کسب 9 مقام درجشنواره های بین المللی توسط عکاسان سبزواری درطول سال 97

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سبزوار ، عکاسان سبزواری امسال به 76 جشنواره خارجی راه یافتند و موفق به کسب 9 رتبه برتر شدند.
 
رضا شجاع مقدم سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سبزواردرهمایشی که به منظور پاسداشت و حمایت از زحمات عکاسان شهرستان سبزوار با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن عکاسان و شهرداری سبزوار در تالار بیهقی برگزار شد ضمن اعلام این خبر افزود : عکاسان فعال شهرستان که نسبت به بیمه خود اقدام نکرده اند می توانند در سال 98 به بخش هنری و سینمایی این اداره مراجعه و موضوع بیمه خود را پیگیری کنند.
 
محمود حیطه مسئول انجمن عکاسان سبزوار نیزدر این همایش که با هدف قدردانی از عکاسان برتر شهرستان سبزواربرگزار شد اظهارداشت : عکاسان این شهر در جشنواره بین المللی آساهی شیمبون ژاپن ، تاجیک فوتو آرت ، فیلارمونیای قرقیزستان ، آل حمدان امارات و خیام حائز مقامهای اول تا سوم شدند.
 
وی ادامه داد : سیدعلی حسینی فر عکاس سبزواری ماه گذشته موفق به کسب مدال طلای جهان در جشنواره بین المللی آساهی شیمبون ژاپن شد.
 
مسئول انجمن عکاسان سبزوار گفت : عکاسان سبزواری امسال در 147 جشنواره مختلف کشوری نیز حضور داشتند و موفق به کسب 45 مقام ملی شدند.
 
حیطه افزود : این افتخار آفرینی ها مرهون زحمات و تلاش خود عکاسان بوده و انجمن عکاسان نیز تنها توانسته با فراهم آوردن بستر مناسب ، مقدمات تحقق این موفقیتها را فراهم آورد. 
 
یاد آوری می شود درحال حاضر حدود 150 عکاس سبزواری عضو انجمن عکاسان سبزوار هستند.
 
کد:4553
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما