جاده مشهد - اصفهان از مسیر روداب - طرود سالی به دوازده ماه، یک نامه

کانال رسمی حسین مقصودی در تلگرام با انتشار تصویری از نامه این نماینده مجلس به دکتر اسلامی وزیر راه و شهرسازی، از پیگیری مقصودی برای احداث جاده مشهد - اصفهان از مسیر روداب - طرود خبر داده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه این اقدام پس از انتشار یادداشت هایی در فضای رسانه ای غرب خراسان رضوی اتفاق افتاد که در آن از غفلت عجیب مسئولان و نمایندگان استان و شهرستان از ساخت این مسیر ارتباطی انتقاد شده بود.

اما تصویر نامه ای که در کانال مقصودی منتشر شده، جدید نیست و مربوط به اول اسفند 97 یعنی 10 ماه قبل یا به عبارتی نزدیک به یکسال پیش است که در پاراف صورت گرفته روی آن نیز فقط درخواست ارائه نتیجه بررسی، مشاهده می شود نه هیچ دستور الزام آوری درباره ساخت این جاده.

اینک اگرچه جای خرسندی است که به هرحال توجهی از جانب یکی از نمایندگانمان به این پروژه صورت گرفته، اما این سئوال مطرح است که بالاخره بعد از 10 ماه، نتیجه بررسی ها چه شده است؟ و آیا از آن زمان تا کنون هیچیک از نمایندگان سبزوار آقایان مقصودی یا سبحانی یا دیگر مسئولان اجرایی شهرستان پیگیر این پروژه شده اند که نامه و دستورالعمل جدیدتری را ارائه کنند؟ یا قرار است نامه ها و پیگیری ها  همینطور سالی به دوازده ماه باشد؟

همه می دانیم که در ساختار بروکراسی اداری ایران، تنها پروژه هایی به ثمر می رسند که علاوه بر پشتوانه مطالعاتی و اقتصادی کافی ، پیگیری هایی مستمر و مصرانه نیز پشت آن ها باشد.

اگر قرار باشد برای پروژه ای مانند جاده مشهد - اصفهان از مسیر روداب - طرود پیگیری های نمایندگان به صورت سالی به دوازده ماه یک مرتبه باشد، قطعا به نتیجه ای نمی رسد و ممکن است بیشتر به صورت اقداماتی نمایش به نظر بیاید.

اسرارنامه امیدوار است بتوانیم شاهد پیگیری های بیشتر و نتیجه بخشی پیگیری ها در قانون بودجه سال 99 با اختصاص ردیف اعتباری برای مطالعات و احداث جاده روداب - طرود به عنوان کوتاه ترین مسیر  ارتباطی مشهد - اصفهان باشیم.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما