درخشش فرزندان دیار سربداران در سرتاسر ایران اسلامی

ابراز رضایت آیت الله مکارم شیرازی از عملکرد شهردار سبزواری


آیت الله ناصر مکارم شیرازی، در دیداری که اخیراً با شهردار و اعضای شورای اسلامی‌شهر قم داشت، از عملکرد شهردار سبزواری این کلان شهر مذهبی کشور ابراز رضایت و قدردانی کرد.

این مرجع عظام تقلید سه شنبه شب هفته جاری، خطاب به محمد دلبری شهردار محبوب قم، گفته است : از اینکه شما را دوباره انتخاب کردند، خوشوقتم زیرا سوابق شما نشان داده است که فرد موفقی هستید و شورای شهر نیز با خوش سلیقگی شما را انتخاب کردند که باعث تمام شدن کارهای ناتمام می‌شود. (منبع)
آیت الله مکارم شیرازی در ادامه سخنانش با محمد دلبری این فرزند شایسته دیار سربداران، مسوولیت خطیر شهردار قم در کشور را یادآور شده و اظهار داشته است : شما به عنوان شهردار قم امتیازی را دارید که هیچ شهرداری، حتی شهردار مشهد که در خدمت حضرت رضا(ع) است، ندارد زیرا حوزه علمیه قم در قم واقع است.
وبسایت پرمخاطب تابناک نیز به انعکاس خبر این دیدار پرداخته است. تابناک در بخشی از گزارش خود نوشته : آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به جایگاه و اهمیت شورا در مکتب والای اسلام، بر ضرورت وحدت و دوری از اختلاف در میان اعضای شوراهای اسلامی تاکید کرد و گفت: با اجماع اعضای شورا گزینه مناسبی برای شهرداری قم انتخاب شده است که امیداریم حسن ظن به وی به ثمر برسد و طرح‌های مهمتری در قم انجام شود.(منبع)
گفتنی است محمد دلبری دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش تحول از دانشگاه تهران است.
وی پنجاه و ششمین شهردار کلان شهر مذهبی قم است که فعالیت خود را در این سمت از مهرماه ۹۰ آغاز کرده و در سال ۹۲ نیز توسط چهارمین شورای اسلامی‌شهر قم، در سمت خود ابقا شد.
دلبری یکی از چهره‌های موفق و محبوب برای مردم شهر قم نیز محسوب می‌شود به طوری که در یک نظر سنجنی انجام گرفته در میان مردم استان قم که نتیجه آن توسط تعدادی از خبرگزاری و پایگاه‌های خبری و تحلیلی منتشر گردیده، این فرزند شایسته دارالمومنین سبزوار، به عنوان یکی از سه مسوول خدوم قم در سال ۹۱ برگزیده شده است. (منبع۱) ، (منبع۲) ، (منبع۳) ، (منبع۴) ، (منبع۵) ، (منبع۶)

با وجود همه این موفقیت‌ها و محبوبیت‌ها، دلبری با انتقاداتی از جانب مخالفان نیز روبه روست. برای آشنایی با یکی از جلوه‌های  فکری و رفتاری برخی مخالفان شهردار قم می‌توان به عنوان مثال به منبع‌های ارائه شده مراجعه نمایید : (منبع۱) ، (منبع۲) ، (منبع۳)

با این حال اگر از برخی موارد جزئی انتقادات (عمدتا سیاسی و جناحی) نسبت به عملکرد شهردار قم چشم پوشی کنیم، همه شواهد دیگر نشان از موفقیت و درخشش این فرزند دیار سربداران در یکی از مهمترین کلان شهرهای مذهبی و سیاسی جهان تشیع دارد که جای افتخار فراوان برای همه مردم خراسان به ویژه شهروندان سبزواری دارد.

20120428005247830681

1392-07-09-10

IMG_6798

index

t1

دیدار شهردار قم با استاندار ایوتیای تایلند

 

1392-05-03-03

qomshahrdar

شهردار قم در حال موتور سواری

منبع : مجله اینترنتی سبزواری ها

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

تلاش فرزندان دیار سربداران برای تحقق «حماسه سیاسی» در سال 92

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما