انتخاب شهردار، کابوس تکراری شورای شهر سبزوار

این روزها شورای جدید شهر سبزوار به دنبال انتخاب شهردارجدید است.کاری که به نظر می رسد همیشه برای اعضای شورای شهر سبزوار بی نهایت دشواری بوده است.

در سومین دوره شورا نیز بحث انتخاب شهردارمدت زیادی به طول انجامید.به طوری که سبزوار پیش از انتخاب حسین مقصودی حدود9ماه بدون شهردار باقی ماند.

درآن زمان پایگاه خبری تحلیلی سبزوار آنلاین که یکی از رسانه های پرمخاطب و معتبرمحلی در سال های قبل بود و توسط رضا قدیریان یکی از خبرنگاران پرتلاش غرب خراسان رضوی اداره می شد، اقدام به انتشار کاریکاتوری در ارتباط با موضوع سخت انتخاب شهردار برای اعضای شورای شهرکرد.

اینک مجددا درچهارمین دوره شورا، اعضای جدید بعداز کنارگذاشتن حسین مقصودی که با وجود برخی انتقادات توانسته بود حضورنسبتا موفقی درعرصه مدیریت شهری از خود به نمایش بگذارد، بازهم درمخمصه ی سخت انتخاب شهردار مناسب گیرافتاده اند. به همین بهانه مناسب دیدیم به انتشار مجدد کاریکاتور سبزوارآنلاین در خصوص انتخاب شهردار سبزوار بپردازیم.

یکی از ویژگی های خوب سبزوارآنلاین که اینک متأسفانه در رسانه های کنونی شهرستان مشاهده نمی شود ، تهیه و انتشار کاریکاتورهایی زیبا باموضوعات محلی بود.

به جز کاریکاتور فوق که در تصویر می بینید ، مجله اینترنتی اسرارنامه هم اکنون در بخش طنز مصور همین وبسایت کاریکاتورهای دیگری از سبزوارآنلاین در ارتباط با موضوع شهرداری سبزوار واعضای شورای شهر منتشر کرده است.

برای مشاهده این کاریکاتور ها هم اکنون می توانید روی اینجا کلیک کنید.

گفتنی است موضوع ضرورت سرعت و دقت عمل شورای شهر سبزوار برای انتخاب شهرداری شایسته با وجهات و کارآیی ملی برای این شهر مهم شمال شرق کشور، اخیرا توسط یکی از همشهریان دلسوز سبزواری با نام مستعار "مفتح" مورد بحث قرار گرفته که این مطلب در بخش کاغذ کاهی مجله اینترنتی اسرارنامه انتشار یافته است. شما گرامیان برای مطالعه این مطلب هم اکنون می توانید به پیوند موجود در بخش کوچه پس کوچه پیوندها در انتهای همین صفحه مراجعه کنید.

 

کوچه پس کوچه پیوندها:

کلیک کنید:

اعضای محترم شورای شهر سبزوار ، از شهر چه خبر؟

 

نظرت را بنویس
comments

مهریان

رضا قدیریان بزرگ نبوده و نیست بزرگش کردن و می کنن امثال کسایی شما. این نامی که الان داره رو مدیون همه بچه هایی بود که با هاش کار کردن و گرنه خوش بره بوقشو بزنه

لوپ لوپ

شهردار فقط حسین مقصودی
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما