عقب ماندن فرودگاه سبزوار از فرودگاههای بجنورد و شاهرود

ریحانه ریاحی/ مجله اینترنتی اسرارنامه

 سبزوار در افزایش تعداد پروازها و برقراری سفر کیش به ترتیب از بجنورد و شاهرود عقب افتاد.

رئیس فرودگاه سبزوار چندی پیش در گفتگو با خبرنگاران اسرارنامه اعلام کرده بود که افزایش پروازهای فرودگاه سبزوار و برقراری پروازهای کیش از جمله برنامه هایی است که در دست اجرا دارد و تاپایان سال شاهد اتفاقات خوبی در این فرودگاه خواهیم بود، اما متاسفانه این خبر به واقعیت نپیوست.

روشن بین در همان جلسه، از افزایش 7 روز پرواز در تنها فرودگاه غرب خراسان رضوی خبر داد، این درحالی است که نه تنها تاکنون شاهد افزایش پروازها در شهرستان نبوده ایم، بلکه تنها بعد از چند روز از اعلام این خبر، پروازهای فرودگاه سبزوار از 5 روز به 3 روز کاهش یافت.

اما در این روزها که فرودگاه سبزوار با فراز و فرودهایی دست و پنجه نرم می کند،  روابط عمومي فرودگاه بجنورد از افزایش پروازهای این فرودگاه خبر داد و با برقراری دو پرواز شرکت هواپیمایی تابان ، تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه بجنورد به 5 پرواز افزایش یافت.

همچنین مهندس روشن بین در حاشیه این گفتگو اشاره کرده بود، از آنجایی که کیش مقصد داخلی است و 6 ماه دوم سال جذبه خاصی دارد، می تواند مقصد خوبی برای مسافران و سرمایه گذاران باشد، به همین خاطر ما در حال پیگیری برقراری این مسیر پروازی برای مردم دیار سربداران هستیم، اما متاسفانه این اتفاق نیز برای سبزوار محقق نشد. در حالیکه کیش ایر پرواز خود را به همت و پیگیری مسئولان شاهرود، در مسیر کیش- شاهرود- کیش برقرار نمود، و این مسیر پروازی از  12 بهمن ماه در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته به مناسبت ایام الله دهه فجر برقرار می شود.

فرودگاه شاهرود در یک سال اخیر از توجهات خوبی بر خوردار بوده و همواره خبر پیشرفت های روز افزون آن در رسانه های کشور منتشر می شود و این اتفاقات میمون در فرودگاه هایی نظیر شاهرود و بجنورد که شاهد پیشرفت هستند صددرصد به خاطر برقراری ارتباط نمایندگان مجلس با وزیر راه و رئیس سازمان هواپیمایی و پیگیری های مجدانه رئیس فرودگاه آن مناطق است.

 اما آیا نمایندگان سبزوار در مجلس شورای اسلامی، ریاست فرودگاه سبزوار و همچنین مدیران فرودگاهی خراسان رضوی برای بهره برداری مناسب از فرودگاه سبزوار به عنوان تنها فرودگاه غرب خراسان رضوی اقداماتی انجام داده اند تا مردم شهرستان های سبزوار، نیشابور، کاشمر، بردسکن، خلیل آباد، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و فیروزه شاهد اتفاقات خوب فرودگاه منطقه خود باشند و با خیال راحت تری برای استفاده از آن برنامه ریزی کنند؟

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما