بزرگترین آبشار مصنوعی غرب خراسان رضوی در سبزوار ساخته می شود

آغاز ساخت بزرگترین آبشار مصنوعی غرب خراسان رضوی
 
معاون فنی و عمرانی شهرداری سبزوار گفت: مرتفع‌ترین آبشار مصنوعی غرب استان در پارک شهدای گمنام این شهرستان راه اندازی می‌شود.
 
آغاز ساخت بزرگترین آبشار مصنوعی غرب خراسان رضویبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جعفر صائمی نسب معاون فنی و عمرانی شهرداری سبزوار با اشاره به راه اندازی مرتفع‌ترین آبشار مصنوعی غرب خراسان رضوی در پارک شهدای گمنام سبزوار، گفت: این آبشار دارای ۱۲ متر ارتفاع و ۱۲ متر عرض است و یکی از معدود آبنما‌های استان به لحاظ اندازه، حجم سازه و معماری فنی و مهندسی است، با ترکیبی از آب و نور جلوه بصری زیبایی به کلوت‌های پارک شهدای گمنام خواهد داد.
 
او ادامه داد: پیاده راه‌های سلامت و طراوت و مسیر‌های دوچرخه سواری این محدوده نیز کمک زیادی به رونق گردشگری بام سبزوار، ایجاد شور و نشاط شهروندی و همچنین توسعه ورزش‌های همگانی خواهد کرد.
 
معاون فنی و عمرانی شهرداری سبزوار گفت: اجرای عملیات دیوار بتنی این سازه با ارتفاع ۱۲ متر، آرماتور بندی و اجرای فوندانسیون این طرح با تلاش کارشناسان مجرب حوزه عمران در مدت زمان یک هفته انجام شده و تا پایان سال عملیات اسکلت بندی آن به پایان برسد.
 
صائمی نسب افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده امید است سال آینده به طور کامل این طرح تفرجگاهی به بهره برداری برسد و در اختیار شهروندان سبزواری قرار بگیرد.
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما