حضور تیم هندبال سربداران سبزوار در فصل آینده مسابقات لیگ برتر قطعی است

 
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور تیم هندبال سربداران این شهرستان برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر کشور قطعی است.
 
علی سبحانی فر در خصوص وضعیت تیم هندبال سربداران سبزوار برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر هندبال قهرمانی کشور، اظهار کرد: حضور این تیم برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر قطعی است و تلاش می‌کنیم که هندبال سبزوار برای فصل آینده، حضوری موفق‌تر و قدرتمندتر از دوره گذشته داشته باشد.
 
وی در خصوص جذب اسپانسر برای حمایت از تیم هندبال سربداران سبزوار، افزود: رایزنی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه انجام‌شده  است و تلاش می‌کنیم  با تعریف فرمولی بتوانیم مشکلات مالی این تیم را برطرف و بازیکنان و کادر فنی با یک پایداری بهتری در مسابقات شرکت کنند.
 
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی همچنین در مورد عملکرد تیم سربداران در فصل گذشته، بیان کرد: با توجه به اینکه هندبال سبزوار در سال‌های گذشته در مسابقات لیگ برتر حضور نداشته و سال گذشته با هماهنگی پیشکسوتان و جوانان علاقه‌مند به این رشته ورزشی، تنها در یک هفته به پایان مهلت ثبت‌ نام، تصمیم به حضور در این رقابت‌ها گرفت، زمان و فرصت کافی برای آمادگی و حضور مقتدرانه نداشت.
 
سبحانی فر با اشاره به اینکه تیم در شرایط سخت و دشواری برای حضور در مسابقات لیگ برتر و جذب بازیکنان باتجربه برنامه‌ریزی و تلاش کرد، ادامه داد: تیم سربداران سبزوار به دنبال کسب عنوان قهرمانی نبود بلکه به دنبال حضور تیمی از مهد هندبال ایران در این دوره از مسابقات بوده تا ساختار مناسبی برای آینده هندبال سبزوار داشته باشیم.
 
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مطمئن هستیم با ساختاری که در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر هندبال قهرمانی کشور پایه‌ریزی شده، در فصل جدید این مسابقات شاهد درخشش و کسب موفقیت‌های بزرگی توسط تیم هندبال سبزوار باشیم.
 
منبع: خبرگزاری فارس، میلاد کلاته

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما