در ادامه درخشش ورزش سبزوار در سطح کشور

برتری تیم بانوان هندبالیست سبزوار بر تیم بانوان پایتخت

در ادامه درخشش گسترده ورزش سبزوار در سطح کشور ، این بار تیم بانوان هندبالیست سبزوار بر تیم ، بانوان پایتخت ایران پیروز شد.

رسانه های مختلف خبری و ورزشی این رویداد را به صورت زیر شرح داده اند :
 

تیم هندبال بانوان ثامن الحجج سبزوار بر ثامن الحجج تهران پیروز شد .



ثامن الحجج سبزوار بر ثامن الحجج تهران پيروز شد  در هفته سوم ازدور رفت مسابقات ليگ برتر هندبال بانوان باشگاه هاي كشور ، تيم هندبال بانوان موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج(ع)سبزوار مقابل حريف همنام خود ثامن الحجج تهران پيروز شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ، در اين بازي كه روز جمعه در محل سالن هندبال سربداران سبزوار برگزار شد، تيم هندبال بانوان موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج(ع) سبزوار با نتيجه ۱۹ بر۱۵ ثامن الحجج تهران را شكست داد.
در نيمه نخست اين بازي تيم بانوان موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج(ع)سبزوار با اختلاف سه گل با نتيجه ۹ بر ۶ پيروز ميدان بود.
ليلا شفاهي و ماه منير صادقي از داوران قاره اي، اين ديدار را قضاوت كردند و اشرف يونسي از مشهد ناظر اين ديدار بود.
تيم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار جمعه آينده به مصاف تيم شهرداري سنندج مي رود .

(منبع:ایرنا)

گفتنی است دارالمومنین سبزوار یکی از قطب های ورزشی کشور است که ورزشکاران این شهر در زمینه ورزش های هندبال ، کشتی ، والیبال و ورزش های باستانی و پهلوانی سوابق درخشانی از خود به نمایش گذاشته اند.

به واسطه همین استعداد بالای ورزشی ، سبزوار به عنوان مهدهندبال ایران معروف شده است و یکی از بزرگترین ورزشگاه های شرق کشور در این شهرستان در حال احداث است.

استادیوم 15 هزارنفری سربداران که هم اکنون مراحل ساخت خود را در سبزوار سپری می کند ، اولین استادیوم بزرگ ورزشی در شهرستان های خراسان رضوی ، پس از مشهد مقدس است.

در سبزوار همچنین به واسطه جایگاه ویژه این شهر در ورزش هندبال کشور ، تندیسی از مرد هندبالیست در یکی از میادین شهر نصب شده و طبق وعده مسوولان محلی قرار است سالن اختصاصی هندبال با ظرفیت 7000هزارنفر دراین شهر احداث گردد.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

اکثر رشته های ورزشی پایه در سبزوار حضور دارند
نظرت را بنویس
comments

همشهری

باسلام.ممنون بابت مطلب قشنگتون.ضمنا سالن اختصاصی هندبال 7000نفری میباشد که به اشتباه 15000نفری نوشته شده.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما