سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه اصفهان

سبزوار یکی از تیم های پیشینه دار هندبال ایران است

براتعلی رجبی/ مجله اینترنتی اسرانامه

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: تیم هندبال سبزوار یکی از تیم های پیشینه دار هندبال ایران است و در این مسابقات می بینیم که تماما از بازیکنان بومی استفاده کرده است و باید دستمریزاد و خدا قوت گفت به کسانی که این تیم را جمع کرده اند.

محسن طاهری بعد از بازی تیمش در برابر تیم هندبال سربداران سبزواردر گفتگو با خبرنگارمجله اینترنتی اسرارنامه افزود: با توجه به اینکه تیم سربداران سبزوار دیر بسته شده، طبیعی است این تیم  تا بخواهند باهمدیگر هماهنگ شوند زمانبر خواهد بود.

سرمربی تیم سپاهان ادامه داد: تیم ما از اول فصل برای مسابقات لیگ بسته شد و تمرینات منظمی را پشت سر گذاشت، اگر می بینید که از لحاظ بدنی و تیمی در آمادگی کامل به سر می بریم به خاطر این است که از ابتدا، راه منظمی را برای مسابقات طی کرده ایم.

سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان در مورد رویارویی تیمش در برابر تیم سربداران سبزوار گفت: من به بازیکنانم گفتم که اگر این بازی به صورت پایاپای پیش برود قطعا تماشاچیان و بازیکنان تیم سبزوار شرایطی را به وجود می آورند که کار برای تیم ما سخت خواهد شد.

محسن طاهری درباره تماشاچیان سبزواری اظهار داشت: طبیعی است هر تیمی که تماشاچی فهیمی داشته باشد قطعا می تواند در روند بازی به تیمش کمک نماید. اما ما بازی را طوری آغاز کردیم که تماشاچی نتوانست آنطور که باید تیمش را تشویق کند ما از شروع بازی چند گل از تیم حریف پیش افتادیم  و این برتری را در طول بازی حفظ کردیم و همین امر باعث شد هرچقدر به پایان بازی نزدیکتر می شدیم  تماشاگران  سبزوار حس و حالشان را از دست دادند و ما توانستیم نتیجه را به نفع خومان تمام کنیم.

 

همچنین سرمربی تیم سربداران سبزوار بعد از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان گفت: تیم سپاهان که از تیم های ریشه دار هندبال ایران است در ترکیب تیمش 5ملی پوش دارد که از همه لحاظ  در این میدان  از ما سرتر بودند.

علی شعبانپور ادامه داد: متاسفانه بازیکنان تیم ما در اول بازی در دفاع خیلی خوب نبودند و باعث شد که تیم حریف از ما پیش بیافتد. هندبال ورزش لحظه هاست تیمی که یک لحظه غفلت کند تیم حریف می تواند از این اشتباه استفاده کند وپیروز میدان شود بازیکنان ما در بازی امروز در شوتهای آخر مخصوصا در تک به تک هایشان با دروازبان حریف خیلی خراب کردند ونتوانستند توپهایشان را به گل تبدیل کنند.

وی افزود: امروز متاسفانه دروازبانمان ایمان کوثری از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد واز نیمه دوم به بعد نتوانست بازی کند و مجبور شدیم از دروازه بان ذخیره استفاده کنیم که متاسفانه  وی نیز خوب ظاهر نشد.

سرمربی هندبال سربداران سبزوار گفت: تیم ما متاسفانه اسپانسر خاصی ندارد و حمایت از تیم ما بیشتر مردمی است. از آنجایکه تیم ما دیر بسته شد این اطمینان را می دهیم که قطعا سال آینده خیلی بهتر از امسال ظاهر خواهیم شد.

 

علی صالحی آزاد کارشناس هندبال سبزوار نیز در حاشیه این دیدار به خبرنگار اسرانامه گفت: ضعف بازیکنان تیم هندبال سبزوار در شوت های آخر بود که شاهد بودیم بالغ بر ده مورد تک به تک را بازیکنان سبزوار خراب کردند که قطعا کادر فنی تیم باید در تمریناتشان برای پوشاندن این نقیصه تمرین خاصی را مد نظرشان قرار بدهند.

این کارشناس هندبال افزود: نسبت به بازی قبل تیم از لحاظ تاکتیکی خیلی بهتر شده بود مخصوصا گوش چپ و راست تیم که خیلی فعال تر از بازی های گذشته بودند. متاسفانه امروز روز خوبی برای ایمان کوثری دروازه بان تیم سبزوار نبود وبه دلیل  مصدومیت از بازی خارج شد و  جانشین او هم وقتی درون دروازه سبزوار قرار گرفت خیلی خوب نبود.

علی صالحی آزاد گفت: تیم اصفهان امروز خیلی خوب ظاهر شدند، شاهد بودیم  بعد از اینکه توپ ربایی توسط بازیکنانشان انجام می شد توپ را به پخش کن می رساندند و از آن نقطه فرمان صادر می شد و  توپ را به چرخش در می آوردند تا  اینکه روزنه ای ایجاد می شد و توپ را به گل تبدیل می کردند.

گفتنی است از سری مسابقات لیگ برتر هندبال کشور، جمعه 5بهمن ماه دو تیم سربداران سبزوار و سپاهان اصفهان در سبزوار روبروی هم قرار گرفتند که  در پایان  این دیدار تیم سپاهان با نتیجه 28بر25 توانست تیم سربداران سبزوار را شکست دهد.


نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما