سبحانی فر خبر داد:

پیگیری ریل گذاری راه آهن سبزوار در دستور کار

رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم سبزواربزرگ در مجلس امروز از پیشرفت و تحقق گام به گام پروژه راه‌آهن سبزوار خبر داده است.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه این نماینده دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی در مطلب اخیر خود به حاشیه سازی ها و سنگ اندازی هایی نیز اشاره کرده است که در مسیر این پروژه ایجاد می شود اما اطمینان خاطر داده که با جدیت کار را دنبال می کند.
 
احتمالا این اظهارات سبحانی فر در واکنش به سندی است که اخیرا در فضای رسانه ای سبزوار منتشر شد که نشان می داد وزارت راه و شهرسازی علی رغم وعده های نمایندگان سبزوار، نسبت به اتمام پروژه راه آهن این شهر، حتی تا پایان سال 99 هم خوشبین نیست. (منبع) اما سبحانی در اظهارات اخیر خود مجددا بر مواضع قبلی تأکید کرده و حتی ریل گذاری مسیر را در دستور کار عنوان کرده است.
 
اسرارنامه در ادامه متن کامل اظهارات اخیر نماینده مردم غرب خراسان را به نقل از کانال تلگرامی عصر سبزوار منتشر می کند:
 
پروژه راه آهن سبزوار همچون دیگر پروژه‌های تعریف شده‌ای که گام به گام در حال محقق شدن هستند، به پیش می‌رود.
 
سبحانی‌فر نماینده مردم غرب خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به سوال #عصر_سبزوار در خصوص آخرین وضعیت پروژه ریلی سبزوار، اقدامات انجام شده و حواشی صورت گرفته در این مورد، در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار ما گفت: با اتمام عملیات زیرسازی و آماده شدن مسیر برای اجرای عملیات روسازی، زیرکوبی و بالاست ریزی، پیگیری‌ سرعت‌بخشی به ساخت ایستگاه راه‌آهن شهر سبزوار و ریل‌گذاری مسیر در دستور کار قرار گرفت، که به اخذ دستور صریح معاون وزیر انجامید و با رایزنی‌های صورت گرفته، سازمان برنامه و بودجه، تاریخ‌های ۲۰ و ۲۱ آذرماه را برای درج دو نوبت آگهی انتخاب پیمانکار مناقصه اجرای عملیات ریل‌گذاری در سال ۹۸ تعیین کرد و با انتخاب پیمانکارِ ریل‌گذاری، پروژه راه‌آهن سبزوار طبق زمان‌بندی تعیین شده، پیش خواهد رفت.
 
وی افزود: مردم آگاه دیار سربداران مطمئن باشند که بی توجه به مانع تراشی‌ها، سنگ‌اندازی‌ها، حاشیه سازی‌ها و بداخلاقی‌ها، از تمامی ظرفیت‌ها، برای به سرانجام رساندن و به ثمر نشاندن پروژه‌های زیرساختی حوزه انتخابیه همچون فاز دوم فولاد سبزوار(جوین)،  نیروگاه سیکل‌ترکیبی، بتن‌های سبک، سیلیکومنگنز شهرسوخته شامکان، آهک‌هیدراته، الیاف مصنوعی، احداث و گسترش شهرک‌های صنعتی و دیگر پروژه‌ها و نقاط هدف‌گذاری شده، استفاده کرده و عزمم برای تحقق برنامه‌های توسعه محور، جدی‌تر از هر زمانی است.
 
حاشیه‌ها در برابر انگیزه‌ام برای توسعه، کار و خدمت، هیچ محسوب می‌شوند و معتقدم که حواشی، مانعی برای خدمت به مردم نیست. 
 
سبحانی‌فر در پایان گفت: پیگیری‌ها با جدیت ادامه دارد و پروژه‌ راه‌آهن نیز، همچون بیمارستان حشمتیه، اورژانس هوایی، داروسازی طاها، اسید سیتریک و برقراری منظم پروازهای فرودگاه سبزوار که محقق گردید، به حول و قوه الهی، به ثمر خواهد نشست و این آرزوی دیرینه، برآورده خواهد شد.
 
 
نظرت را بنویس
comments

Taha

میخاس از اقای سبحانی بپرسین سبزوار ک قرار بود قبل بجنورد استان بشه چرا دیگه پیگیری نشد ؟؟و یه داستان بود تمام شد و رفت . میشه لطف کنین یه گزارش راجب این قضیه تهیه کنین خیلی کنجکاوم بدونم چون سبزوار تمام زیر ساختارو داره . ممنون از شما
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما