جنگ رسانه ای برای تخریب دکتر محسنی ثانی نامزد قدرتمندانتخابات مجلس

یکی از مخاطبان عزیز اسرارنامه با نام حامد.م در بخش درباره ما همین وبسایت اخیراً با ارسال یک نظر در مورد تلاش برخی از مغرضین و رسانه های از پیش لو رفته  - بخوانید همان بی بی سی های وطنی - برای تخریب چهره دکتر محسنی ثانی به عنوان یکی از قدرتمند ترین نامزدهای این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، هشدار داده است. و از تمامی کسانی که وجدان بیدار و دستی در کار دارند درخواست کمک نموده است تا نگذارند این فضای ناجوانمردانه تخریب و بداخلاقی های انتخاباتی از سوی عده ای از منفعت طلبان و مخالفان پیشرفت و ترقی سرزمین پرافتخار سربداران ادامه یابد.
دیدگاه های این مخاطب اسرارنامه تا حد زیادی به واقعیت های موجود این روزهای شهرستان های حوزه انتخابیه سبزوار نزدیک است. اما به هرحال این مطلب به طور کامل بیان کننده دیدگاه های مجله اینترنتی اسرارنامه نمی باشد. اما دراینجا به جهت رعایت آزادی بیان و احترام به خواست و نظر همه مخاطبین ارجمند ، این نظر را که در آن هیچ توهینی به اشخاص یا ارزشهای ملی ، محلی ومذهبی صورت نگرفته است ، منتشر می کنیم :

به نام خدا

محسنی را دریابید

سلام و درود به همه ای همشهریان عزیزم در دیار سربداران همکنون که در بهبه ای انتخابات مجلس هستیم متاسفانه شاهد یک سری تخریبها و بی اخلاقیها در سطح شهر و بخصوص در بعضی از وبلاگها و سایدهای خبری بومی شاهد هستیم و متوجه شدم که افراد تخریب کننده بعضی از نماینده ها به دو دسته تقسیم می شوند ، یک دسته افرادی هستند که از روی نا آگاهی و صرفا نداشتن اطلاعات کامل در خصوص کارهای انجام شده دست به تخریب شخصیت می زنند و دسته دوم کسانی هستند که از روی عمد و مغرزانه برای اینکه می دانند برای رسیدن به هدفهای خود باید تخریب شخصیت انجام دهند این کار را انجام می دهند که البته در بعضی مواقع برای آنها نتیجه عکس خواهد داشت و امیدوارم به راه راست هدایت شوند،من این مطلب را در حمایت از آقای دکتر محسنی می نویسم چون بنظر بنده ایشان در فضای مجازی و رسانه ای مظلومانه از سوی بعضی افراد که بالا مشخص کردم در حال تخریب شخصیت می باشند.
عزیزان من خودم تا چند ماه پیش فکر می کردم که این دو بزرگوار (آقایان محسنی و بروغنی)کار خاصی برای شهر انجام نداده اند و اصلا قصد نداشتم در انتخابات شرکت کنم ولی در یک مجلس مهمانی با یکی از دوستانم که در چار سال پیش برای آقای محسنی تبلیغ می کرد در این مورد به گفتگو وصحبت پرداختیم و بشکلی از ایشان انتقاد کردم که من بخاطر حرفهای تو بود که 4 سال پیش به آقا ی محسنی رای دادم بعد ایشان شروع کرد با من در مورد کارهای که آقای دکتر محسنی انجام داده صحبت کردن و حق النصاف وقتی صحبتهای او را شنیدم به این نتیجه رسیدم که کارهای که این دو نماینده فعلی انجام داده اند در طول این چند سال نه نه از اول انقلاب بی سابقه بوده است ،البته من فقط بحرفهای ایشان بسنده نکردم و خودم نیز از طریق سایت دو نماینده و چند جای دیگر به این نتیجه رسیدم .البته یک جای انتقاد نیز وجود دارد و آن اطلاع رسانی بسیار ضعیف این دونماینده در طول این 4 سال است که باید فکری بحال این قضیه بنمایند ،حال من گوشه ای کوچک از کارهای انجام گرفته را در این کمتر از 4 سال را به محضر شما عرض می کنم.
1-برای اولین بار در طول این سالها شاهد بودیم که دو نماینده با همدیگر دوستی ،وفاق و همدل هستند برای آبادانی سبزوار و بقول معروف چوب لای چرخ همدیگر نمی گذارند ،نه مثل دوره های قبل که حتی در مجلسیهم که یکدیگر را می دیدند به همدیگر سلام و احترام نمی گذاشتن.و یقینا یکی از دلایل عقب ماندگی شهر مان همان نبودن همدلی بین دو نماینده بوده و بس.
2-آیا می دانید شاهرگ چیست؟ بله شاهرگ اصلی و مهمترین رگ در بدن انسان است و می توان این مثال را در مورد آوردن خط لوله 48 اینچ گاز به این منطقه برابر دانست ،بلی طرحی بزرگ و زیر بنایی برای آبادنی دیار سربداران که در 4 سال پیش شاهد بودیم که این خط لوله در شاهرود متوقف و با لابی و شیطنت نمایندگان خراسان شمالی و گلستان و همینطور خواب بودن نمایندگان قبلی مجلس در حال تغییر مسیر ودور زدن سبزوار بود که با درایت و همدلی نمایندگان فعلی این نقشه شوم در همان اوایل دوره خدمت گذاری نمایندگان فعلی در مجلس خنثی گردید.
3-گاز رسانی به مناطق و روستاها ،تا 4 سال قبل فقط 2 تا 3 روستا از نعمت گاز برخوردار بودن ولی همکنون بحمدا... بیش از 100 روستا از نعمت گاز برخوردار و هرماه شاهد آن هستیم که به این مناطق و روستاها افزوده می شود.
4-راه آهن –بر هیچکس پوشیده نیست که داشتن راه آهن آرزوی همیشگی مردم سبزوار بوده و آقای محسنی این آرزو ی دیرینه همشهریان خود را محقق کرد و شاهد کار شبانه روزی در این راستا هستیم و به امید خدا تا ماههای آینده شاهد شنیدن سوت قطار در سبزوار خواهیم بود.
5-فرودگاه بینل مللی سبزوار ،این فرودگاه متاسفانه در سالهای گذشته بدلیل بعضی کج نظری ها و حسادتها مورد ظلم و مظلومیت بسیار قرار گرفته بود ولی در این چند سال شاهد رشد چشمگیری در این فرودگاه بودیم .پروازهای آن از 2 پرواز در هفته به 5 پرواز در هقته و تجهیز شدن سیستم روشنایی باند فرودگاه برای پروازهای شبانه روزی و مطرح شدن فرودگاه سبزوار به عنوان پوشش دهنده فرودگاه مشهد و همچنین شاهد آغاز پروازهای خارجی نیز از این فرودگاه هستیم و بزودی زود شاهد پروازهای از این فرودگاه به کشورهای زیارتی مثل عراق ،سوریه،و عربستان و توریستی به دبی خواهیم بود.
6- محقق شدن استان سربداران یا (استان خراسان غربی):محقق شدن این خواسته بجای دیار سربداران تا چند سال قبل شاید جزو خواسته های غیر قابل دسترس می بود ولی العان شرایط با گذشته فرقهای زیادی نموده است و ما شاهد به سرعت تبدیل شدن دهستانها به شهر و شهرها به شهرستان هستیم و این در راستای رسیدن به این آرزوی دیرینه است و ما در 4 سال قبل با اینکه نمایندگان محترم گذشته معمولا یکی یا هر دوی آنها از منطقه جوین و جغتای انتخاب می شدن ولی آنها متاسفانه حتی برای دیار خود برای شهرستان کردن آن نیز موفق نبودن ولی در این 4 سال به غیر از شهرستانهای نقاب و جغتای و همچنین شهرستان خوشاب که با همدلی میسر شد شاهد شهرستان شدن داورزن نیز هستیم به امید خدا به همین زودی و در آینده ای نچندان دور برای بخشهای ششتمد و رود اب .و من یقین دارم که در چند ماه آینده شاهد خواهیم بود که مسافرانی که بقصد زیارت به مشهد مقدس از محور سبزوار عبور می کنند متوجه تابلوی بزرگی می شوند که در آن نوشته شده به استان سربداران خوش آمدید ،به امید آن روز.
این مطالبی که در بالا عنوان کردم همه جزو طرحهای زیر بنایی و پایه محسوب می شود که بحمد ا... میسر شد و کارهای دیگری نیز انجام شده از قبیل برق و آب شرب به روستاها ،آسفالت جاده ای ،احداث شهرک صنعتی شماره 2 ،تجهیز بیمارستانها و بهداشت وکارخانجاتی که در حال احداث هستند و دیگر چیزها که من زیاد در مورد آنها اطلاع ندارم .
پس ای همشهری اگر بفکر پیشرفت و توسعه در دیار سربداران هستی با فکر و درایت و بدون در نظر گرفتن تعصبات قومی و قبیله ای رای خود را به فردی بسپار که کمک کند به پیشرفت و تعالی این دیار .به امید خدا
حامد .م
پس از خواندن این نظر شما مخاطبان گرامی قضاوت کنید:
تا چه اندازه با محتوای مطلب مذکور موافقید؟
اگر شما هم به این نتیجه رسیده اید که عده ای در این مقطع زمانی به شدت قصد تخریب دکتر محسنی ثانی را دارند ، گمان می کنید چه علت هایی می تواند داشته باشد؟
این موضوع ممکن است از جانب چه کسانی آب بخورد؟ آنهایی که دلشان برای مردم سوخته است ، یا آنهایی که به دلایل منفعت طلبانه شخصی می خواهند یکی از خدمتگزاران مردم را تخریب کنند؟
آیا این موضوع می تواند به دیگر نامزدهای انتخابایت مربوط شود؟ اگر آری چه کسانی ممکن است در این موضوع نقش داشته باشند؟
آیا اگر برخی از نامزدهای انتخاباتی در این موضوع هیچ نقشی ندارند باید نسبت به آن چه موضعی بگیرند؟ سکوت کنند یا توهین ها و تخریب های وارد شده به یکی از نامزدهای محترم را محکوم کرده و نسبت به آن موضع واضحی بگیرند؟
وبسایت های تخریب کننده به چه جریان فکری وابسته هستند ؟
زخم چه چیزی را در دل های خود احساس می کنند که پشت نقاب حمایت از مردم و دلسوزی برای مردم یکی از خدمتگزاران مردم را چنین مورد هجمه قرار می دهند؟
آیا از لابه لای این جریانات بوی متعفن فتنه 88 به مشام نمی رسد ؟
آیا رد پای نامبارک جریان انحرافی در این وبسایت های تخریب گر دیده نمی شود؟
رفتار این گونه وبسایت ها تا چه اندازه از رفتار و منش  نقد صحیح اسلامی و فرهنگ ایرانی و انقلابی دور است؟
شما چه تفاوتی بین فعالیت این گونه وبسایت ها و وبلاگ نویسان با بی بی سی فارسی ، رادیو فردا ، صدای آمریکا ، CNN و دیگر رسانه های بیگانه می بینید ؟ آیا اصلاً تفاوتی هست؟
این گونه وبسایت ها تا چه اندازه در خط امام و شهدا و در مسیر عمل به توصیه مقام معظم رهبری در امر برگزاری انتخابات سالم حرکت  می کنند ؟
و در آخر اینکه آیا سبزواری ها فریب این گونه حرف ها را خواهند خورد ؟
مخاطبان گرامی نظرات خود را با ما در میان بگذارید. اسرارنامه فضای مناسبی است برای بحث و گفتگوی آزاد و برابر است . تنها یک شرط وجود دارد رعایت احترام متقابل وارزش های ملی ، محلی و مذهبی.
پیروز باد حق ...
کد:5715
نظرت را بنویس
comments

یک خواننده همیشگی

نمی دانستم وظیفه نماینده یک شهر فقط این است که آن شهر را استان کند و راه آهن بیاورد و... همین است که طی سالهای گذشته این دولت هر کار که دوست داشت کرد و آقایان مجلسیان هیچ نگفتند! این آقای محسنی چند بار اعتراض رسانه ای کرد یا حتی یک سوال از یک وزیر پرسید؟ چند بار در روزنامه ها دیدیم که مثل نمایندگان فعالی مثل توکلی و نادران و... (از اصولگرایان) و مثل کواکبیان و تابش و... (از اصلاح طلبان) به وضعیت موجود اعتراض کرد؟ به این می گویند یک مجلس بله قربان گو! که فقط به درد تحکیم فساد دولت می خورد و بس!

ایرانی

لطفا ازتون خواهش میکنم این مطلبو بذارین رو سایتتون: کارگران کارخانه ی سنگبری روستای صدخرو شهرستان سبزوار طلب چند میلیونی خود را نگرفته اند چندی بود خوشحال بودیم که عده ای از جوانان روستاهای مهر و صدخرو با تاسیس کارخانه ای به کار مشغول شده اند.اما اکنون که حدود چند سال میگذرد کارگران این کارخانه طلب چند میلیونی خود را هنوز دریافت نکرده اند. تاجایی که رئیس این کارخانه آقای سلیمانی با دادن وعده هایی این کارگران را دست انداخته و هنوز پول آنها را نداده است. به که باید این بیچارگان بگویند.

محمود

قابل توجه دوستانی که در مورد حضور منظم دکتر محسنی در صحن سوال داشتند علی بروغنی 94 دقیقه تاخیر، 1 جلسه غیبت و 5نطق پیش از دستور محمدرضا محسنی ثانی 81 دقیقه تاخیر ، 1جلسه غیبت و 4 نطق پیش از دستور احمد بزرگیان 245 دقیقه، تاخیر 2 جلسه غیبت و 1 سوال حسن سید آبادی1333 دقیقه تاخیر ، 15 جلسه غیبت و 2 سوال

حامد

مشیه چند نمونه از سایت هایی که محسنی رو تخریب کرده بگید؟ جالبه فقط میگید تخریب لطفا با دلیل حرف بزنید.

مهدی

با سلام این وب سایت شما جای تامل داره چرا که شما شروع به تخریب آقای محبی و تمجید از محسنی کردید.اولا بخش درباره ما رو کامل کنید دوما یک طرفه به قاضی نرید یه مناظره ترتیب بدین تا این موضوع ها کامل مشخص بشه البته اطمینان داشته باشید محسنی از منظره میترسه.

فاضل

اوناها که به هزار شکل و شیوه تخریب می کنن دکتر محسنی رو یا هیچی از انتخاب اصلح نمی دونن یا مرضی تو کارشون هست. نفوذ و قدرت و تجربه و همه در دکتر محسنی جمعه.دیگه باید چی بخوایم. همه مردم هم غیر از اونا که رفتن تو ستاد نامزدهای انتخابات الآن یکی ازگزینههاشون محسنی است. محسنی با این همه طرفدار نفر اوله . لطفا! نظرات مخالف رو که همه دروغگون نشون ندید.

به حکم آبادی / بعد از عمری یک نامزد انتخاباتی شهرمون پیدا کرده که مرد و مردانه برای آبادانی کشور و شهر و دیار خودکار می کند . حالا ما باید حمایتش نکنیم تا در اثر تخریب های یک جانبه بعضی از رقبا یا افراد نامرد از دستمان برود. ما نمی گیم محسنی فرشته است ولی خداییش کارهای و خدمات های خوب زیادی انجام داده. باید قدرش رو بدونیم. شما هم اگر یک کم فکر کنید می بینید کی شایسته است.

حکم آبادی

شما هام با این دکتر محسنی خودتون رو کشتید. طوری حرف می زندی که آدم فکر میکنه از فرشته دارید حرف می زنید. قبول کنید اون هم ایرادهایی داره.

دارالمومین

تخریب ها علیه دکتر محسنی ثانی ادامه دارد لطفاً کاری کنید. هیچیک از نامزدها تا این اندازه موردهجمه قرار نگرفتن. چون رقبا می دوننه که فقط دکتر محسنی رأی بالایی داره و همه با اون رقابت می کنن. دکتر محسنی برای شهرمون یک سرمایه است. نذاریم از دستمون بره.

اینجانب

سایت سلام سبزوار حسابی ضایع شد. در حالی که این سایت در طول چندروز گذشته در رابطه با نامزدهای قطعی جبهه متحد اصولگرایان در سبزوار گرد و خاکی تماشایی راه انداخته بود و چندین خبر و تحلیل دراین زمینه منتشر کرد که خلاصه به قول اسرارنامه یک جنگ رسانه ای تمام عیار رو راه انداخته بود که محسنی ثانی در لیست اصول گرایان نخواهد بود ، امروز لیست نهایی جبهه متحد اصول گرا به سرلیستی دکتر محسنی ثانی منتشر شد . سایت دکتر هم این خبر رو گذاشته. جالبته سلام سبزوار که حسابی این وسط ضایع شده یک شعر منتشر کرده از یکی از شاعرای سبزواری و در اون اعتراف کرده که حسابی گیج شده. من فکر کنم اگر میگفت حسابی ضایع شده بهتر بود. شما هم لطفاً این خبر رو پوشش بدید . ارزشش رو داره

قاسمیان

قسمت نظرات سایتتان از خود متن طولانی تر شده . باید یان مطلب را در قسمت چای داغ می گذاشتید. فضولی کردم ببخشید.

هشدار برای سبزوار

مثل اینکه بعضی ها خیلی از کَل کَل خوششون میاد. چی رو به چی ربط میدید؟ اگر هم من توهینی کردم چه ربطی داره به بحثی که در مورد اون جلسه مسجد الزهرا انجام شد؟ تازه من توهین نکردم. نمی دونم چرا اسرارنامه نظراتم رو سانسور کرد. واقعیت ها رو در مورد اون ........................ گفتم.

سبزواری

در ضمن می خواستم بگم آقای "ب"(یکی از مدیران سایت) خیلی تابلوه که بعضی نظرات رو خودت منتشر می کنی. خیلی تابلویی

خيرآبادي

بنظر من اون دسته از كانديداهاي كه زياد شانس آوردن راي ندارن بهتر است اگر واقعا دلسوز سبزوار هستند و نه دنبال منافع شخصي و قدرت بهتر است بروند و با دكتر محسني دست همدلي براي آباداني سبزوار دهند تا با يك راي چشمگير و مطلق مثل 4 سال پيش هم چراغ آباداني سبزوار را روشن نگه داريم و هم دست بدخواهان و افراد وابسته به گروه انحرافي را از اين ديار كوتاه. يا علي

میزان رأی ملت است

به نظر من دلیل اینکه دکتر محسنی ثانی در سایت های مختلف مورد هجمه و تخریب قرار میگیرد این باشد که طرفداران نامزدهای انتخاباتی دیگر همه از محبوبیت و رأی بالای دکتر محسنی در همه مناطق خبر دارند. همین باعث میشود همه خود را با دکتر مسحنی رقیب ببیند و چون متأسفانه اخلاق اسلامی وانتخااباتی بین بعضی ها خیلی پایین است فکر می کنند باید رقبای قدرتمند را تخریب کنند تا برای خود رأی جمع کنند در حالی که نمی دانند سودشان در این است که محسنی حتماً انتخاب شود. و نامزدهای دیگر باید سعی کنند در کنار محسنی قرار بگیرند. چون اگر هم خودشان کاری از دستشان برنیاید میتوانند با همدل و همراه شدن با محسنی کارهای زیادی را انجام دهند و آبرویشان خریداری شود. الآن شما فکر می کنید دلیل اینکه این دوره رأی محسنی و بروغنی نسبت به دور قبل افزایش چشمگیری در شهر و روستاهای حوزه انتخابیه نشان می دهد چیست ؟ همین که با هم کارهای زیادی را انجام دادندو اتفقاً تخریب ها هم باعث می شود مردم بروند و بیشتر نماینده هایشان را بشناسند. نظر من البته نظر شخصی من ولی با هرکس صحبت کردم همین نظر را قبول دارد: بهتر است این دور یکی از این نفرات انتخاب شوند : 1- محسنی ثانی یا بروغنی چون کار خود را کرده اند و نشان داده اند می توانند با هم متحد باشند. در مرحله بعدی : محسنی و سبحانی چون هردو سیاست مدارند و صاحب فکر . برتری محسنی بر سبحانی در این است که فقط چندسال سابقه و تج-ربه مدیریتی هم دارد. 3- محسنی و داورزنی - چون هردو هم طیف هستند. هردو سپاهی و از قدیمی های انقلابند که می توانند موثر باشند. 4- در کل محسنی با هریک از کاندیداهای دیگر هم میتواند گزینه خوبی باشد . اما فقط به نظر من بهروز محبی که طرفدار دولت است نمی تواند گزینه خوبی باشد. چون اصلاً مگر قرار است درمجلس نماینده مردم داشته باشیم یا نماینده دولت؟ اما بازهم میزان رأی مردم است.

سبزوار

آقای هشدار برای سبزوار خوبه نظرات شما موجوده و همچنین فحاشی و توهینهایتان!!!

هشدار برای سبزوار

نخواستید قبول کنید. به خواب رفته را می توان بیدار کرد ، به خواب زده را نمی توان شاید هم شما فکر می کنید مصداق توهین کردن به کسی فقط زبان درازی کردن و فحش رکیک دادن است! به هرحال اگر هم غرورتان اجازه نمی دهد قبول کنید عیبی ندارد فقط لطفاً سعی کنید دیگر تکرار نشود.

سبزوار

سلام باز هم نتونستید مصداقی از توهین بیارید.

هشدار برای سبزوار

جناب خانم یا آقای سبزوار فرض براینکه شما از دست اندرکاران سایت سلام سربدار نیستید و واقعاً در این روزهای قطعی و پایینی سرعت اینترنت رفته اید صدای جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان در مسجد الزهرا را دانلود کرده اید و همه را که قطعاً بیش از یک ساعت بوده گوش داده اید. سایت محسنی ثانی هم متن آن جلسه را منتشر کرده . آنچه در سایت محسنی ثانی آمده هرگز جواب هایی غیرمنطقی از نمایندگان مردم نبوده است.اگر دروغ گفته بگویید اگرنه پاسخ های محسنی ثانی پاسخ های خوب و قانع کننده ای بوده است. او را متهم کردند که در مسئله وقف دانشگاه آزاد خلاف نظر رهبری عمل کرد اما پاسخ محسنی این بود که از وقتی رهبری نظرش را اعلام کرد روی حرف رهبری حرف نزده است. از محسنی پرسیده شد چرا مجلس نفت را به اروپا تحریم نکرد محسنی گفته است مسئله تحریم نفت برای غرب یک مسئله حکومتی است و فقط در مجلس تصمیم نمی گیرند. با این وجود مجلس در تحریم نفت برای اروپا پیشقدم بوده و مقام رهبری هم مواضع مجلس را مورد ستایش قرار داده است. از محسنی پرسیده شده شما که ثروت مندید پس به گفته مقام رهبری نمی توانید نماینده خوبی برای مردم باشید او هم پاسخ داده ثروت من در حد متعارف جامعه است و بحث گنج اندوزی نیست. ثروتمندی در حد متعارف جامعه هم نه تنها بد نیست بلکه حتی ارزش است .و هیچ فقیهی آن را رد نکرده است.و خوبی انقلاب هم این بود که به طبقه خاصی تعلق نداشت و همه از ثروتمند تا فقیر در آن سهم و نقش داشتند. از محسنی پرسیده شد چرا پیامک تبریک و تسلیت مناسبت ها به مردم می فرستید گفته این یک عرف است در جامعه و با نزدیک شدن به ایام انتخابات این کار قطع شده است تا جنبه تبلیغ نباشد. از محسنی پرسیده شده چرا نامه مفاسد اقتصادی را امضا نکردی گفته به خاطر بده بستان های کاری با یک نماینده دیگر از یک استان دیگر ... من خودم از این پاسخ آخر قانع نشدم اما همه پاسخ های دگیر قانع کننده بود.تازه همین آخری هم اشاره به بده بستان های کاری دارد.که یک چیز رایج است.و خیلی منفی نیست. پس پاسخ های این نماینده مردم قابل قبول بوده است و جایی برای تمسخر وجود نداشته است. اما اینکه می گویم سبزواری ها ناراحت از این موضوعند که چرا عده ای غریبه به خود جرأت داده اند منتخبینشان را در شهر خودشان مورد تمسخر قرار دهند به این خاطر است که همان سایت سلام سبزوار روز بعد از پرسش و پاسخ یک خبری منتشر کرد که در آن وقتی گفتگوی محسنی ثانی با مجری را شرح می داد این جمله را داخل پرانتز آورد: (صدای خنده حضار و لبخند های ملیح اقای بروغنی) این صدای خنده حضار طوری نوشته شده است که انگار کسی به پاسخ دکتر محسنی ثانی خندیده است.و حتی سعی شده آقای بروغنی را هم در مقابل محسنی قرار دهند و وانمود کنند که بروغنی هم خندیده است. این اگر توهین نیست پس چیست؟ این دانشجویان به ظاهر عدالت خواه نباید این قدر شعور داشته باشند که وقتی در چنین جلسه ای قرار می گیرند حواسشان به این باشد که تعدادی از رسانه های ستون پنجمی دشمن هم هستند که می خواهند از هر فرصتی برای تشویش اذهان عمومی و تخریب جو سالم انتخابات استفاده کنند. مگر محفل گفتگو با منتخبین گروهی از مردم که به دعوت همین دانشجویان و بدون هماهنگی قبلی دعوت را پذیرفته و حاضر شده اند ، محفل خنده و شوخی و تمسخر است؟ واقعاً که دانشجو هم دانشجوهای قدیم. دانشجوهای دهه 50 و 60 کجا و این ها کجا؟ همین قدر بدانید که ما نسبت به منتخبینمان حساسیت داریم. و حتی اگر نقدی به آنها وارد باشداجازه نمی دهیم کسی به آنها توهین کند. توهین و تمسخر به نماینده سبزوار توهین و تمسخر به مردم سبزوار است.

علی

متاسفم برای کسانی که با منظور یا بی منظور به همه چیز به دید منفی نگاه می کنند.و کارهای انجام شده در این مدت 4 سال را کم و بی اهمیت جلوه می دهند.بقول معروف آدمی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی آدمی که خودش رو بخواب زده نمیشه.

عشق من سبزوار

در ضمن آقای محسنی واقعاً مظلوم هستند. چون ایشان اگرهم وبسایت اینترنتی راه اندازی کرده اند یا در روزنامه ها و نشریات مصاحبه می کنند به عنوان نماینده وظیفه شان این است که به مردم اطلاع رسانی کنند. اما همین را بعضی ها علیه ایشان استفاده می کنند. و به حساب تبلیغات می گذارند. حالا اگر یک نماینده مصاحبه نکندو اطلاع رسانی نداشته باشد همین ها خواهند گفت شفاف سازی نمی کند ، به مردم اطلاع رسانی نمی کند ، به خبرنگاران احترام نمی گذارد و ... و وقتی هم که این کارها را انجام می دهد خرده می گیرند که دارد تبلیغات می کند. این درحالی است که بقیه نامزدهای انتخاباتی از مدت ها قبل نشریه چاپ می کنند و کارت ویزیت می زنند و سایت راه اندازی می کنند و اما انگار برای آنها انجام این کارها عیب نیست . و حال آنکه اصلاً معلوم نیست می خواهند چه بگویند ؟ دکتر محسنی ثانی مظلوم واقع شده اما نمی گذاریم مظلوم بماند.

عشق من سبزوار

آقا یا خانمی که بی نام کامنت گذاشتید شما یا خوابید یا خودتون رو به خواب زدید. اگرنه بعد از دیدن این همه پیشرفت در شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب در این 4 سال باز نمی گفتید آقایون برای حرف هاشون مدرک و سند بیارن. 1- ظاهراً شما دلتون می خواد در شهری زندگی کنید که بین مسئولین و نمایندگان دائماً اختلاف و توهین و تفرقه باشه. ولی اشتباه نکنید. اون اختلافی که سبزوار تا 4 سال قبل ازش رنج می برد اختلاف سر کارکردن نبود. که اگر بود چرا یک کارخونه درست و حسابی تو سبزوار نزدن ، چرا راه آهن رو نیاوردن . چرا فرودگاه رو بین المللی نکردن. چرا جوین و جغتای رو شهرستان نکردن. چرا سبزوار رو استان نکردن؟ ما دور قبل جرأت نمی کردیم نماینده هامون رو به یک مجلس اداری و جلسه افتتاحیه یا کلنگ زنی دعوت کنیم از بس با هم کارد و پنیر بودن. ولی حالا با افتخار هر مجلسی در سطح اداری شهرستان برگزار میشه هردو باهم حضور دارند.و تمام نامه های اداری هم که برای پیشرفت سبزوار و جوین و جغتای و خوشاب نوشته میشه همه با امضای هردو نماینده است. به همین خاطر هم هست که پروژه ها اینقدر سرعت گرفته. 2- اتفاقاً درست گفتن. خط 48 اینچ انتقال گاز هم شاهرگی برای توسعه صنعتی است. و درست است در همان مجلس هفتم تصویب شد. محسنی و بروغنی هم نگفته اند ما تصویب کرده ایم. اما مسئله مهم این است که قرار بود این خط لوله سبزوار را به عنوان بزرگترین شهر خراسان رضوی بعد از مشهد دور بزند و از خراسان شمالی عبور کند که نمایندگان نگذاشتند. در ضمن حرف نمایندگان و منتخبین مردم برای ما سند است. چون می بینیم به جز ا ین خیلی کارهای دیگر را هم کرده اند. چرا شما به منطقه ویژه اقتصادی اشاره نمی کنید. چرا به آمدن دانشگاه های مختلف و رشد دانشگاه های قبلی اشاره نمی کنید اگر ریگی در کفشتان نیست. و در مورد خواب بودن نماینده های قبلی و خواب نبودن نماینده های فعلی همین بس که مردم همه می پرسند چرا تا آن زمان که دولت در بخش صنعت سرمایه گذاری های سنگین می کرد و اسفراین و نیشابور و شاهرود و جوین کارخانه های خوبی را احداث کردند و جوانان مشغول کار شدند ، چرا یک کارخانه را در سبزوار احداث نکردند؟ باز گلی به جمال همین نمایندگان فعلی که در این زمان که دولت دیگر در صنعت سرمایه گذاری نمی کند با جلب حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی دارند به توازن در همه بخش ها و مناطق حوزه انتخابیه سرمایه گذاری های صنعتی می کنند. 3- در مورد گازرسانی به روستاها شما یا اطلاعاتتان کم است یا نمی خواهید مسلمات را بپذیرید. چه طور گازرسانی به روستاها به نماینده ها ربطی ندارد. مگر مجلس به گفته امام خمینی در رأس امور نیست؟ مگر مجلس نبایدبودجه وزارت خانه های مختلف و بودجه پروژه های گوناگون را تأمین کند؟و بعد به اجرای امور نظارت داشته باشد؟ پس گازرسانی به روستاها خیلی هم به نماینده ها مربوط است و کارشان را هم خوب انجام داده اند.در سایتشان هم بروید بخوانید نوشته اند. 4- در مورد راه آهن سبزوار خوب است که خودتان می گویید در سال 86 در آخر دوره نمایندگان قبلی آمدند این پروژه و چندمورد دیگر از کارخانه ها را به صورت نمایشی بدون اینکه کارهای لازم را فراهم آورده باشند کلنگ زنی کردند تا برای خودشان رأی جمع کنند اما مردم سبزوار هم خوب حقشان را کف دستشان گذاشتند و به فریبکاران رأی ندادند. اما این دوره راه آهن سبزوار عملاً در حال انجام است. مگر اینکه عمداً بخواهید نبینید اگرنه کارگاه این پروژه هم اکنون فعال است. منابع خبری مختلف هم بارها این را اعلام کرده اند که امسال چه قدر بودجه به این پروژه تعلق یافته و خرج شده و از حالت نیمه دولتی به تمام دولتی تبدیل شده . یعنی یک پروژه ملی که انجامش قطعی است. 5- فرودگاه اتفاقاً مدالی قطعی و حتمی بر سینه نمایندگان فعلی هست. به ویژه دکتر محسنی ثانی. که سنگ بنای تأسیس این فرودگاه در سبزوار در زمانی گذاشته شد که ایشان در سال های دهه 70 معاون سیاسی استاندار خراسان بزرگ بودند و حالا هم در دوره خودشان این فرودگاه رشد خوبی داشت. ضمناً جدول پروازهای فرودگاه را از نمایندگان نپرسید این کمی زشت است که همچین سئوالاتی را از منتخبین مردم درمجلس بپرسید. شماره فرودگاه سبزوار را بگیرید از اطلاعات پرواز آنجا بپرسید. ضمناً مسئله انجام پروازهای بین المللی یک مسئله شوخی نیست.که نمایندگانی بخواهند در ایام انتخابات به نفع خود کار تبلیغاتی کنند.پرواز هواپیمای مسافربری اون هم به کشورهای خارجی مسئله پروندن دو تا ملخ که نیست.مسئله آبرو و حیثیت کشور مطرح است.چون پای کشورهای دیگر به میان می آید. حالا در ایران ایام انتخابات است و مثلاً می گوییم می خواهند کار تبلیغاتی کنند . در کشورهای دیگر که ایام انتخابات نیست. لذا اگر پرواز بین المللی برقرار شود یعنی به خوبی همه زیرساخت های فنی و قانونی این کار مهم فراهم شده است. پس در این زمینه هم نمایندگان محترم ما و همه مسئولین اجرایی شهرستان توانمند بوده اند. 6- در مسئله تشکیل استان هم باز دارید به اشتباه یک جانبه نگری می کنید.بله ملاک یک میلیون جمعیت هست. اما ملاک های دیگری هم وجود دارد. که اگر تعدادی از ا ین ملاک ها و نه همه موارد تحقق یابد استان شدن یک شهرستان محتمل است. در مورد این ملاک یک میلیون نفر جمعیت که می فرمایید خوب است که استان های خراسان شمالی و جنوبی پیش چشمتان است که در زمان تقسیم جمعیتی کمتر از 700 هزار نفر داشتند. یا استان سمنان که جمعیتی کمتر از 600 هزار نفر دارد. این مسئله استان شدن سبزوار را در همین مجله قبلاً نویسندگان مطرح کرده اند و بحث های داغی هم راه افتاد و در نهایت نیشابوری ها کم آوردند . بروید مطالب را بخوانید. عجیب است که شما شک دارید. تازه نمایندگان این دوره قول استان شدن سبوزار را نداده اند. فقط گاهی گفته اند زیرساخت های لازم فراهم است. دروغ هم نگفته اند. راه و جاده و خط آهن و فرودگاه و شهرهای اقماری و منطقه ویژه اقتصادی و دانشگاه و صنایع در حال رشد که باشند ، یک شهر خود به خود استان شده است.حتی اگر رسماً استانداری نداشته باشد. در مورد ارتقاء بخش های جوین و جغتای هم نمایندگان همیشه گفته اند تسریع در ارتقاء و دروغ هم نگفته اند. چون بالاخره نماینده های قبلی که یکی از آنها 8 سال نماینده بود و جوینی هم بود و همه کار را برای آنجا کرد در آن 8 سال آخر هم موفق نشد رسماً جوین را شهرستان کند و آنقدر این کار را طول داد تا سرانجام به دست نماینده های پرتلاش فعلی حاصل شد. ضمناً خوشاب را چرا نمی گویید . اصلاً کسی فکرش را نمی کرد. اما شهرستان شد. و چند روستاهم از نیشابور گرفت. جناب آقا یا خانم بی نام همه این مسائل که گفته شد جزء واضحات است اما اگر بازهم ممکن است نپذیرید چون شاید اصلاً نمی خواهید بپذیرید. از قدیم گفتن به خواب رفته را می توان بیدار کرد اما به خواب زده را نمی توان. با این حال اگر هم شما خودتان را به خواب بزنید همه مردم در خواب نیستند. مردم سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب این بار به نماینده ای رأی می دهند که نفوذ سیاسی داشته باشد ، کارش را بلد باشد ، شناخته شده باشد و نمایندگی مجلس پلی برای پیشرفت او نباشد. و او پلی برای پیشرفت همه کشور و همه حوزه انتخابیه خود باشد. قبول کنید یکی از این نفرات محسنی ثانی است.

محمد داريني

سلام،حامد آقا دستت درد نكنه خوب جواب اين آقايان و سايتهاي وابسته به گروه انحرافي رو دادي.اون بنده خداي هم كه بي نام نظر داده تابلو مشخصه كه وابسته به يكي از اون دوتا نماينده اي هميشه در خواب گذشته است،

9696

با سلام : نفوذ اقای محسنی در لایه های مختلف قدرت و توانایی ایشان و همچنین همدلی و همراهی آقای بروغنی با وی و سلامت هر دو نماینده از نظر اقتصادی و مالی مساله ای است که انکار آن فقط از دست مغرضان و کج اندیشان برمی آید . ببایید اگر نظری غیر از این آقایان داریم به دروغ و بهانه جویی متوصل نشویم و سالم تبلیغ کنیم و منافع دیار سربداران را قربانی منافع کوچک شخصی خود نکنیم. با تشکر

سبزوار

آقا یا خانم هشدار برای سبزوار نمی دونم سرعت اینترنت شما چقدره؟! وگرنه دانلود یه فایل که فقط 4 مگ حجم داره کار سختی نیست. متاسفانه شما یاز هم بدون دلیل تهمت زدی. گفتم که شما یه مورد از توهینهای دانشجوها رو بگو که باز بحث رو پیچوندی و ... حتی تو سایت خود محسنی هم حرفی از توهین دانشجوها نیست. من باز هم منتظرم تا شما فقط و فقط یک مورد از توهینها رو منتشر کنی. از یه طرف می گی سلام سبزوار قابل اعتماد نیست از طرف دیگه خودت به اونا اعتماد کردی؟؟ شما داری بحث رو فقط با حدسو گمان و افترا پیش می بری

هشدار برای سبزوار

جناب آقایی که با اسم سبزوار کامنت گذاشتی و توهین اون گروه دانشجوهای به ظاهر عدالت خواه رو به نمایندگان مردم سبزوار انکار می کنید و می گید فایل صوتی اون جلسه رو از سلام سربدار بگیریم باید خدمتتون عرض کنم چه طوری تونستید فایل صوتی رو از سایت سلام سربدار بگیرید؟با این اوضاع بد سرعت اینترنت . اون جلسه حداقل یک ساعت طول کشیده و با این اوضاع سرعت پایین اینترنت نمیشه همچین چیزی رو این روزها دانلود کرد. شما احتمالاً بایدخود مدیر یا یکی از دست اندرکاران به ظاهر عدالت خواه سایت سلام سربدار باشید.که راحت به اون فایل صوتی دسترسی دارید. اما اگر قرار باشه از روی متن هایی که سایت ها منتشر کردن قضاوت کنیم ، اصولاً مردم متن منتشر شده روی وبسایت نماینده ها رو بیشتر قبول دارند.چون سایت یک نماینده به خاطر جایگاه قانونی و حقوقی خودش هم که شده مطالبش رو بدون سانسور و تحریف منتشر می کنه و در اون مطلب سایت دکتر محسنی من هرچی دیدم جواب های قانع کننده و منطقی بود.و از دانشجوهای به ظاهر عدالت خواه هرچی سئوال بود سئوالات خاله زنکی ! جالبه حتی بحث تحریم نفت برای اروپا رو هم که همه می دونن از مجلس و با امضای همین نماینده ها شروع شده دانشجوهای به ظاهر عدالت خواه که همه می دونن به جریان انحرافی وصلن و زیر نظر آقای .................... اداره میشن ، مغالطه کاری کردن و خواستن به مجلس ایراد بگیرن. در ثانی اینکه گفتم توی اون جلسه عده ای سعی کردند نماینده های سبزوار رو به تمسخر بگیرن حرف من نیست مطلبی است که سایت هایی مثل سلام سبزوار منتشر کردن. اونها فکر کردن خیلی زرنگن اول اومدن فقط یک بخش هایی از اون جلسه رو انتشار دادن و حرف های نماینده ها رو تحریف کرده گذاشتن طوری که واقعاً شک برانگیز بود. اما بعداً سایت خود دکتر محسنی ثانی اقدام به انتشار متن کامل جلسه کرد و دیدم که از زمین تا آسمون فرق داشته. تازه همون سایت سلام سبزوار نوشته بود که دانشجوهای به ظاهر عدالت خواه در اون جلسه چندبار به نماینده های سبزوار خندیدن. وقتی از این موضوع با هرکسی صحبت کردم خونش به جوش اومد. به چه حقی 4 یا 5 تا دانشجو نما از یک شهر دیگه با اهداف مشخص تخریبی باید پاشن بیان توی شهر دارالمومنین مسئولان و نمایندگان ما رو به تمسخر بگیرن. از قدیم بین سبزاری ها یک ضرب المثل هست که میگه برادرها اگر گوشت تن هم رو بخورن ، استخون هم رو دور نمی ندازن. ما اجازه نمی دیم به همشهریانمون که برامون زحمت کشیدن اینطوری توهین شه و در نتیجه هرچند اون دانشجوها خواستن فضای تخریبی علیه نمایندگان ما ایجاد کنن اما موفق نخواهند شد.چون میگن اگر خدا خواهد عدو شود سبب خیر. این رو روز 12 بهمن خواهید دید. اما وقتی که شما

راه چمنی

درود بر شما در قدرت نفوذ و تدبر دکتر محسنی هیچ شکی نیست و نیازی به این همه کج بینی هم نیست . آنکس که می تواند انجام می دهد و آ«کس که تواناییش را ندارد انتقاد غلط.

علی

تبلیغات این جوری نوبره

حامد آقا . گويا بر اثر غليان احساسات و به گونه شتابزده اين متن تنظيم شده است كه همراه با غلط هاي فراوان املايي و تايپي و نوشتاري همراه شده است. اي كاش حداقل كمي در آرامش سعي در نوشتن و ارسال اين متن مي كرديد كه حداقل رسالت خود را در مظلوم نمايي آقاي محسني ثاني به خوبي انجام مي پذيرفت. در اينكه هر يك از طرفداران كانديداهاي مختلف سعي دارند كانديداي خود را به بهترين شكل معرفي كند هيچ شكي نيست ولي بايد بدانيم اين به اين معني نيست كه همه موظف هستند تمام و كمال حرف ها و ادعاهاي ما را دربست قبول كنند. اينكه ادعا شده اقاي محسني مظلوم واقع شده است كمي غير واقعي به نظر مي رسد . حضرت آقاي محسني از تمام وسايل براي تبليغات به خوبي سود مي برد كه مي توان از پيام هاي تبليغاتي كه به مناسبت هاي مختلف ارسال مي شود و يا نشريه همدلي كه معلوم نيست مجوز آن از چه نهادي اخذ شده است كه مي توان با مراجعه به اداره ارشاد از اين امر اطلاع يافت كه اين نشريه به صورت فراقانوني منتشر مي شود و مشخص نيست سردبير و صاحب مسئول آن كيست و شناسنامه آن نيز در پرده اي از ابهام قرار دارد. و يا حتي بنرهاي سطح شهر و تريبون هاي مختلف و حتي از تاكسي هاي سطح شهرستان و الصاق پوسترهاي مختلف و... ياد كرد .ولي حامد آقا مشكل اصلي از مظلوم بود و نداشتن ابزار تبليغاتي نيست بلكه از دست خالي بودن حضرت ايشان در بيان 5پروژه براي معرفي به مردم است. 1-اگرچه همدلي و همراهي در جاي خود صفتي پسنديده است ولي اي كاش تعريفي از اين همدلي در بين نمايندگان براي ما بيان مي كرديد . مردم مي بينند كه تنها نمودهاي همدلي در بين دوستان عكس هاي دونفره و يا درب خودرو باز كردن يكي براي ديگري است . ولي دوست عزيز مردم دوست دارند بدانند كه دستاورد به قول شما اين همدلي براي مردم چه بوده است. و اين را نيز بايد بدانيم كه اختلاف نظر زماني بوجود مي آيد كه قرار به فعاليت و كاركرد باشد كه هركدام از نمايندگان سعي دارند سهم خود را از آن فعاليت بيشتر باشد. 2-خط 48 اينچ گاز را شما به شاهرگ تشبيه كرده ايد كه بايد گفت تشبيه اي با كمي بدسليقه اي است چرا كه عموما راه هاي ارتباطي را شاهرگ مي دانند . ولي اي كاش دوستاني كه شما را وادار به نوشتن اين مطالب كرده بودند چند سند نيز درباره اين ادعا نيز رو مي كردند تا همگان درست بودن ادعا را باور مي كردند خط 48اينچ در زمان مجلس هفتم از سوي شركت ملي گاز ايران مورد تصويب قرار گرفت كه حتي مسير آن نيز در آن تعيين شده بود كه مي توان با مراجعه به بايگاني آن دروغ و يا راست بوده ادعاي شما را بررسي كرد. ولي در مورد ادعاي خواب بودن نماينده هاي گذشته بد نيست بين مردم برويد و از مردم بپرسيد كه چه كساني خواب بوده اند . بي شك جواب خواهيد شنيد كساني كه حتي يك بار ميكروفون خود را در مجلس باز نكردند و حرفي نزدند بيشتر در خواب هستند و آن هم در حالي كه خود دوستان ادعا داشتند ما چراغ خاموش حركت مي كنيم. 3-گازرساني به روستاهاي مختلف نيز ربطي به نمايندگان نداشته و ندارد و با عبور لوله گاز از هر نقطه اي كليه روستاها و شهرهاي مسير به شعاع 15 كيلومتر به صورت خود به خود گازرساني خواهد شد و اين امر يك مسئله اقتصادي است كه از سوي وزارت نفت انجام مي شود و هيچ گونه ارتباطي به نماينده ها در هيچ نقطه كشور ندارد. 4-قصه پر غصه راه آهن در سبزوار ديگر نخ نما شده است .بارها و بارها اين پروژه در سبزوار كلنگ زني شده و به جايي نرسيده است و آخرين بار در زمان فرمانداري آقاي عنابستاني بود كه در سال 1386 يعني 4سال پيش انجام شد و قراربود به مدت 24ماه انجام شود . حتي در سالهايي از سوي كساني كه شما سعي داريد از آنان دفاع كنيد نويد راه اندازي آن داده شد ولي مردم هيچ دستاوردي از آن نديده اند . و جالب اين است كه موسسه آباداني سربداران قرار است آن را انجام دهد كه از قضا اقاي محسني ثاني عضو هيئت مديره آن به همراه آقاي مهدي صفار داماد گرامي ايشان مي باشد. و اين كاش اين موسسه گزارشي از فعاليت هاي خود در اين زمينه و ميزان آورده خود از نظر مالي در اين پروژه بيان مي كرد تا مردم مي فهميدند چه كسي راست مي گويد و چه كسي دروغ 5- گويا دوستان چيزي در چنته ندارند كه حتي سعي دارند فرودگاه را نيز به عنوان مدالي بر سينه خود نصب كنند و آن را جزء افتخارات خود بيان كنند و در مورد پروازهاي عتبات نيز آيا به نظر شما مردم حق ندارند برنامه پروازهاي آن را به صورت منظم و دقيق مطلع شوند و يا اينكه در دمدمه انتخابات پروازي از سبزوار انجام شود . 6- در موضوع تشكيل استان به مركزيت سبزوار اگرچه آرزوي هر سبزواري اين امر است ولي بايد بدانيم كه استفاده از احساسات پاك مردم در اين زمينه به نوعي خيانت محسوب مي شود چون حداقل نياز در تشكيل استان معيار يك ميليون جمعيت مي باشد و تشكيل استان تازه از سوي مجلس و دولت به طور كلي مردود است و درباره ارتقاء بخش هاي جوين و جغتاي نيز اگر حافظه مردم را فراموش كار محسوب كنيم حرف شما پذيرفتني است ولي مردم به خوبي به ياد دارند كه بخش جوين و جغتاي در مجلس هفتم به شهرستان ارتقاء يافت و پيگيري هاي آن هيچ ربطي به نمايندگان مجلس هشتم ندارند جز عكس هاي يادگاري معرفي فرماندارهاي آن در مجلس هشتم بود كه اگر ادعاي تلاش در اين خصوص مطرح است اي كاش يك سند از سوي دوستان درباره تلاش در اين زمينه منتشر شود. بايد بدانيم كه بيان آرزوهاي بزرگ نيز در ذهن خوب است و از قديم گفته اند آرزو بر جوانان عيب نيست

hamid

اي آقا ما كه اين حاج اقا محسني رو يكي دوبار تو لويزيون ديديم - موقع انتخابات هم روي ديوارها و پشت شيشه ها ولي دو سه هفته اي هست كه هر مجلس عزايي يا سالگردي ميرم تو شهر توي دهات ها و روستاها ميبينمشون- بنده خدا چقدر دم خوبيه نميدونم چي شده نزديك اسفند شده ياد متوفيات مردم افتاده مياد توي عزاهاشون شريك ميشه خدا بهش قوت بده ولي باز هم دم همين گرم اون سيد اآبدي و بزرگيان كه.................

سبزوار

آقا یا خانمی که مدعی شدی نماینده ها تو اون برنامه مسجد الزهرا مسخره شدن میشه بگی دانشجوها کجا نماینده ها رو مسخره کردن؟؟؟ سوالای نماینده ها مسخره بود یا جواباشون؟؟ منظر جوابت هستم اگه تو اون جلسه نبودی بهتره یه بار فایل صوتیش رو که سلام سربدار منتشر کرده دانلود کنی و گوش بدی و به کسی هم تهمت بیخودی نزنی. تا یه نفر تو این شهر یه حرفی می زنه یا میگین حجتیه اس یا می گین نیروی ................. در یغ از یک جواب درست و درمون

هشدار برای سبزواری ها

یک عده که اسم خودشون رو دانشجویان جنبش عدالت خواه نامیده اند ، و به طور مستقیم زیر نظر جریان انحرافی به سرکردگی .......................اداره میشن تصمیم دارن با ایجاد فضای تخریب وجو سازی رسانه ای در سبزوار دکتر محسنی ثانی را تخریب کنند. اینها چون می بینند که دکتر محسنی ثانی از نیروهای خالص انقلاب بوده و در نتیجه در سنگر مجلس با جریان انحرافی به سختی مبارزه کرده حالا می خوان در ایام انتخابات بزرگترین ضربه ها رو به مردم سبزوار بزنن و باعث شن این نماینده قدرتمند و پرنفوذ تخریب شه و دوباره به مجلس راه پیدا نکنه. سایت .......................... هم که در ماجرای رد صلاحیت شدن ...............حسابی ضربه خورد و منافع خودش رو در خطر دید حالا پشت سر این جریان به ظاهر عدالت خواه قرار گرفته. اینها اگر عدالت خواه بودن نمی آمدن جلسه پرسش و پاسخی فراهم کنن که در اون منتخبین مردم رو که به دعوت همین دانشجوها به جلسه پرسش و پاسخ رفته بودن بخوان به حساب خودشون مسخره کنن. البته من که خودم در اون جلسه نبودم اما براساس چیزهایی که سایت های سلام سبزوار و سلام سربدار نوشتن میشه فهمید که در اون جلسه دانشجویان موسوم به جنبش عدالت خواه که اصلاً سبزواری هم نبودن و از تهران به این شهر آمده بودند قصد مسخره کردن منتخبین مردم سبزوار رو داشتن . این واقعاً برای سبزواری ها خیلی گرون تموم شده که نوچه های .................. بیان نماینده شون رو در شهرخودشون به تمسخر بگیرن. حالا که می بینیم نفوذ و اهمیت کشوری نمایندگان ما اونقدر زیاد بوده که برای تخریبشون از تهران یارکشی کردن ، ما سبزواری ها و خوشابی ها و داورزنی ها و ششتمدی ها و رودابی ها و جغتایی ها و جوینی ها باید بیشتر قدرشون رو بدونیم.و روز 12 اسفند با رأی خودمون به ........................... دیارمون رو در مسیر آبادانی قرار بدیم. اللهم صل علی محمد و آل محمد

سرزمین سربداران

من کار ندارم دکتر محسنی چه کاری برای سبزوار کرده یا نکرده و..... اما این که همه بی دلیل یا با دلیل ازش انتقاد میکنند و واقعا تو دنیای مجازی مظلوم واقع شده کاملا صحیح من مطمئن هستم خیلی ها که اصلا رای نمیدن ازش انتقاد میکنند

علی

باسلام ما سبزواریها خوابیم. در این چند سال که کشور با رشد سرمایه نفتی بی سابقه همراه بود .سهم ما مردم سبزوار اگر بگوءیم هیچی بوده گزاف نگفتیم. من با توجه به موقعت شغلیم اطلاعاتی دارم که هر موقع به سبزوار می ایم از عقب ماندگی شهر متعجب و دلگیر می شوم. یک مقایسه با شهرهای کوچکتر اطرافمان می توانید عمق فاجعه را بفهمید.در بجنورد بیش از دو میلیارد دلار سرمایگزاری شد شامل پتروشیمی و کارخانه الومینا و. . . . و هزاران میلیارد ریال دیگر در شهرستان بجنورد سرمایه گزاری شده که مجال گفتن ان در اینجا نیست. در اسفراین کارخانهای لوله سا زی و ذوب فلزات و ریختگری و. . . . علت اصلی عدم توسعه یافتگی این دیار نداشتن نمایندگان. فعال و موثر و افراد تاثیر گذار در حاکمیت می باشد. سخن زیاد و مجال کم . به امید بیداری مردم شهرمان و درجه اول فرهیختگان و تحصیلکردگان شهر که نشته اند و نزول شهر را نگاره اند

اصغر

این سایت ............................ جزء واضحاته که کیه و چی کارست و از کجا داره اب می خوره الان دیگه همه سبزواری ها می دونن اون سایت زیر نظر آقای ........................ نماینده خائن قبلی اداره می شه. ............................... اونقدر پر روست که هر دوره میاد توی انتخابات شرکت میکنه ، تأیید صلاحیتش رد میشه و بعد باز دور بعد شرکت میکنه. همین دفعه هم تا ............................ ثبت نام کرد سایت .................... فعالیتش رو متوقف کرد تا شورای نگهبان صلاحیت این نامزد رو به خاطر داشتن سایتی دروغگو رد نکنه. اما همین که اون فرد رد صلاحیت شد سریع سایت ................ دوباره شروع به کار کرد تا اقلاً اگر نامزد خودش رأی نمیاره بتونه بقیه رو تخریب کنه و فضای انتخابات رو به هم بریزه. ولی چون به مردم گفته بود تا بعد از نوروز 91 نمیاد ، برای اینکه ضایع نشه و برای بازارگرمی پیش مردم و جمع کردن مشتری گفت می خواستن به خاطر سایتم منو دادگاهی کنن. درحالی که اصلاً هیچکدوم از مردم و مسئولین به اون سایت درپیت بها نمی دن. شما تا حالا دیدید یک مقام مسول با .................. مستقیماً مصاحبه کنه؟ نه چون هیچکس اون رو رسمی نمی شناسه و قبول نداره. اما سایت ............................. خیلی پر روست . درست مثل رئیسش نماینده خائن قبلی که به سبزوار خیانت های زیادی کرد.و از رو نمیره . ولی دیگه مردم گول نمی خورن. الآن از 1 سال قبل تا به حال محبوبیت و اعتبار این سایت خیلی پایین تر اومده.چون مردم زرنگ شدن و می دونن چی به چیه ؟ شما اسرارنامه ای ها هم مراقب باشید اگر خواستید طرفدار کسی بشید از کسی حمایت کنید که سرش به تنش بیارزه و دوتا کار از دستش بیاد. نه کسی که بخواد بره اول به فکر منافع شخصی خودش باشه.

یک خواننده همیشگی

به نظر من این کارهای اسرارنامه اشتباه استراتژیک است. چرا وقتی یک مجله اینترنتی می تواند وسعت زیادی از مخاطبان متنوع را جذب کند، خود را محدود به طرفداران یک نماینده کند؟ فکر می کنید مثلا یک نفر این مقاله را بخواند به این نتیجه می رسد که به او رای بدهد؟! این همه از بی بی سی فارسی به عنوان یک فحش استفاده می کنید، کاش کمی از تکنیکهای خبری و فوت و فن های آنها هم می آموختید! ما عادت داریم خیلی زود و مستقیم به هدف برسیم. اما در جاده همیشه زود و مستقیم به دره منجر می شود!

همشهری

درود بر دکتر محسنی امیدوارم در خدمت گذاری به همشهریان خود موفق باشند و بدانید که عوامل سایت بی بی سی سبزوار تیرشان به سنگ خواهد خورد.

سایت......................... راست می گفت که اقای فلانی شما رو اورده تو میدون!

roli

اصرار نامه این مقاله الان جاش نبود اصرار سعی کن بی طرف باشی نکنه شما وابسته به به اقای محسنی هستی؟
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما