مهره چینی بازیکنان تیم سربداران سبزوار در داخل میدان به خوبی انجام‌نمی شود / کادر فنی باید پاسخگوی عملکرد ضعیف هندبال سبزوار باشند

 
کارشناس هندبال گفت: مهره چینی بازیکنان تیم سربداران سبزوار در داخل میدان از سوی کادر فنی به خوبی انجام‌نمی شود وگرنه در گذشته تیم هندبال سبزوار با این بازیکنان جوان و کم تجربه در مسابقات لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده است.
 
محمد فریور در گفت وگو با #عصر_سبزوار  با اشاره به عملکرد هندبال سبزوار به عنوان مهد هندبال ایران پس از گذشت ۱۳ هفته از مسابقات لیگ برتر هندبال قهرمانی کشور، گفت: تیم سربداران اندکی دیرتر نسبت به دیگر تیم های لیگ برتر روانه مسابقات شده و هیچگونه بازی تدارکاتی نداشته است.
 
کارشناس هندبال افزود: نتایج و عملکرد بازیکنان تیم سربداران سبزوار در بازی های نیم فصل اول و دوم مسابقات لیگ برتر نشان می دهد که این تیم نتایج را در نیمه دوم یا همان نیمه مربیان واگذار می کند.
 
وی با تاکید بر اینکه مشکل اصلی بازیکنان این تیم در زمینه روحی و روانی است، ادامه داد: مهره چینی بازیکنان تیم سربداران در داخل میدان از سوی کادر فنی به خوبی انجام‌نمی شود وگرنه در گذشته تیم هندبال سبزوار با این بازیکنان جوان و کم تجربه در مسابقات لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده است.
 
این کارشناس هندبال تاکید کرد: در حال حاضر تجربه بازیکنان جوان تیم سربداران نسبت به گذشته بیشتر شده و کادرفنی تیم سربداران باید پاسخگوی عملکرد ضعیف مهد هندبال ایران در این دوره در مسابقات لیگ برتر باشند.
 
فریور با بیان اینکه کادر فنی تیم سربداران سبزوار باید پاسخگوی عملکرد ضعیف تیم در مسابقات لیگ برتر باشند، گفت: با توجه به اینکه ۱۳ هفته از مسابقات لیگ برتر قهرمانی کشور گذشته اعضای کادرفنی تیم سربداران سبزوار برای خروج از بحران و شرایط فعلی این ایم از تجربیات پیشکسوتان هندبال سبزوار استفاده نکرده اند.
 
وی افزود: بزرگان و پیشکسوتان زیادی از ورزش هندبال در شهرستان سبزوار حضور دارند و مسئولان تیم و کادرفنی باید از تجربیات پیشکسوتان برای احیای مجدد هندبال سبزوار استفاده کنند.
 
این پیشکسوت هندبال با بیان اینکه اگر به فکر هندبال سبزوار هستیم، باید فارغ از سیاسی بازی ها برای آینده هندبال سبزوار برنامه ریزی اساسی انجام شود، یادآور شد: تیم سربداران سبزوار در این دوره از مسابقات لیگ برتر متاسفانه تنها چهار امتیاز کسب کرده و متاسفانه هیچکس در خصوص عملکرد ضعیف تیم سربداران سبزوار برخورد نمی کند.
 
گفتنی است؛ تیم هندبال سربداران سبزوار با گذشت ۱۳ هفته از مسابقات لیگ برتر هندبال قهرمانی کشور با کسب چهار امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد. 
 
منبع: عصر سبزوار
کد:6430
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما