استادیوم 15 هزارنفری سربداران مهمترین پروژه ورزشی غرب خراسان هنوز نیمه تمام است

حدود پانزده سال است که از آغاز ساخت استادیوم 15 هزارنفری سربداران در سبزوار می گذرد، اما این پروژه که می توان از آن به عنوان بزرگترین طرح ورزشی غرب خراسان رضوی یاد کرد، بعد از وعده های زیادی که توسط مسئولان و نمایندگان مختلف داده شده، به بهره برداری نرسیده است.
 
اسرارنامه بیش از 6 سال قبل در گزارشی مفصل از وعده های مسؤولان درباره افتتاح ورزشگاه سربداران سبزوار را منتشر کرده است:
 
 بسیاری از جوانان آن سالهای سبزوار که شوق ایجاد و استفاده از این ورزشگاه بزرگ در شهرشان را داشتند، اکنون وارد دهه های بعدی زندگیشان شده و شاید با گرفتاری های اقتصادی و اجتماعی متعدد دیگر آن شور و شوق قبل را نداشته باشند اما وعده های مسؤلان هنوز ادامه دارد و در یکی از جدیدترین وعده ها رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار ازافتتاح بخشی از این پروژه تا پایان امسال خبر داده است.
 
اگرچه معلوم نیست این وعده جدید برای ورزشگاه سربداران تحقق یابد یا نه، اما نسل های جدیدتری از جوانان دیارسربداران هنوز چشم انتظار راه اندازی استادیوم 15هزارنفری شهرشان هستند.
 
خبرگزاری صدا و سیما اظهارات مجید نصرالله زاده رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار را درباره افتتاح بخشی از ورزشگاه سربداران تا پایان سال جاری را به شرح زیر منتشر کرده است:
 
ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران؛ مهمترین طرح ورزشی نیمه تمام سبزوار
 
رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان سبزوار گفت: مهمترین طرح ورزشی نیمه تمام شهرستان سبزوار، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران است.
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، مجید نصرالله زاده افزود: با اختصاص ۷۰ میلیارد ریال مرحله نخست طرح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران؛ مهمترین طرح ورزشی نیمه تمام سبزوار ورزشگاه شامل زمین چمن ، نور استاندارد ، پیست تارتان ، رختکن و نصب دو هزار و ۵۰۰ صندلی تا پایان امسال تکمیل می شود.
 
وی در ادامه به هزینه کردن ۸۶ میلیارد ریال طی یک سال گذشته برای تکمیل پنج طرح ورزشی و توسعه فضاهای ورزشی شهرستان سبزوار از جمله ورزشگاه سربداران اشاره کرد و افزود: بیشترین بخش این اعتبار به مبلغ بیش از ۶۰ میلیارد ریال برای ورزشگاه سربداران هزینه شده است
 
این مسوول چهار طرح دیگر را مجموعه ورزشی مشکانی ، خانه جوان ، سالن ورزشی شهر روداب و سالن تمرینی شهر ششتمد برشمرد.
 
نصر الله زاده اضافه کرد: هم اینک سرانه فضای ورزشی  شهرستان سبزوار  ۶۲ سانتی‌متر است که با بهره برداری از این طرح‌های نیمه تمام، سرانه فضای ورزشی این شهرستان به طور چشمگیری افزایش می یابد.
 
پنج  هزار و ۴۰۰ نفر در قالب ۴۲ هیات ورزشی در باشگاه‌های ورزشی شهرستان سبزوار فعالیت می کنند.
 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
 
 
 
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما