برپایی سومین نمایشگاه خوشنویسی بانوان هنرمند با عنوان قلمروقلم در سبزوار


مراسم آیین گشایش سومین نمایشگاه خوشنویسی "قلمروقلم" با آثار 10 بانوی خوشنویس سبزواری در نگارخانه آفرین سبزوار برگزار شد .
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه در این مراسم که با حضور شماری از مسئولین و هنرمندان سبزواربرگزارشد، ریاست دانشگاه حکیم سبزواری، ریاست اداره ارشاد و مدیر انجمن خوشنویسان سبزوار سخنرانی کرده و از برگزار کنندگان تقدیر شد.
مولوی رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در این مراسم ضمن تبریک به برگزارکنندگان مهم ترین ویژگی برگزاری این نمایشگاهها را "حال خوب" توصیف کرد.
رضا شجاع مقدم هم در این مراسم گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج هنر اصیل خوشنویسی و حمایت از بانوان هنرمند سبزوار، دایر شده و به مدت ۴ روز در نگارستان آفرین، پذیرای علاقه‌مندان و هنر دوستان است.
 
وی افزود: انجمن خوشنویسان سبزوار با بیش از ۲۶ سال فعالیت، حدود ۶ هزار عضو دارد.
 
رئیس انجمن خوشنویسان سبزوار استاد علی طوسی برگزاری نمایشگاه را تبریک گفت و با اهدای گل از برگزار کنندگان تقدیر نمود.
سمیه اکبری از هنرمندان شاعر و خوشنویس سبزوار هم در این مراسم به معرفی بانوان خوشنویس شرکت کرده در نمایشگاه پرداخت و غزلی از سروده های خود را قرائت کرد.
 
نمایشگاه مذکور با همکاری انجمن خوشنویسان سبزوار ،اداره فرهنگ و ارشاداسلامی و دانشگاه حکیم سبزواری برگزار گردید و 46 اثر خوشنویسی با خطوط نستعلیق و شکسته نستعلیق ،نسخ و ثلث ازخانمها مکارم - شاهی - ناوی_اکبری_ نودهی - کرابی -صفار - فیروزی - کاویان و کاهانی  به نمایش گذاشته شد.
 
این نمایشگاه تا اول بهمن دایر خواهد بود و قرار است در روز اختتامیه ساعت 12 ظهر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز به بازدید از این نمایشگاه بپردازد.
.
 همچنین اساتید و هنرمندان شهرستان های نیشابور و کاشمر نیز بعد از ظهر سه شنبه ساعت ۴ از این نمایشگاه بازدید خواهند داشت.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما