نگاهی به حضور و درخشش گسترده مدیران سبزواری در سطوح بالای کشور

بسیاری از فرزندان پرتلاش و با استعداد منطقه سبزوار بزرگ(سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد ...) در طی سالیان متوالی در سطوح بالای مدیریتی کشور درخشیده اند که بی شک هریک از  آنها همینک به عنوان سرمایه های انسانی ارزشمند شهر و دیار خود محسوب می شوند که در صورت شناسایی صحیح و برقراری پل ارتباطی مناسب میان آنان و شهرو روستاهای زادگاهشان می توان فواید و برکات فراوانی را نصیب دیار سربداران کرد.

این اتفاق ارزشمند یعنی برقراری ارتباط با فرزندان توانمند و مطرح دیار سربداران در اقصی نقاط کشور و استفاده از توانمندی های آنان برای شهر و دیار زادگاه خود ، پیش از این در رابطه با یکی از این شخصیت ها آقای محمدرضا محسنی ثانی به وقوع پیوسته است. به طوری که وی پس از درخشش وکسب سابقه و اعتباری طولانی در سطوح بالای مدیریتی در نقاط گوناگون کشور ، سرانجام توسط مردم دیار سربداران به این شهر دعوت شد تا با کمک تجربه بالای خود در امور سیاسی و اداری رده بالا و نفوذ و شناخته شدگیش میان مقامات کشوری ، نمایندگی مردم شریف غرب خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی را به دست بگیرد.(برای آشنایی کامل محمدرضا محسنی ثانی روی اینجا کلیک کنید)

در نقطه مقابل بوده اند شمار دیگری از فرزندان دیار سربداران که پس از کسب شهرت و موفقیت در این شهر ، در نتیجه تلاش و پشتکار خود به دیگر سمت های بالای کشوری دست یافته اند که این هم خود نقطه امید و روزنه مثبت دیگری برای پیشرفت های سرزمین تاریخی بیهق است.

مجله اینترنتی اسرارنامه به دلیل اهمیت شناسایی سرمایه های انسانی هر شهر و منطقه در مسیر پیشرفت آن ، در مطلب پیش رو تصمیم به معرفی تعدادی از این فرزندان توانمند دیار سربداران کرده است که در حال حاضر و یا در سال های اخیر در سطوح بالای مدیریتی کشور نقش های مهمی ایفا کرده اند .

 

1-سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران . وی دارای مدرک دکترای علوم دفاعی از دانشگاه عالی دفاع ملی است و هر چند متولد شهر تهران است اما اصالتی سبزواری و ششتمدی دارد و بعضی از اعضای خانواده وی هم اکنون در ششتمد سکونت دارند.

سردار احمدی مقدم در حال حاضر به عنوان یکی از ارکان مهم نظامی در جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و اهمیت جایگاه وی به حدی است که خطر ترور شدن او یا خانواده اش توسط عناصر ضد انقلاب و مزدوران وابسته به استکبار جهانی به وجود آمده است.

در همین رابطه اخیرا در یک شبکه تلویزیونی متعلق به وهابیت ، خانواده این سردار بلندپایه جمهوری اسلامی ایران در ششتمد سبزوار علنا تهدید به ترور شدند. این موضوع در رسانه های کشور انعکاس گسترده ای پیدا کرد.(منبع)

 

2-محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال کشور ، که در زمان تصدی این فرزند دیار سربداران بر فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران ، دست آوردهای زیادی در این رشته ورزشی به ثمر آمد و در یک نظر سنجی که در سال 91  در یک برنامه تلویزیونی با نام وقت اضافه انجام شد ، نود و چهار درصد مخاطبان به عملکرد فدراسیون والیبال در سال 91 نمره خوب دادند(منبع).


3-محمدرضا محسنی ثانی نماینده کنونی سبزوار و استاندار سابق لرستان که عملکرد او به ویژه در مدیریت صحیح بحران و کاهش تلفات زلزله 85 لرستان مورد تقدیر قرار گرفت و به الگویی از مدیریت صحیح داخلی در شرایط بحران تبدیل شد. (منبع)

بعضی رسانه های لرستان در تقدیر از عملکرد محسنی ثانی نوشتند :

عملكرد استانداري هم منطقي و مثبت بوده است و شخص استاندار وقت «دكتر محسني ثاني» و معاون استاندار «آقاي هوشنگ بازوند» در اتخاذ و حمايت از اين تصميم نقش به سزايي داشته اند  شايد اگر كسي ديگري بود خواب شيرين بهاري در ايام نوروز در كنار خانواده و مهمانها را بر پيگيري زلزله اي كه معلوم نيست بيايد را ترجيح مي داد (منبع).

 

4- علی اصغر عنابستانی که طبق ارزیبای سعید زمانیان یکی از نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی عملکرد این فرزند شایسته دیار سربداران در سمت استانداری چهارمحال و بختیاری رضایت بخش بوده است (منبع)

5- دکتر محمدرضا راه چمنی رئیس سابق سازمان بهزیستی کشور و همچنین نماینده دوره های پیشین سبزوار در مجلس شورای اسلامی (منبع)

6- حمیدرضا کفاش معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش که صاحب تعداد زیادی از کتب و مقالات علمی تألیف شده است.(منبع)

7- محمد دلبری شهردار موفق قم که عملکرد او موجب رضایت مراجع عظام تقلید واقع شده و در میان مردم قم به عنوان یکی از سه مسوول خدوم اینشهر انتخاب شده است.(منبع1) ، (منبع2)

8- دکتر معصومه فیروزی ششتمد مدیر آزمایشگاه ترمیم بافت وابسته به موسسه بیو شیمی و بیو فیزیک دانشگاه تهران است که بعنوان یکی از زنان دانشمند جهان اسلام نیز معرفی گردیده است.

موسسه دکتر فیروزی در ایران و در نوع خود منحصر به فرد است. و این اهمیت بیشتر به خاطر تحقیقات پیوسته در زمینه آسیب ستون مهره ها و ترمیم اعصابی میباشد.(منبع1) ، (منبع2)

نام و معرفی کامل وی در فهرستی که مجله اینترنتی اسرارنامه در سال 92 از بانوان موفق سبزوار انتشار داد ، درج شده است.(منبع)

 

9- مهری سوئیزی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان کشوراست. وی همچنین مشاور وزیر و مدیرکل امور زنان در وزارت آموزش و پرورش نیز بوده است.(منبع)

نام و معرفی کامل مهری سوئیزی نیز در فهرستی که مجله اینترنتی اسرارنامه در سال 92 از بانوان موفق سبزوار انتشار داد ، درج شده است.(منبع)

 

10- احمد بزرگیان رئیس مرکز توسعه الکترونیک معاونت ریاست جمهوری و نماینده پیشین سبزوار (منبع)

 

11- حسین مهری مدیرعامل شرکت پست ایران در دولت تدبیر و امید دکتر روحانی (منبع)

 

12- مهدی آزادواری مدير بورس كالاي بيمه ايران و نیز مدير امور اعضاي كانون كارگزاران بورس و اوراق بهادر كشور(منبع)

 ضمیمه مخاطبان :

13- علي صالح آبادي رئيس سازمان بورس و اوراق بهادارایران  متولد سال 1357دريكي از روستاهاي سبزوار است وي مدرك كارشناسي ارشد خود را در رشته معارف اسلامي و مديريت مالي از دانشگاه اما صادق (ع) و نيز مدرك دكتري را در همين رشته از دانشگاه تهران اخذ كرده است.

صالح آبادي درحال حاضر در كارنامه كاري خود رياست بورس كرج را دارد همچنين اين مدیر 135 ساله رياست سازمان بورس و اوراق بهادار تهران را برعهده دارد.(منبع)

((ضمیمه شده به توصیه آقایان (محسن mohsen@gmail.com) و (مهدی حسین پور) در تاریخ 29 آبان 92))

 

14- سردار تقی مهری رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی کشور و جانشین سابق فرماندهی پلیس راهور ناجا است. وی اصالتا متعلق به روستای مهر شهرستان داورزن در منطقه سبزواربزرگ است.

(ضمیمه شده به توصیه خانم / آقای؟ مهری در تاریخ 2 آذر92)

 

15- مهندس محسن صالحی نیا معاون زیر صنعت ، معدن و تجارت و مدیر کل سابق ماشین سازی و صنایع محرکه وزارت صنعت ، معدن و تجارت.(منبع)

(ضمیمه شده به توصیه خانم / آقای؟ مهری در تاریخ 2 آذر92)

 

16- دکترسیدجواد حسینی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی : وی پیش از این در دوران ریاست جمهوری سید محمد خاتمی فرمانداری کلان شهر مشهد را برعهده داشت و نیز در همان دوران دولت اصلاحات ، مدیریت کل امور اجتماعی خراسان رضوی را نیز تجربه کرده است.(منبع) سید جواد حسینی اصالتا سبزواری است.

(ضمیمه شده به توصیه آقا/خانم؟ تدینفرد در تاریخ 3 آذر 92)

 

17- سعیدمقیسه مدیر شبکه تهران (پنج سیما): وی که متولد روستای مقیسه شهرستان داورزن درمنطقه سبزواربزرگ است ، همچنین ، مسئولیت هایی چون قائم مقام شبکه سه سیما ، مدیر کل ارزیابی عملکرد در معاونت برنامه ریزی و نظارت ، مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی شبکه قرآن و معارف سیما ، مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی معاونت بهره برداری فنی و مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی اداره کل فرستنده های رادیویی را در کارنامه خود دارد.(منبع)

(ضمیمه شده به توصیه آقا/خانم؟ تدینفرد در تاریخ 3 آذر 92)

 

18- سردار علیرضا مسکنی فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران : وی درمدت حضورش درپست فرماندهی نیروی انتظامی استان مازندران، عملکرد مطلوبی را ازخود به نمایش گذاشت، به گونه ای که پس از ترک این سمت ، رسانه های محلی مازندران از این سردار سبزواری به نیکی یاد کردند.

به عنوان نمونه می توان به مطلب منتشر شده در وبسایت مازندنومه پایگاه خبری تحلیلی مازندران اشاره کرد ، در تیتری با عنوان «اودوست ما بود» درباره سردار مسکنی نوشت :

«.امروز که سردار علیرضامسکنی، مازندران را ترک می‌کند، ابتدا باید بگوییم دل مان برای این فرمانده پاسخگو تنگ می‌شود...»(منبع)

سردار علیرضا مسکنی اصالتا متعلق به روستای مسکن شهرستان سبزوار است.

(ضمیمه شده به توصیه آقای امیرمسکنی در تاریخ 5 آذر 92)

 

19- حیدرعلی  دولت آبادی کارشناس ارشد اداره کل اتباع خارجی وزارت کشور

 (ضمیمه شده توسط آقای امیر در تاریخ 8 آذر 92) (نیازمند افزودن منبع و تکمیل اطلاعات)

 

20-احمددولت ابادی ازمدیران ارشد معاونت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره)کشور میباشد سوابق:مدیرکل کمیته امداد افغانستان2،مسوول بازرسی کمیته امداد ، ریاست کمیته امداد امام خمینی بردسکن و ریاست اردوگاه ثامن الائمه کمیته امداد استان خراسان رضوی

 (ضمیمه شده توسط آقای امیر در تاریخ 8 آذر 92)

(تکمیل شده توسط آقای "علی" در تاریخ 12 آذر 92) (نیازمند افزودن منبع و تکمیل اطلاعات)

21- مهندس محمد دولت آبادی مسوول ارزیابی شغلی شرکت ملی گاز ایران  سوابق:مسوول کمیته سوخت اول انقلاب،رییس اصناف در اوایل انقلاب ، نویسنده بخش اقتصادی روزنامه جمهوری اسلامی،معاونت منطقه پخش فراورده های نفتی شاهرود.

 (ضمیمه شده توسط آقای امیر در تاریخ 8 آذر 92) (نیازمند افزودن منبع و تکمیل اطلاعات)

 

22- دکتر علی دیواندری مدیرعامل  بانک ملت

  (ضمیمه شده توسط تعدادی  از مخاطبان این  مجله در تاریخ 8 آذر 92) (نیازمند افزودن منبع و تکمیل اطلاعات)

 

23-مهندس کلوتی مدیر عامل برق منطقه ای استان سمنان وی  پس از مدیریت برق سبزوار - به مدیر عاملی برق منطقه ای استان سمنان و  مدیرعاملی شرکت ساتکاپ رسید و هم اکنون مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران می باشد. (منبع1) ، (منبع2)

  (ضمیمه شده توسط آقای حسین مهراندیش در تاریخ 8 آذر 92)

 

24-حسین هراتی معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش . وی سه دوره نماینده مردم شهرستان  سبزوار در مجلس شورای اسلامی بود.(منبع) 
  (ضمیمه شده توسط آقای حسین مهراندیش در تاریخ 8 آذر 92) (نیازمند افزودن منبع و تکمیل اطلاعات)

 

 25- مهندس توسلی مدیر عامل شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی استان  سمنان (منبع)

  (ضمیمه شده توسط آقای حسین مهراندیش در تاریخ 8 آذر 92)

 


 26- برزنونی مدیرعامل  شرکت راه آهن شمال شرق  کشور (منبع)

  (ضمیمه شده توسط آقای حسین مهراندیش در تاریخ 8 آذر 92)

 

 27- عباس  مهری معاون بهره برداری آبفای خراسان رضویی (منبع)

  (ضمیمه شده توسط آقای حسین مهراندیش در تاریخ 8 آذر 92)

 

28-مهندس محمدرضا خیرآبادی معاون  حمل و نقل  و ترافیک شهردار مشهد ، مشاور شهردار مشهد در زمان جناب مهندس پژمان و  شهردار اسبق سبزوار

(ضمیمه شده توسط یک همشهری مقیم مشهد در تاریخ 11 آذر 92) (نیازمند افزودن منبع و تکمیل اطلاعات)

 

29- سردار علیرضا مزینانی مسئول دفتردبیرتشخیص مصلحت نظام

(ضمیمه شده توسط کاظم مزینانی در تاریخ آذر 92)   (نیازمند افزودن منبع و تکمیل اطلاعات)

 

30- عباس سلیمی نمین عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

(ضمیمه شده توسط ...؟..  در تاریخ20 آذر 92) (نیازمند افزودن منبع و تکمیل اطلاعات)

 

31- سیدابوالفضل میرعلی مدیرعامل موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج : این موسسه قدرتمند مالی و اعتباری در بسیاری از شهرهای ایران دارای شعبه است و دفتر مرکزی آن در مشهد مقدس واقع شده است. با این حال به دلیل اصالت سبزواری میرعلی ، عمده سرمایه گذاری های ورزشی این موسسه در دارالمومنین سبزوار مهد هندبال ایران انجام شده ، که طی چند سال متوالی به موفقیت های ارزشمندی در سطح ملی و فراملی برای ورزش سبزوار و ایران منجر شده است.
از همین رو سیدابوالفضل میرعلی علاوه بر شهرت به دلیل مدیریت بر یکی از موسسات مالی و اعتباری صاحب نام ایران ، به عنوان یکی از مدیران محبوب حامی ورزش کشور نیز شناخته می شود.
منابعی برای آشنایی بیشتر با سیدابوالفضل میرعلی فرزند شایسته دیار سربداران و بازتاب حمایت های ارزشمند وی از رشته های ورزشی در رسانه های ایران (منبع1) ، (منبع2) ، (منبع3) ، (منبع4)

(ضمیمه شده توسط مجله اینترنتی اسرارنامه در تاریخ 25 آذر 1392)

 

32- ایران دخت عطاریان مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور و رئیس شورای عالی قشر بسیج کارگری ایران. وی متولد 1335 سبزوار است و در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت دولتی تحصیل کرده است.
عطاریان از جمله مدیران زن  با سابقه در تامین اجتماعی است که در طول مدیریت خود در صندوق بازنشتگی کشوری اقداماتی نظیر بیمه طلایی و پرداخت مطالبات بازنشستگان را به نتیجه رسانده است. پیش از این نیز و در جریان معرفی وزیر رفاه از وی به عنوان یکی از گزینه های تصدی وزارت نام برده می شد.(منبع)

(ضمیمه شده توسط مجله اینترنتی اسرارنامه در تاریخ 27 آذر 1392)

 

33-محمود جراحی معاون بنیاد مستضعفان

(ضمیمه شده توسط علی . در تاریخ 28 آذر 1392)  (نیازمند افزودن منبع و تکمیل اطلاعات)

 

 34- علی آقا بابایی  مدیرعامل سابق شرکت پخش فرآورده های نفتی و رئیس هیئت مدیره شرکت پرسی ایران گاز

 (ضمیمه شده توسط علی . در تاریخ 28 آذر 1392) (نیازمند افزودن منبع و تکمیل اطلاعات)

 

 35- فیاض از مدیران ارشد وزارت بازرگانی

 (ضمیمه شده توسط علی . در تاریخ 28 آذر 1392) (نیازمند افزودن منبع و تکمیل اطلاعات)

 

36- دکتر علی عسگری رئیس سازمان امور مالیاتی کشور: وی متولد 1340 سبزوار است و دارای مدرک دكتراي علوم اقتصادي است. به جز ریاست سازمان امور مالیاتی کشور از دیگر روزمه های کاری  او  می توان به معاونت برنامه‌ريزي و امور اقتصادي در وزارت نيرو ،  رياست هيئت مديره شرکت‌هاي ساتکاب و مهاب قدس در وزارت نيرو و معاونت اقتصادي و هماهنگي برنامه‌ و بودجه، سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور طي سالهاي 1385 تا 1387 و ... یاد کرد. (منبع)

(ضمیمه شده به توصیه آقای مجیدخاشعی در تاریخ 27 دی 92)

 

 37- دکتر محمود قنبری مدیر کل حوزه ریاستی وزارت اموزش و پرورش و معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان.مرکزی.

(ضمیمه شده توسط آقای مجیدخاشعی در تاریخ 27 دی 92)  (نیازمند افزودن منبع و تکمیل اطلاعات)

 

38- مهندس علی صالح ابادی نماینده دوره سوم مشهد ومعاون وزیر مسکن و تعاون

(ضمیمه شده توسط آقای مجیدخاشعی در تاریخ 27 دی 92)  (نیازمند افزودن منبع و تکمیل اطلاعات)

 

39- علیرضا صادقی فرماندار سابق الیگودرزواباده.

(ضمیمه شده توسط آقای مجیدخاشعی در تاریخ 27 دی 92)  (نیازمند افزودن منبع و تکمیل اطلاعات)

 

40- دکتر مرتضی خیرآبادی: وی که در دور ششم مجلس شورای اسلامی نمایندگی مردم سبزوار بزرگ را برعهده داشت پیش از آن جانشين رئيس سازمان انتقال خون کشور بود و بعد از نمایندگی هم معاون وزیر رفاه دولت اصلاحات بود.

(ضمیمه شده به توصیه آقایان امیرمسکنی و مجید خاشعی در تاریخ29 دی 92) (نیازمند افزودن منبع و تکمیل اطلاعات)

 

41- مهندس علی اصغر هدایت نژاد: وی اصالتاً متعلق به روستای انداده جوین در شمال سبزوار و از مدیران رده بالای وزارت جهاد در دولت اصلاحات و درحال حاضر مشاورایت الله عالمی و مدیر کل حوزه نمایندگی ولایت فقیه در وزارت جهاد کشاورزی می باشد.
 با جستجوی نام ایشان در سایت گوگل اطلاعات مورد نیاز از سایتهای مختلف و خصوصا سایت پیام جهادکشاورزی قسمت مدیران ستادی قابل استخراج خواهد بود(منبع)
وی همچنین مدیریت انتشارات اسرار علم در تهران را  بر عهده دارد و به کار نویسندگی نیز اشتغال دارد.
کتاب های «مبانی نظری اسلامی» در دو جلد با محوریت (نبوت و امامت) و (خداشناسی و معاد) از جمله آثار اوست.(منبع)

(ضمیمه شده توسط حسین اندادهandadeh18381@yahoo.com  در تاریخ13 اردیبهشت 93)

(ویرایش شده در 24 اردیبهشت 93 توسط حسین انداده andadeh18381@yahoo.com )

(نیازمند افزودن منابع بیشتر و تکمیل اطلاعات)

 


42- عباس علاییان :  دادستان استان سمنان بوده الانم دادستان شاهرود می باشد اصالت. از روستای انداده جوین می باشد.
(ضمیمه شده به توصیه حسین در تاریخ 3 مرداد 93) (نیازمند افزودن منبع و تکمیل اطلاعات)

 

 

43- ابراهیم الهامی تبار:  ایشان مدیر اجرایی وزارت کشاورزی واز مشاورهای اقای هدایت نژاد می باشد.

 (ضمیمه شده به توصیه حسین در تاریخ 3 مرداد 93) (نیازمند افزودن منبع و تکمیل اطلاعات)
 

 

44- مهندس حسن کیخسروی:  مدیر کل سابق آب منطقه ای خراسان رضوی و معاون حفاظت و بهره برداری فعلی این سازمان
(ضمیمه شده به توصیه ی آقایان دکترین حسین ،عقیل وعباس کیخسروی)(در تاریخ 8 مرداد 93) (نیازمند تکمیل اطلاعات و افزودن منبع)

 

45- مرتضی ملک پور: وی سمتهای زیادی در استانداری سمنان در دوره دولت اصلاحات داشته وهمچنین مدیر کل تعزیرات حکومتی سمنان واستان اصفهان بوده و برای مدتی معاونت شهردار تهران ومشاور عالی رییس سازمان تعزیرات حکومتی کشور را به عهده داشته است.

(ضمیمه شده توسط علوی، در تاریخ 15 مهر 93) (نیازمند افزودن منبع و تکمیل اطلاعات)
 

46- دکتر محمدعلی مقیسه: رئیس پژوهشگاه فرهنگ و هنر.برای آشنایی بیشتر با این مدیر سبزواری هم اکنون به صفحه فهرست الفبایی مدیران سبزواری در همین مجله مراجعه کنید.برای ورود به صفحه فهرست الفبایی روی اینجا کلیک کنید.

 

47- فراشیانی، عباسعلی: عباسعلی فراشیانی مدیر بیمه های اتومبیل و شخص ثالث بیمه ایران. برای آشنایی بیشتر با این مدیر سبزواری هم اکنون به صفحه فهرست الفبایی مدیران سبزواری در همین مجله مراجعه کنید.برای ورود به صفحه فهرست الفبایی روی اینجا کلیک کنید.

 

 48- مغیثی، محمدتقی: محمدتقی مغیثی. برای آشنایی بیشتر با این مدیر سبزواری هم اکنون به صفحه فهرست الفبایی مدیران سبزواری در همین مجله مراجعه کنید.برای ورود به صفحه فهرست الفبایی روی اینجا کلیک کنید.

49- مقیسه ، محمد: حجت الاسلام و المسلمین محمد مقیسه . برای آشنایی بیشتر با وی هم اکنون به صفحه فهرست الفبایی مدیران سبزواری در همین مجله مراجعه کنید. برای ورود به صفحه فهرست الفبایی روی اینجا کلیک کنید.

 

50- رازقی نصرآباد، حاجبیه بی بی : دکتر حجیه بی بی رازقی نصرآباد دکتری جمعیت شناسی، استاد دانشگاه و مدیر پژوهشی موسسه مطالعات و مدیریت جمعیت کشور (آسیا اقیانوسیه)

(ضمیمه شده توسط مریم )(در تاریخ 17 اسفند 93) (نیازمند تکمیل اطلاعات و افزودن منبع)

 

51- خسروتاج، مجتبی: مجتبی خسروتاج. برای آشنایی با بیشتر با این مدیر سبزواری هم اکنون به صفحه فهرست الفبایی مدیران سبزواری در همین مجله مراجعه کنید.

 

52- دلبری، احمد : دکتر احمد دلبری. برای آشنایی بیشتر با این مدیر سبزواری هم اکنون به صفحه فهرست الفبایی مدیران سبزواری در همین مجله مراجعه کنید.

 

لازم به ذکر است ، احتمال دارد در این مطلب شمار زیادی از فرزندان موفق سبزوار که در سال های اخیر در سطوح بالای مدیریتی کشور ایفای نقش کرده اند ، سهواً از قلم نویسنده افتاده باشند. لذا شما مخاطبان گرامی می توانید با یادآوری موارد از قلم افتاده (با ذکر منبع) ، جهت تکمیل شدن این فهرست تهیه شده توسط ، مجله اینترنتی اسرارنامه درباره مدیران موفق سبزواری در سطح کشور یاری رسانید.

یادآوری می شود ، مجله اینترنتی اسرارنامه هم اکنون در بخش عکس نامه همین وبسایت تصویر مدیران موفق سبزواری را که در این متن به آنها اشاره شد ، منتشر کرده است.شما گرامیان می توانید برای مشاهده این تصاویر هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

به امید پیروزی پی در پی فرزندان دیار سربداران در اقصی نقاط ایران اسلامی و جهان ...

 


توضیحات :

1- مدیر 35 ساله : اطلاعات به روز آوری شده است. در اصل منبع "جوان 33 ساله" ذکرشده بود.(منبع)

2- کمیته امداد افغانستان: یکی از بخش های کمیته امداد امام  خمینی (ره) که به جهت کمک به مردم محروم افغانستان تأسیس شده است. (منبع)

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

انتخاب مدیران کارآمد در ادارات و دستگاه های اجرایی ، مطالبه مهم مردم سبزوار از دولت تدبیر و امید

نظرت را بنویس
comments

کدخدا

باسلام وتشکر ازمجله اسرار نامه به مدیری لایق همچون عباس افچنگی دردهه هفتاد که ایشان ریاست سازمان تعاونی روستایی خراسان رضوی را به عهده داشتند اشاره نشده ممنون میشم اگر در مطالبتان بگنجانید سپاس

مهدی باعثی

سلام از محمود دولت آبادی و دکتر مرتضی دولت آبادی یادی نکردید چرا؟ این دو بزرگوار از نابغه های نویسندگی هستند که متاسفانه شما نگاه تون به سمت علم نبود و فقط مقام رو می بینید

ناظمی

باسمه تعالی با سلام و احترام نام اقایان قربانعلی صالح آبادی نماینده ی اسبق مشهددر مجلس شورای اسلامی و معاون اسبق وزیر تعاون و علی صالح ابادی رییس سابق سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیر عامل فعلی بانک توسعه و معدن در لیست مدیران سبزواری که از روستای صالح آباد بزرگ می باشند وجود دلرد اما آقای حمید رضا صالح آبادی مشاور سابق معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل حقوقی فعلی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و از قهرمانان اسبق کشتی خراسان بزرگ از قلم افتاده است.

سیاوش

با سلام بنده به دنبال آقای سردار علیرضا مزینانی میگردم این چیزی که در اینجا از سمت و پست ایشان نوشته اید خیلی قدیمی هست اگر امکان دارد و اگر اطلاعات جدید از مسئولیت ایشان دارید خواهشمندم برای بنده ایمیل فرمایید. با تشکر

محمد حسینی

سلام و وقت به خیر ضمن ارزوی قبولی طاعات و عبادات تقریبا نزدیک به 1 ساعت تمام نظرات رو به صورت کامل خوندم و واقعا جای تشویق اره برای ادمین محترم سایت که انقدر با حوله تمام نظرات رو میخونه و پاسخ میدهrnو اما در خصوص اقای دکتر احمد بزرگیان ایشون قبل از دوره هفتم مجلس عضو هیات علمی دانشگاه امام علی ع بودند به مدت 9 سال و بعد از دوره هفتم به سمت معاون نوسازی و تحول اداری دولت دهم منصوب شدند که متاسفانه شما عنوان رو به درستی درج نفرمودید : ایشون رییس دولت الکترونیک و معاون معاونت رییس جمهور بودن برای دسترسی به مطالب مطروحه جستجو تو سایت گوگل کفایت میکنه التماس دعا

حسین ذاکری

جناب آقای مهندس مجتبی دلبری مدیریت محترم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه که به عنوان مدیر نمونه درون دستگاهی وزارت نفت شناخته شده است

حسین

آقای مهندس دواچی از قلم افتاده -مهندس بهزاد دواچي متولد 1340 اهل سبزوار كه در سال 1366 با مدرك فوق ديپلم برق از مجتمع فني مشهد فعاليت خود را در شركت مخابرات آغاز نموده و اولين تجربه كاري خود را بعنوان كاردان تعميرات pcm اداره كل خطوط آغـــاز و همزمان با فعاليت در سمت سازماني موفق شد در سال 69 از دانشگاه آزاد واحــــد جنوب فارغ تحصيل كارشناسي در رشته برق گردد و درطول خدمت در سمت كارشناس و مسئول تعميرات pcm ، كارشناس و رئيس بخش نگهداري pcm مخابرات منطقه 7 و همچنين رياست مراكز مخابراتي شهداي گمنام ، شهيد قدوسي و شهيد باهنر را در طول 13 سال خدمت در اداره كل مخابرات منطقه 2 عهده دار بوده است از سال 1388 بعنوان معاون فني اداره كل مخابرات منطقه 8 منصوب و در پركارترين منطقه مخابراتي تهران در قلب پايتخت انجام وظيفه نموده است . مهندس دواچي در طول خدمت در اداره كل مخابرات منطقه 8 خدمات شاياني را براي كارهاي عمراني و توسعه مراكز و ساختمانهاي اداري و ستادي به ثمر رسانده است . rnمهندس دواچي نیز علاوه بر فعاليتهاي فني و مهندسي هم اكنون دررشته كارشناسي ارشد در رشته بازاريابي استراتژيك در سازمان مديريت صنعتي مشغول به تحصيل مي باشد .rnهمكاران اداري مخابرات منطقه 8 ضمن تبريك به آقاي مهندس بهنام به مناسبت نائل آمدن به افتخار بازنشستگي و ارائه سي سال خدمت در شركت مخابرات استان تهران و آرزوي توفيق در ساير عرصه هاي خدمت رساني در جامعه مخابراتي سلامتي و توفيق روز افزون براي همه خدمت گزاران به نظام مقدس جمهوري اسلامي را از درگاه خداوند منان خواستار و صميمانه ترين تبريكات خود را نيز به آقايان مهندس كبيري و مهندس دواچي اعلام و ادامه خدمت مستمر در طول ساليان متمادي را براي اين عزيزان در ظل توجهات حضرت و لي عصر ( عج ) و در پرتو زعامت مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) آرزو مي نمايند .rnrn rnrn rn

محمد برازنده

سلام چه خوبست که این بزرگان که بجایی رسیده اند وانشاله خداپشت وپناهشان باشد بفکر دیگر همشهری هایشان نیز باشند.خدایی نکرده شهر ما شهری غیر صنعتی است وسرمایه ها بخاطر نبود مسولین دلسوز در گذشته از این شهر فراری شده لذا پیشنهاد میشود همانند اصفهانی ها دست همدیگر رابکیریم واز ته چاه بالا بکشیم .ممنون

اکبر

فکر نان باش که خربزه آب است ... این همه آدم تو سطح بالای مملکت داریم شهرمان در بیکاری غوطه میخورد با این چیزا کاری.رو.از پیش نميبريم دوستان بهتره به فکر پیشرفت شهرمون باشيم

علیرضا

با سلام جناب آقای مهندس سبحانی فر نماینده ÷رتلاش فعلی شهر جا انداختین قبلا هم معاون مدیر کل منابع انسانی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات بوده است

محمد

خیلی از این اسامی همچنان بزرگ هم نیستند برادر

مصطفی

آفرین بر فرزندان دیار سبزوار موطن سربداران چشم و چراغ خراسان هستند

حمید

با سلام آقای مهندس مهدی ابارشی مدیریت بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استانهای خراسان رضوی شمال و جنوبی طی سالهای 87 تا 91 را جا انداختین . در مدت خدمتگذاری ایشان استان خراسان برترین استان در توسعه این خدمت ارزشمند بود و جزءمدیران برتر وزارت رفاه بودند ایشان هم اکنون در تهران و ستاد مرکزری این سازمان مشغول بکار می باشند

برزویی

با سلام :احتراما جناب آقای(( مهندس مجتبی دلبری)) مدیران نمونه کشوری و وزارت نفت که از طرف وزیر نفت درسال گذشته به عنوان مدیرنمونه شرکت نفت معرفی شدند وتقدیرنامه ایشان درسایت شرکت نفت تربت حیدریه ووزارت نفت موجود می باشد .- مدیر منطقه نفت چهاربهار - فعلا مدیر شرکت نفت منطقه تربت حیدریه می باشند.منن ا...التوفیق برزویی همکار دردانشگاه علوم پزشکی سبزوار

اسماعیل کرمی

با سلام واقعا از جمع آوری این اطلاعات ارزشمند سپاسگزاریم البته خیلی از افراد مهم هنوز ثبت نشد اند

هوالحق (h.b)

با سلام : جناب آقای دکتر احمد دلبری ( متخصص سالمندان از دانشگاه سوئد)rnنماینده سازمان نظام پزشکی کشوردر کشور سوئد مشاور وزیر بهداشت ریاست پژوهشکده سالمندی ایران ( دانشگاه علوم بهزیستی ایران) با تشکر همکار شما دردانشگاه علوم پزشکی سبزوار

علی

لطفا اضافه کنید: مجتبی خسروتاج قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت تدبیر و امید. منبع: ویکی پدیاrnhttp://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%AC%D8%AA%D8%A8%DB%8C_%D8%AE%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%AA%D8%A7%D8%AC

آرمان

سردار علیرضا مسکنی اصالتا همدانین! سبزوار رو از کجاتون در اوردید؟

محمد

با سلام و عرض ادب-جهت اطلاع آقای حاج محمدتقی مغیثی دادستان اسبق سبزوار و رئیس شورای سرپرستی زندان های کشور سبزواری و اهل روستای مقیسه می باشد و جای تاسف است که نام ایشان در لیست نمی باشد.

متین

سلام.جهت اطلاع سردارسرتیپ پاسدار دکترغلامرضا جلالی فراهانی ریاست سازمان پدافندغیرعامل کشور و همچنین پژمان عاطفی منش مدیر بیمارستان یافت آباد تهران ومعاونت برون سپاری دانشگاه علوم پزشکی تهران

امید

مادر آقای عاطفی منش سبزواری است بنام خانم ابراهیمی ششتمد

مهدی حسین پور

احمد قربانی فرزند علی متولد ششتمد مسئولیت ها کارشناس ارشد وزارت کشور فرماندار اسبق گناباد در دولت اصلاحات و مدیرکل سیاسی استانداری خراسان رضوی

همشهری شما

باسلام و تشکر از این تلاش ارزشمندتان دکتر محمدعلی مقیسه رئیس پژوهشگاه فرهنگ و هنر مهندس فراشیان معاونت اشخاص بیمه ایران مهندس حسین مهری مدیرعامل پست جمهوری اسلامی

همشهری شما

باسلام ببخشید لینک آقای عباسعلی فراشیانی یادم رفت عذرخواهی می کنم http://www.iraninsurance.ir/services/organazation_unit/3300-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A8%DB%8C%D9%84-%D8%B4%D8%AE%D8%B5-%D8%AB%D8%A7%D9%84%D8%AB.html?t=%D9%85%D8%B9%D8%A7%D9%88%D9%86%D8%AA-%D9%81%D9%86%DB%8C

همشهری شما

باسلام وارادتو سپاس مجدد از تلاشهای ارزشمند و ماندگارتان. لینک زیر را برایتان گذاشتم ضمنا ایشان سبزواری اصل اصل است :)

علوی

آقای مرتضی ملک پور سمتهای زیادی در استانداری سمنان در دوره دولت اصلاحات وهمچنین مدیر کل تعزیرات حکومتی سمنان واستان اصفهان را برعهده داشته در معاون شهردار تهران ومشاور عالی رییس سازمان تعزیرات حکومتی کشور را به عهده داشته

یلدا

علی دیواندری متولد ۱۳۳۶ در سبزوار کاریکاتوریست معروف درسطح جهانی و نقاش ورزنامه نگار که برخی از آثارش برنده مدال جهانی شده است .

مهدی

مهندس حسن کیخسروی مدیر کل سابق آب منطقه ای خراسان رضوی و معاون حفاظت و بهره برداری فعلی این سازمان (به توصیه ی دکترین حسین ،عقیل وعباس کیخسروی)

حسین

اقای عباس علاییان دادستان استان سمنان بوده الانم دادستان شاهرود می باشد اصالت. از روستای انداده جوین می باشد. همچنین اقای ابراهیم الهامی تبار مدیر اجرایی وزارت کشاورزی واز مشاورهای اقای هدایت نژاد می باشد.

اكبر كلاته مدير كل مالي بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران\r\nدكتر عبدالهي خوشمردان مدير كل ITسازمان بورس\r\nمرحوم عادل سبزواري پدر بيمه عمر در ايران\r\nمهندس علوي از بزرگان و صاحب نظران صنعت بيمه \r\n

علی عبداللهی جزو اختلاسگران و فاسدان مالی هست

حسینی

سلام... 1-ردیف 20آقای احمد دولت آبادی مدیرمسئول راه اندازی اولین دفتر آقریقایی کمیته امداد امام در مجمع الجزایر کومور و همچنین مسئول سیاسی بسیج و دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر آن نهاد هم هستند. 2- از مدیران این مجله اینترنتی برای فراهم نمودن امکان اینگونه اطلاع رسانیهای مردمی تشکر مینمایم. خداوند به همه سربازان گمنام و بانام امام زمان علیه السلام ،توفیق وسلامتی عنایت بفرماید.

مهدی

1- آقای مرتضی بلالی : قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کشور تاجیکستان و مشاور معاونت امور بین الملل آن نهاد 2- خانم دکتر حجیه بی بی رازقی نصر آباد از دانشمندان جمعیت شناسی کشور...

مریم

دکتر حجیه بی بی رازقی نصرآباد دکتری جمعیت شناسی، استاد دانشگاه و مدیر پژوهشی موسسه مطالعات و مدیریت جمعیت کشور (آسیا اقیانوسیه) هستند

؟

من؛ اما نه حالا، تابستون سال بعد واسه ادامه تحصیل در دوره دکتری رشته روابط بین الملل میرم آمریکا تا با کمک خدا سال ها بعد...

حسین

با سلام و عرض تشکر اقای حسن سیدابادی نماینده اسبق شهرستان سبزوار هم فراموش شده و سمت های اجرایی دیگر وی در سالهاب قبل از نمایندگی فرماندار اسبق شهرستان درگز معاون استاندار استان سمنان

واقع بین

مدیر اسرار نامه با این حرفتون معلوم شد کاملا جهت دار هستید.به فرموده امام حسین دین ندارید ازاده باشید.اقای سیدابادی کسی هست که در این دو دور کارهایی انجام دادند که همیشه رتبه اول نمایندگی را گرفتند وحتی بالاتر از اقای محسنی که بااینکه جمعیت افزایش پیدا کرده.ضمنا همه مردمان سبزوار به این واقف هستند که سیدابادی مردی اهل کار و درد کشیده بود ونه مثله دیگران که الان نماینده هستند و از سرمایه داران مملکتی بودند وپشتشان به خاطره فامیل بودن با سران مملکت به اینجا رسیدن.کمی هم از خدا خجالت بکشید.

حسین

با عرض سلام و تشکر از شما عزیزان اقای علی اصغر هدایت نژاد از اهالی روستای انداده جوین سبزوار می باشند که در حال حاضر مشاور ایت الله عالمی نماینده ولایت فقیه در وزارت جهادکشاورزی و مدیر کل حوزه نمایندگی ولایت فقیه در وزارت جهاد کشاورزی می باشند که با سرچ نام ایشان در سایت گوگل اطلاعات مورد نیاز از سایتهای مختلف و خصوصا سایت پیام جهادکشاورزی قسمت مدیران ستادی قابل استخراج خواهد بود که علاوه بر این که یکی از مدیران موفق سبزواری در دولت اصلاحات هم بوده اند ,مدیریت انتشارات اسرار علم در تهران را هم بعهده دارند و بکار نویسندگی هم اشتغال دارند که اثار وی با سرچ نام ایشان در گوگل قابل دسترسی است با تشکر حسین انداده

حسینhl

با عرض سلام و تشکر فکر کنم بسیاری از همشهریان عزیز که پست های بالای مدیریتی دارند از قلم افتاده اند نظیر 1-حضرت ایت الله عالمی نماینده محترم ولایت فقیه در وزارت جهاد کشاورزی 2-جناب اقای مهندس علی اصغر هدایت که از مدیران رده بالای وزارت جهاد در دولت اصلاحات و درحال حاضر مشاورایت الله عالمی و مدیر کل حوزه نمایندگی ولایت فقیه در وزارت جهاد کشاورزی می باشند

جواد یساری

آقا یکی از مدیرانی که نادیده گرفته آقای علی اصغر هدایت نژاد است که وی مشاور و مدير كل دفتر نماينده ولي فقيه در جهاد کشاورزی کل کشور است وی از مدیران با تجربه و موفق سبزواری ایست

امیر مسکنی

جناب آقای خیرآبادی قبل از نمایندگی، جانشين رئيس سازمان انتقال خون بودند و بعد از نمایندگی هم معاون وزیر رفاه دولت دوم اصلاحات. اینها البته اون مواردی هست که من می دونم. ایشان خودشان در فیس بوک حضور دارند و می شود اطلاعات بیشتری هم کسب کرد.

امیدوار

حاج آقای باغانی را اگر کمی جستجو کنید دارای مناصب مهمی بودند و تنها نماینده سبزوار بودند که رییس یک کمیسیون (قضایی)در مجلس شدندو... در ضمن آیت عالمی نماینده مقام معظم رهبری در ورازت جهاد کشاورزی هستند از دیر باز.وی تنها فرد سبزواری هستند که توانسته اند از استان در چند دوره نماینده مجلس خبرگان بشوند

مجید خاشعی

با سلام. اسامی اقایان دکتر علی عسگری رییس سازمان امور مالیاتی کشور. دکتر محمود قنبری مدیر کل حوزه ریاستی وزارت اموزش و پرورش و معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان.مرکزی.>مهندس علی صالح ابادی نماینده دوره سوم مشهدومعاون وزیر مسکن و تعاون..علیرضا صادقی فرماندار سابق الیگودرزواباده. اقایان دکتر خیرابادی و باغانی و سبحانی فر نمایندگان عزیز شهرستان سبزوار که لطفا اسامی ذکر شده را به لیست اضافه نمایید.

تدين فرد

باسلام وتشكر از شما آقاي خيرآبادي و باغاني نمايندگان سابق سبزوار را به ليست اضافه نماييد

عباس سلیمی نمین عضومجمع تشخیص مصلحت نظام میباشندکه سبزواری است.

علی

سمتهای اقای احمددولت ابادی (ردیف20)ریاست کمیته امداد امام خمینی بردسکن،ریاست اردوگاه ثامن الائمه کمیته امداد استان خراسان رضوی نیز بوده است.

همشهري مقيم مشهد

با سلام و احترام به نام مديران لايق سبزواري مي توانيد نام مهندس محمدرضاخيرآبادي شهردار اسبق سبزوار - معاون حمل ونقل و ترافيك شهردار مشهد - مشاور شهردار مشهد در زمان جناب مهندس پژمان را نير اضافه فرمائيد متشكرم.

کارمندگاز

اقای محمددولت ابادی مسئول ارزیابی شغلی شرکت ملی گاز ایران می باشند.

مسیولیت ایشان رو اشتباه نوشتین.

حسین مهراندیش

عباس مهری معاون بهره برداری آبفای خراسان رضوی

حسین مهراندیش

از این بهتر پیدا نکردم http://yaraneh.abfakhorasan.ir/portal/news/news-96.html

حسین مهراندیش

در معرفی مدیران سبزواری می توانید توانید آقای مهندس کلوتی را نام ببرید که پس از مدیریت برق سبزوار - به مدیرعاملی برق منطقه ای استان سمنان و مدیرعاملی شرکت ساتکاپ رسیده و همکنون مدیرعاملی شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران می باشند. همچنین آقای حسین هراتی نیز که سه دوره نماینده مردم سبزوار و معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش شدند. آقای مهندس توسلی مدیرعامل محترم شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی استان سمنان. برزونونی مدیرعامل شرکت راه آهن شمال شرق کشور

حسین مهراندیش

برای منبع متن مهندس عباسعلی کلوتی بر روی لینک زیر http://www.semrec.co.ir/ShowPage.aspx?page_=news&lang=1&tempname=Skin1&sub=0&PageID=782&PageIDF=1 در سایت برق منطقه ای سمنان وسند مدیرعاملی مهندس کلوتی شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران http://amar.tavanir.org.ir/pages/general-info/pooshesh.php از سایت معتبر توانیر مهندس توسلی مدیرعامل شرکت فرآورده های نفتی شاهرود ( شرکت نفت استان سمنان در شاهرود مستقر است) http://www.nigc.ir/Site.aspx?ParTree=111817&LnkIdn=54176 و این هم لینک مدیریت آقای مهندس برزنونی در مدیرکلی راه آهن شمالشرق http://www.rai.ir/Managers_Details.aspx?per_id=130&ParTree=A09040161611

کارمند بانک ملت

اقای دیواندری در جلسه که در مشهد برگزار شد خودشان را فرزند خراسان معرفی کردند و اعلام کردند که از اهالی خراسان می باشند

باقری

با سلام خدکت شما سبزواریهای عزیز اینجانب سبزواری نیستم ولی میخواستم خدمتتون عرض کنم که آقای سید جواد حسینی متعلق به خراسان بزرگ هستند و باعث افتخار کشور . متشکرم موفق و موید باشید .

همشهری

سلام دوست عزیز.مطمئنا حرف شما صحیح میباشدوصرفا این مطلب برای قدردانی ازبزرگان دیارسربدارن بوده وکسی منظورخاصی رودنبال نمیکنه.ازدقت نظرشماهمراه گرامی ممنونم

امیر

آقای حیدر علی دولت آبادی کارشناس ارشد اداره کل اتباع خارجی وزارت کشور میباشند.2.اقای احمددولت ابادی ازمدیران ارشد معاونت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره)کشور میباشد سوابق:مدیرکل کمیته امداد افغانستان،مسیول بازرسی کمیته امداد. مهندس محمد دولت آبادی کارشناس ارشداداره ارزیابی شغلی شرکت ملی گاز ایران سوابق:مسیول کمیته سوخت اول انقلاب،رییس اصناف در اوایل انقلاب،نویسنده بخش اقتصادی روزنامه جمهوری اسلامی،معاونت منطقه پخش فراورده های نفتی شاهرود.

امیر

باسلام.ازروستای دولت اباد سبزوار(کال شور)میباشند.وجهت اطمینان میتوان از ادارات انها در سبزوار هم سوال کرد.وخوشبختانه اینکه هنوز هم با شهرشان ارتباط دارند.حتی سابقه مبارزه انقلابی درسبزوار هم دارند.

امیر مسکنی

سردار علیرضا مسکنی فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران هم هستند.

تدينفرد

آقاي سيدجواد حسيني كه درحال حاضر مدير كل آموزش و پروش خراسان رضوي شدند.آقاي محمدسالاري كه عضو شوراي شهر تهران هستندنيز سبزواري هستند

تدينفرد

آقاي سعيد مقيسه مدير شبكه 5 صدا وسيما كه اصالتا اهل روستاي مقيسه هستند

مهری

مهندس صالحی نیا معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت دولت آقای احمدی نژاد هم اگر عوض نشده بشسد سبزواری است

مهری

سردار تقی مهری معاون سابق پلیس راه کشور و رئبیس پلیسن پیشگیری نیروی انتظامی کشور اهل روستای مهر است

صابح ابادی رو می تونستی بالاتر بنویسی بعضی از این گزینه هام اصلا ضرورتی نداشتن اینجا ذکربشن یعنی در حد مدیران ملی نیستن مثلا اخرین مورد اقای ازادواری یا اقای بزرگیان اینا کارای خیلی معمولی هستن واسه این فهرست که با سردار احمدی مقدم شروع میشه خیلی کمن

مهدی حسین پور

میشه به دیواندری مدیرعامل بانک ملت\r\nصالح آبادی مدیر بورس هم اشاره کرد فکر می کنم سبزواری هستند

محسن

صالح ابادي رئيس بورس رو از جا انداختي. توفيقات بورس در چند سال اخير مرهون زحمات صالح آباديه.

علی

پرفسور سید حسن امین ، علامه محمد امین ، علی ار غیانی ، و..........
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما