالگرد هوایی را نیز داریم تا بتوانیم به صورت آنکال موارد بحرانی را مدیریت نماییم.
 
شریفان در خصوص نظارت معاونت بهداشتی شهرستان به طبخ گسترده اماکن شهری و بین شهری گفت: فرآیند نظارت توسط واحدی به نام بهداشت محیط که زیر مجموعه ای از معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی است، به صورت مدون صورت می گیرد.
 
وی ادامه داد: تیم بازدید مطابق برنامه ای که در اختیار دارند در کلیه ساعات شبانه روز از اماکن شهری و بین شهری در شهرستان های سبزوار، خوشاب، داورزن، جوین، جغتای و شهرهای تابعه مثل ششتمد و روداب بازدیدهایی به صورت منظم و روتین انجام می دهند. 
 
کد: 6430
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما