روی خط خبر اسرارنامه

اخبار غرب خراسان رضوی/ بسته ویژه خبری بیستم مرداد98

اسرارنامه مدتی است برخی اخبار روزانه غرب خراسان رضوی را به صورت چند رسانه ای تحت پوشش قرار داده است

و در فضای مجازی از جمله آپارات و اینستاگرام انعکاس می دهد. اینک همزمان با فرا رسیدن غید سعید قربان فایل متنی روی خط خبر، در سایت درج می شود.  بسته خبری امروز بیستم مرداد98 را برای عزیزانی که امکان دسترسی به محتوای تصویری آن را ندارند به صورت متنی نشر می دهد. (تحریریه اسرارنامه)

یونسکو و ثبت جهانی درختان دیر زیست

در پی  اعلام معاون میراث فرهنگی کشور مبنی بر ثبت جهانی درختان کهنسال در یونسکو؛ علی نورابادی در یادداشت خود در کانال "برای سبزوار" ضمن اشاره به بی توجهی های گذشته سازمان میراث فرهنگی در قبال ثبت 1000 قنات  سبزوار در فهرست یونسکو که در این زمینه رتبه نخست را در سطح کشور داراست نوشت: اگر میراث فرهنگی مجدانه پیگیر این موضوع باشد چنار کهنسال کیذقان هم می تواند به ثبت جهانی برسد .اما آیا این بار هم میراث فرهنگی سبزوار غفلت خواهد کرد تا فرصت از دست برود ؟میراث فرهنگی سبزوار دقیقا در حال انجام چه کاری ست و چه می کند؟

 

 بچه های رسانه سبزوار و شورای شهر نیشابور

جمعی از اعضای بسیج رسانه سبزوار با دعوت رسمی شورای شهر نیشابور، درباره حوزه رسانه ای این دو شهرستان با یکدیگر به گپ و گفت پرداختند.گفتنی ست زرندی نایب رِیس شورای شهر نیشابور و کفککی مسؤل روابط عمومی شورای اسلامی نیشابور نیز در این جلسه حضور داشتند.

 

لزوم شفاف سازی عملکرد مؤسسات خیریه سبزوار

روز خبرنگار بود و شاید بهترین تجربه برای هدیه ای که رنگ خدایی داشت اثر دست دختران مددجو به خبرنگاران، بی ریا و یک دنیا ارزش. طی این  نشست که در محل آسایشگاه امیر المؤمنین سبزوار برگزار شد، مدیر عامل این مؤسسه ضمن  اعلام اینکه هم اکنون 113 تن مدد جو در این مرکز نگهداری می شوند که در شرایط ایده آل و با صرف هزینه های لازم به 164 نفر خواهند رسید  همچنین توصیح درباره عملکرد این مرکز و اشاره به هزینه های سالانه خود از دیگر مؤسسات خیریه خواست نسیت به عملکرد خود و هزینه های صورت گرفته شفاف سازی صورت دهند.

اوضمنا گفت مرکز نگهداری از پسران کم توان ذهنی به نام خانه باران مهر در آینده ای نزدیک افتتاح می شود.

بازم گلی به جمال نهادهای مردمی خیریه؛ معلوم نبود اگر قرار به ایجاد این مرکز توسط بخش غیر خصوصی غیر مردمی بودیم کی شاهد افتتاح همچنین مرکزی بودیم.

گلی به جمال بچه های تاتر سبزوار و انجمن نمایش

تابستان داغ و نمایشهای روی صحنه؛ خدا قوت به تمامی بچه های گروه تاتر کلو مردگان، عشق آباد و قربون آقا کلوچه ها و دیو بچه ها که به همت انجمن نمایش شهرستان سبزوار فصل تاتری رو رقم زدن

دوستان عید قربان فرا رسید عیدتون مبارک و تعطیلات خوش بگذره 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما