مجله اینترنتی اسرارنامه به زودی ، مجددا آغاز به کار خواهد کرد.

مجله اینترنتی اسرارنامه پس از مدتی وقفه به زودی با قالبی جدید و تغییراتی در نحوه فعالیت ، مجددا آغاز به کار خواهد کرد.

بر اساس این گزارش ، مجله اینترنتی اسرارنامه که در مدت یک سال و نیم فعالیت غیرپیوسته خود از آبان 90 تا خردادماه 92 به عنوان اولین رسانه تمام تحلیلی دیار سربداران در دارالمومنین سبزوار و شهرستان های اطراف شناخته شد ، در این مدت موفق به جذب مخاطبان بی شماری در شهرستان های غرب خراسان رضوی شده بود.

هر چند مجله اینترنتی اسرارنامه تا کنون هرگز رویکرد خبری نداشته است ، و میانگین مطالب منتشر شده در مدت فعالیت این مجله ، بسیار کمتر از سایر وبسایت های محلی منطقه سربداران بوده است (روزانه یک یا دو مطلب) ، اما به لحاظ شمار بازدیدکنندگان ، اسرارنامه موفق شده است در زمان های اوج فعالیت خود ، رقابتی تنگاتنگ با برخی پایگاه های خبری سبزواربزرگ برقرار نماید که شاید برخی از این پایگاه ها به طور متوسط روزانه حدود 20 مطلب خبری یا تحلیلی منتشر می کردند.

مجله اینترنتی اسرارنامه همچنین موفق شده بود با مطرح کردن برخی موضوعات مهم اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی در غرب خراسان رضوی ، فضای مناسبی برای بحث و گفتگوی دائمی مخاطبان خود در بخش نظرات این مجله ایجاد نماید که از همین رو تا کنون برای برخی از مطالب منتشر شده در اسرارنامه صدها نظر از جانب مخاطبان مختلف در شهرهای گوناگون استان و کشور ارسال شده است.

اسرارنامه با وجود همه این موفقیت ها از پاره ای مشکلات نیز رنج می برد.
 محدود بودن خروجی های اسرارنامه برای انتشار مطالب متعدد در طول یک روز ، عدم تشکیل هیئت تحریریه دائمی  ، مشکلات مالی برای تأمین مخارج نگه داری این رسانه و ...شماری از چالش هایی بود که در مسیر تداوم فعالیت های اسرارنامه و حفظ کیفیت کار ، موانع جدی ایجاد می کرد.

با این حال اینک پس از مدتی توقف ، اسرارنامه با ایجاد تغییراتی در قالب گرافیکی سایت و رایزنی با گروهی از جوانان علاقه مند و صاحب نظر در دیار سربداران  برای تشکیل تحریریه ای منسجم تر از گذشته ، در آستانه آغاز دور جدیدی از فعالیت های رسانه ای و فرهنگی خود در غرب خراسان رضوی است.

برهمین اساس امیدواریم، مخاطبان گرامی و مردم شریف شهرستان های غرب خراسان رضوی در دور جدید فعالیت اسرارنامه ، بازهم با این رسانه محلی همراه شوند و نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را جهت اعتلای کیفیت کار با ما در میان بگذارند.
پیروز باشید...
 
نظرت را بنویس
comments

اصلا میخوام به روز رسانی نکنید. شورشو درآوردید! یعنی چی الان یک ماه پیش گفتید به زودی ، الان هنوز به زودیتون نرسیده.

خبرآمد خبری در راه است سرخوش آن دل که از آن آگاه است .... شاید این شنبه بیاید شاید سایت اسرارنامه را به روز رساند شاید ... فکر کنم اسرار اومدنتون مصادف بشه با ظهور آقا امام زمان. شاید می خواید ایشون بیان استغفرالله با دست خودشون سایت شما رو به روز رسانی کنن؟ از وقتی اعلام کردید که دوباره کارتونو شروع می کنید ، هر روز به خصوص شنبه ها با عجله میام میگم شاید اول هفته است مثلا شروع کنید کارتونو شاید این شنبه بیاید شاید ... اما حسابی مایوس شدم ازت. می بینم بقیه هم انگار حال و روز بهتری از من ندارن. بدمی زاری سرکار مردمو بدجور!!!

سمیرابانو

جواب به اون اولین کسی که گفته کمتر چاخان کن ! من که چاخانی نمی بینم. کجا مگه چاخان شده. اه اه اه یک عده فقط دنبال عیبجویی و ایرادگیری هستن و اگر عیب و ایرادی پیدا نکنن عیب سازی و ایراد تراشی می کننن راستی اسرار چه عجب گفتید برمی گردید ما کلی ذوق کردیم و براتون نظر فرستادم اما فقط تو دور جدیدتون می خواید فقط نظراتو تایید کنید اونم با تاخیر یک ماهه!!!

بلالی

ایشاالله / ما منتظریم یاالله

سبزواری

دروغگوها! یک ماهه گفتید قراره دوباره راه اندازی بشید ولی هنوز پیداتون نیست!

خسروجردی

اسرارنامه سایت خوبی بود فقط اگه مبالغه در مورد سبزوارو کنار بگذاره و مطالب تحریک امیز در مورد بقیه شهرها منتشر نکنه این پیشنهادهای من بود دیگه حالا خواستید عمل کنید یا نه به خودتون بر می گرده.

شما هم عجب سر و دووی دارید با خودتان! این چه آمدن و نیامدنی است که راه انداخته اید؟ حضرت اسرارنامه لطفا کمی از تعارفات و ناز و اداهایتان کم کنند و بر مبلغ بیافزید و بالاخره تشریف بیاورید اگر قرار است اصلا بیایید!

***ستاره بارون***

زمانی که شما بودید فضای رسانه ای شهر سبزوار خیلی خوب شده بود.قشنگ میشد وجود دیدگاه های مختلفو در رسانه های شهر دید الان تقریبا همه یا خنثی و بی بخار با رویکرد صرفا خبری شدن یا فقط تندروی می کنن و از یک جناح خاص سیاسی و عقیدتی حمایت می کنن اما اگرشما دوباره بیاید حتما دوباره همون شرایط سابق ایجاد میشه. اما نمی دونم چرا اینقدر طولش دارید می دید؟ما رو با یک مطلب کوتاه دل به هوا می کنید بعد پیداتون نمیشه دیگه. اخه این رسمشه؟

وقتی اسرارنامه هنوز هم در کماست...

جعفر1370

واقعا بهترین خبری بود که در این چندماه اخیر شنیدم. از وقتی رفتید خیلی ناراحت شدم. فکر کردم برای همیشه بسته شده اما خوشحالم که بازم بر می گردید.نقشه ریختم اینقدر اذیتتون کنم که نگو !!!! خخخخخخخخخخ

سمیرابانو

یعنی آغاز به کار مجددتون منو کشته.خوب شروع کنید دیگه زیرلفظی میخواید آیا؟!!! ملتو اینقدرالاف خودت نکن اسرارنامه جان اگه میخوای راه بندازی راه بنداز زودتر لامصب!!!!! (((((-:

مرضیه

خواهش می کنم این بار دیگه اگه شروع کردید ، هی قطع و وصل نشید. خواهش می کنم.خواهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههش

سحر وحدت

سلام. من تازه با مجله اینترنتی اسرار نامه آشنا شدم و خیلی مشتاقم که شما هرچه زودتر کارتون رو از نو آغاز کنید. یه خسته نباشید هم میگم به همه زحمت کشان این مجله اینترنتی...

علی مزینانی

باسلام مطلب انتقادی یک دروغ بزرگ در باره ی سوگواری عاشورا در مزینان در شاهدان کویرمزینان شما را می خواند که ببینید

یک همیشگی

دو هفته گذشت و شما هنوز نیومدید! پس کجایید؟!!! گفته بودید به زودی شروع به کار می کنید اما خبری نیست؟

سلیمانی

خدا مرگتون بده . یک مدت نبودید نفس راحتی کشیدیم.حالا بازبا اراجیف همیشگیتون بر می گردید و مخاطبانبدبختتون باید چرت و پرتای شما رو تحمل کنند.

میلادکلاته

باسلام وارادت بی نهایت به شماشهردارمحترم واعضای پرتلاش شورای شهرتوروخدانگاهی به محله ی کلاته سیفربکنید: من ساکن محله ی کلاته سیفرهستم ولی متاسفانه فقرامکانات بسیارزیاد دراین محله ی شهیدپروردیدمیشودمن مشکلات محله مان رابه شمااعلام میکنم لطفابه گوش مسئولین برسانید. 1-توجه نکردن به ورودی شهروبخصوص ورودی محله 2-نیمه کاره رهاشدن المان میدان سربداران 3-نبودفضای سبزدرمحله باوجودجمعیت بسیارزیاد 4-نبودمکان های ورزشی برای جوانان محله 5-توجه نکردن به مسائل بهداشتی ودرمانی محله 6-بهسازی نکردن سیستم فاضلاب خانگی مردمان جنوب کلاته سیفر 7ریسدگی نکردن به پیرحاجات به منظورآسفالت کردن آن برای زائران این دغدغه های مردم محله ماست که دارای بیش از15000هزارنفرجمعیت بااین مشکلات روبروهستند.ازشماخوهشمندم به مشکلات محله مان رسیدگی کنید.باتشکرمیلادکلاته

سمیرا بانو

پیشاپیش خیر مقدم میگم شروع مجدد شما رو به کار . امیدوارم همیشه فعال و موفق باشید

حسینی

یعنی عاشقتم اسرارنامه جان. تا حدود دو ماه بعد از تعطیلیتون تقریبا هر روز می اومدم به سایتتون سر می زدم به این امید که شاید دوباره مطلب جدید بگذارید از وقتی هم که این خبر به گوشم رسیده که گفتید باز قراره برگردید هر روز دارم چند مرتبه میام اینجا ببینم بالاخره کی کارو شروع می کنید؟ کاش زمان دقیق مشخص می کردید تا مخاطبانتون بدونن دقیقا از کی باید منتظربه روزرسانی مجدد سایتتون باشن. اینجوری دقمرگ میشیم از هیجان و انتظار

عروس تعریفی

خجالبت بکشید اینقدر از خودتون تعریف نکنید.میگن تعریف کردن ........ خوردنه همچنین میگن عروس تعریفی .....................از اب درمیاد.اگه چیزی دارید عملا نشون بدید نه که با شعار و تبلیغات! مشک ان است که خود ببوید نه انکه عطار بگوید

محسن

خوب شد دوباره بر می گردید ، دلم برای پرحرفیاتون تنگ شده.مقاله می نوشتید اینسرش تو فلکه سی هزارمتری بود اون سرش تو فلکه زند

موسی الرضا

واقعا تبریک می گویم. خیلی خیلی خوشحال شدم از اینکه دارید برمی گردید.من تقریبا از فروردین و اردیبهشت امسال بعد از مطالب تحلیلی زیبایی که در بررسی عملکرد شهرداری نوشتید و وصفش را از دوستانم شنیدم با سایت شما آشنا شدم و هر روز به مطالعه مطالب شما می آمدم اما یک باره دیدم سایتتان دیگر به روز رسانی نشد که با خودم گفتم نهایت بدشانسی من بود. اما حالاباز خوشحال شدم که شنیدم قراراست مجددا شروع به کار کنید.بهتان تبریک می گویم و صمیمانه منتظر شروع مجدد کارتان خواهم ماند

مهدی درپا

با سلام و ابراز شوق و شعف مخلصانه ، از اینکه رسانه مجازی اسرارنامه دوباره فعالیت می کند جدا" خوشحالیم . خطه ی سربداران با وجود شما و سلام سربدار و سبزوارنیوز و... سوای هرگونه سلیقه و نظری باعث رونق خبررسانی و توسعه اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و.. میگردد . لذا از شروع فعالیت مجدد شما استقبال میکنیم و آرزو داریم که سبزوارآنلاین هم به خیل رسانه های مجازی شهرمانبازگردد .

اقبال

سایت مزخرفی داشتید. من که زیاد نمی خوندمتون قبلا ولی اگه دور جدیدتون یک کم به راه راست هدایت بشید و آدم بشیدشاید بخونمتون می تونید امیدوارباشید

قاسمیان

اسرارنامه عزیز از صمیم قلب از اینکه دوباره به فعالیت باز می گردید خوشحالم.این چندمه که نبودید اینقدر از وجود یک سایت خوب که بشود به آن اعتماد کرد و هر روز با عشق سراغ ان امد و خبرهایش را خواند در سبزوار احساس خلا کردم ک ه تقریبا علاقه ام را به اینترنت در حال از دست دادن بودم اما حالا که باز در این شهریورماه زیبا خبردادید قرار است برگردید انرزی و نشاط زایدالوصفی به من دست داد. بی صبرانه منتظر شروع به کارتان هستم امیدوارم قبل از مهر و اغاز سال تحصیلی جدید کارتان را شروع کنید. با ارزوی بهترین ها برای شما.

دارالمومنین سبزوار

مدیریت محترم اسرارنامه این نظر را چند روز قبل برای یکی از سایت های خراسان (کاشمری ها) که طبق معمول شاهد حمله و هجوم تعدادی از مردم متعصب و حسود نیشابوری به ارزش های شهر عزیز و نجیب سبزوار بود ارسال کردم. برای آگاهی شمااینجا هم ارسال می کنم. سبزوار یکی از شهرهای کهن و با پیشینه فرهنگی غنی در خراسان است. البته خدارا شکر سرزمین خراسان از چنین شهرها و مناطقی سرشار است. مثلا کاشمر ، تربت حیدریه، نیشابور ، گناباد و ….همه پیشینه کهن فرهنگی دارند. اما منظور از گفتن این حرف درمورد سبزوار این بود که بگویم یکی از جلوه های فرهنگ و تمدن هر جامعه برخورداری از رسانه های متعدد با حال و هوای منحصر به فرد خود است که این مورد سالهاست به خوبی در سبزوار شکل گرفته. فعالیت ده ها سایت خبری و تحلیلی که همه روزه از چندسال قبل تا کنون در سبزوار هستند و هریک حال و هوای خود را دارند و نقش خاص خود را ایفا می کنند. از سایت های انتقادی گرفته که مشکلات سبزوار را بدون تعصب و بدون ترس ازمسوولان و بدون نگرانی از خراب شدن وجهه خراب نشدنی این شهرخوش سابقه بیان می کنند.در نقطه مقابل سایت های و مجلات تحلیلی و فرهنگی با رویکرد بیان توانمندی ها و نقاط قوت سبزوار نیز فعالیت دارند. در میان همه این سایت ها مجله اینترنتی اسرارنامه با رفتار هوشمندانه مدیران این مجله موفق به آن شد که اثرگذاری شگفت انگیزی و بسیار بیش از حدتصوری در میان سایر شهرستان های اطراف سبزوار از جمله نیشابور برجای بگذارد و چنانکه گفته شد حتی به نوعی جریان انتشار مطالب و نظرات مخاطبان در دیگر شهرهای خراسان را از راه دور مدیریت کرده و تحت کنترل و تحت تأثیر خود قرار دهد. البته هرچند اغلب مطالب منتشر شده در سایت روزنه نیشابور که در رابطه با اسرارنامه منتشر شده سرشار از توهین و بدگویی علیه این سایت متعلق به همه مردم خراسان است ، اما صرف نظر از اظهارات مثبت یا منفی که دوستان نیشابوری در مورد اسرارنامه مطرح می کنند ، پیام اصلی که پشت نظرات و مطالب متعددشان نهفته است ، بیانگر همان قدرت اثرگذاری و هدایت گری است که رسانه ای مانند اسرارنامه به ویژه در میان هم استانی های نیشابوری از خود برجای گذاشته است. جدیدترین انعکاس گسترده اسرارنامه در سایت های نیشابور در مطلب مفصل و به معنای واقعی مفصلی است که سایت روزنه نیشابور به انتشار آن پرداخته است.و بعد از چندین ماه که اسرارناامه متوقف شده ، بازهم این سایت از چنان قدرتی برخوردار است که هنوز داغترین و پربحث ترین مطالب سایت روزنه نیشابور به نقد و بررسی مطالب اسرارنامه سبزوار مربوط می شود. هم استانی های نیشابوری اگر به این موضوع توجه کنند که هر رفتاری که بروز دهند ، علاوه بر پیام ظاهری که آگاهانه به بیان آن می پردازند ، پیام های ناخودآگاهانه متعددی ممکن است به مخاطبان انتقال دهد شاید بتوانند به مرور رفتار خود به ویژه در حوزه رسانه ای را بیش از پیش مدیریت کرده و معنای پیدا و پنهان هر کار و هر مطلبشان در رسانه های خود را بهتر دریابند. از جمله اینکه وقتی یک سایت نیشابوری پس از انتشار چندماه از برخی مطالب سایت های سبزوار ، حالا با مقالاتی مفصل به نقد و بررسی آنها می پردازد یعنی در همه این ماه ها زیر فشار روانی شدیدی بوده است که از ناحیه اسرارنامه متحمل شده و دقیقا پیام های آشکار و نهان اسرارنامه را همان موقع دریافت کرده و به ذهن سپرده و در همه این مدت سعی می کرده چیزی به روی خود نیاورد اما نهایتا زور اسرارنامه حتی در حالت تعطیلی از بعضی از این دوستان متعصب زیاده آمده و آنها را وادار به اظهار نظر در مورد مطالب چندماه گذشته اسرارنامه کرده است. برای مشاهده مطلب موثر ، محترمانه و دوستانه اسرارنامه در مورد شیخ عطار کدکنی که هر سه شهر کدکن ، نیشابور و تربت حیدریه در آن به نیکی یاده شده و به ارزش های همه این مناطق اشاره شده است به آدرس زیر مراجعه کنید: http://www.asrarnameh.com/news.php?id=1776 برای مشاهده واکنش خصمانه نیشابوری ها که ناشی از برداشت و قضاوت اشتباه و همیشگی بعضی از مردم این شهر دررابطه با مردم سبزوار است به آدرس زیر مراجعه کنید و خودتان بین آنچه اسرارنامه واقعا گفته و حتی عکس هایی دیدنی از آرامگاه عطار در نیشابور را منتشر کرده تا تبلیغی هم برای گردشگری نیشابور باشد ، با برداشت خصمانه و غیردوستانه مردم نیشابور از این مطلب صلح آمیز اسرارنامه قضاوت کنید. از همه بدتر اینکه واکنش ها چندماه بعد نشان داده شده است. http://www.rovzane.com/blog/show/%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D9%84-%D8%B3%D8%A8%D8%B2%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D8%B3%D8%A8%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%85%D8%B3%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4-%D9%88-%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D8%AB%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82-%DA%98%D9%86%D8%AA%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%AF.html حال با مشاهده این استقبال های گسترده از مطالب اسرارنامه در سایت های نیشابور هر مخاطبی به این نتیجه می رسد که اگر واقعا چنانکه بعضی نیشابوری ها ادعا می کنند اسرارنامه سایت سطحی و مبتذلی بود نمی توانست تا این اندازه روی مخاطبان خود در نیشابور اثر بگذرد. مگر اینکه بپذیریم آنهایی که اینقدر از این رسانه به اصطلاح سطحی و کم ارزش تأثیرپذیرفته اند ، خوشان هم انسان هایی سطحی ، مبتذل و کم ارزش هستند . بدین ترتیب ، حالا که دوستان نیشابوری اینطور مستقیم و غیر مستقیم ارادت خود و اثرپذیری و ارتباط تنگاتنگشان را با اسرارنامه سبزوارنشان داده اند ، مفتخر به آن هستم که این خبر خوش را همین جا اعلام کنم که طبق شنیده های معتبر ، مجله اینترنتی اسرارنامه این “پدیده رسانه ای غرب خراسان ” به زودی مجددا فعالیت خود را آغاز می کند و در نتیجه باید منتظر موج دوم شور و نشاط و پویایی های رسانه ای باشیم که از فعالیت این سایت اثرگذار سبزوار در شهرها و مناطق حوزه فرهنگی سبزواربزرگ به راه خواهد افتاد. باور کنید من خودم در این مدت که اسرارنامه تعطیل بود بیش از ده ها پیام برای این مجله مفید و منحصر به فرد ارسال کردم و درخواست نمودم فعالیت خود را از سر بگیرند. حالا نمی دانم درخواست های من موثر واقع شده یا خود مدیران این سایت طبق اهداف و دست آوردهایی که در این مدت داشته اند مجددا تصمیم به آغاز به کار فعالیت های خود گرفته اند. با این حال از همین حالا می دانم که باید تأثیر منتظر اثرگذاری بیشتر اسرارنامه در نیشابور باشیم. حتی اگر شده با چندماه تأخیر… به همین دلیل بنده به عنوان یک شهروند سبزواری و البته به عنوان یک شهروند خراسانی بسیار خرسندم و افتخار می کنم که در شهرم و در استانم رسانه ای مانند اسرارنامه فعالیت می کند و بی شک با مشاهده این حجم عظیم از اثرگذاری های اسرارنامه ، از فعالیت های این سایت تحلیلی و فرهنگی حمایت کرده و قطعا از طریق ارسال نظرات متعدد خود و اطلاع دادن به مدیران این سایت از اثرگذاری فراوان فعالیتشان آن ها را به ادامه و تکامل همین روند موثر دعوت خواهم کرد. /// این متن یکی ازنظراتی بود که به سایت کاشمری ها فرستادم اما به طور کل معتقدم هنوز حق مطلب ادا نشده و انشاالله خود شما دوباره وارد فعالیت شوید و خودتان به همان خوبی سابق با پاسخ های استدلالی و محکم چنان درمقابل متعصبان و کوتاه فکران شهر مجاور بایستید که یک ضربه را الان بخورند و 5 ماه بعد دردش را بفهمند و صدایشان در بیاید.(به عبارت دیگر نفهمند از کجا خورده اند)

هاشمی

آقایان و خانم های اسرارنامه صمیمانه خدمت شما تبریک عرض می کنم. با اینکه مدت کوتاهی فعالیت کردید و مطالب کمی منتشر کردید اما تأثیرگذاری شما به مراتب بیشتر از بسیاری دیگر از سایت های سبزوار و دیگر شهرستان های اطراف بوده است. یک دلیلی که این حرف را می زنم این است که گاهی از سر تفنن برای خندیدن به تعصب کورکورانه مردم شهر همسایه (..........) که همیشه خود را با سبزوار مقایسه می کنند من هم گاهی به مطالعه سایت هایشان می روم تا کمی به این طنز پرتعصب .................... بخندم و می بینم اکثرا در رابطه با مطالب سایت شما نقدهای مفصل نوشته و به حساب خود خواسته اند جواب بدهند. حتی همین حالا که چندماه است سایت شما تعطیل شده رفتم سایت روزنه ........... دیدم به نقد مفصلی از مطالب سایت شما پرداخته که برایم نشانه خوبی از قدرت اسرارنامه بود که انگار با مطالب عمیق و تحلیلی خود آب به لانه تعصب ............... ریخته و حسابی حالشان را گرفته است. به همین دلیل از شما به خاطر فعالیت خوبتان در فضای رسانه ای سبزوار تشکر می کنم. و حالا که اعلام می کنید دوباره قرار است برگردید بسیار خدا را شکر می کنم که در کنار سایت های سراسر اراجیفی مثل ............. و .......... و ......... و ................ و .............. و ... سایت شما هم وجود دارد که آدم کمی محتوای تحلیلی اقلا در این سایت می بینید.

احسان

احسنت احسنت.می دونستم اسرارنامه که نهال تازه امید و آرزوی سبزوار هاست به این راحتی تعطیل و تسلیم زورها و فشارها نمیشه. از روزی که این خبرو منتشر کردید دوباره هر روز با شوق و انرژی وصف ناشدنی هر روز به سایتتون میام تا شروع مجدد به کارتونو ببینم. خداکنه خیلی طولش ندید و زود دوباره کارتونو شروع کنید. پیشاپیش تبریک میگم

****ستاره بارون****

خیلی خوشحال شدم. بهترین خبری بود که در زمینه رسانه ای شهرمون می تونستم بشنوم. از وقتی ناپدید شدید خیلی جاتون خالی بود.سایتای میانه رو مثل شما باید باشن به خصوص الان که دولتم دست یک کابینه میانه رو با یک رئیس جمهوراعتدالی است سایتایی مثل شما خیلی می تونن واسه شهرها مفید باشن

emir

جای خالی اسرارنامه هر روز بیشتر دیده میشه امیدوارم که باز هم بتونین با قدرت مطالب خوبتون رو منتشر کنین.

کمتر چاخان کن
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما