اسرار داغ انتخابات در اسرارنامه ...

نزدیک شدن به ایام سرنوشت ساز یک انتخابات دیگر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موجب ایجاد هیجان فراوانی در جای جای میهن عزیزمان شده است. هیجان و شور اشتیاقی که از مدت ها قبل به تدریج خود را نشان داده بودو اینک رفته رفته شدت بیشتری می گیرد.
کم کم بی راه نیست اگر بگوییم این روزها انتخابات بحث داغ همه محافل سیاسی و اجتماعی و حتی فرهنگی و هنری سرزمین آریایی مان شده است.
دراین میان شاید یکی از عرصه هایی که در آن شور و هیجان انتخاباتی زودتر از هرجای دیگری خود را نشان داده است ، دنیای مجازی اینترنت باشد. که از مدت ها قبل برخی وبسایت و وبلاگ ها با انتشارانواع اقسام خبر ، تحلیل ، عکس یا سایر مطالب دیگر به صورت مستقیم وغیر مستقیم به سراغ انتخابات رفته اند.
در عین حال از آنجایی که معمولاً فعالیت های انتخاباتی در شهرستان سبزوار به عنوان اولین مرکز جمعیتی ، سیاسی واداری خراسان رضوی بعد از مشهد مقدس شدت و حدت بیشتری دارد ، درعرصه مجازی نیز این فعالیت ها نسبت به دیگر شهرهای استان از جدیت بیشتری برخوردار شده است.به طوری که بسیاری از هواداران نامزدهای انتخاباتی از مدت ها قبل سایت های اینترنتی مختلفی را راه اندازی کرده اند و در آن مطالب گوناگونی را انتشار می دهند.
اما اخیراً کار از هواداران انتخاباتی گذشته و دامنه راه اندازی و اداره وبسایت های اینترنتی به کاندیداهای محترم شهرستان نیز رسیده است. به طوری که در حال حاضر همه روزه شاهد رونمایی از سایت های اینترنتی نامزدهای مختلف انتخابات در سبزوار هستیم.
انجام همه این فعالیت های انتخاباتی در سبزوار نشان ازشور و اشتیاق خاص مردم نسبت به شرکت فعال در انتخابات دارد. و این درست برخلاف آنچیزی است که عده ای می کوشند انتخابات پیش رو را از جانب مردم تحریم شده نشان داده و چنین القاء کنند که ملت ایران به دلایل مختلف سیاسی و اجتماعی تمایلی به شرکت دراین انتخاب ندارند .
اما قطعاً مردمان دارالمومنین سبزوار و سایر شهرها وبخش های غرب خراسان رضوی که همواره پیرو راه ومنش رهبر عزیز انقلاب بوده اند ، در این انتخابات نیز باشور خاص همیشه شرکت می کنند.
در این میان بد نیست نگاهی مختصر بیاندازیم  برفعالیت های رسانه ای نامزدهای مختلف انتخابات و طرفداران آنها درعرصه مجازی !
البته اسرارنامه پیش از این همواره در طول مدت فعالیت خود فعالیت های رسانه ای دیار سربداران را مد نظر قرار داده و بازهم مد نظر قرار خواهد داد. اما این بار در این قسمت فعالیت های رسانه ای سبزوار را صرفاً در حوزه بحث های داغ انتخاباتی ، مد نظر قرار خواهد داد.
پس همراه اسرارنامه از اسرارداغ انتخابات با خبر شوید...

نظرت را بنویس
comments

سرزمین سربداران

بخش طنز مصورتون خیلی باحال بود
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما