وبلاگ نویس سبزواری : محسنی را اصلح می دانم

یکی از تحلیل گران سبزواری که فعالیت گسترده ای در زمینه وبلاگ نویسی داشته و حرکتی بی طرفانه از خود به نمایش گذاشته بود ، اخیراً در وبلاگ خود ، رسماً اعلام حمایت خود را از یکی از نامزدهای انتخاباتی اعلام کرده و در راستای حمایت از انتخاب خود مطالب جدیدی را انتشار داده است.
نویسنده وبلاگ نهمین انتخاب سبزوار که در روز دوشنبه 1 اسفند سال جاری در قالب پستی با عنوان محسنی را اصلح می دانم رسماً اعلام کرد بعد از حرف و حدیث های بسیار بالاخره به این نتیجه رسیده است که دکتر محمدرضا محسنی ثانی گزینه اصلح برای انتخابات پیش روست . وی از آن زمان به بعد با بروز رسانی پست هایی در حمایت از این نامزدانتخاباتی به خوبی هواداری خود را نشان داده است.
جالب اینجاست که وبلاگ نهمین انتخاب تنها وبلاگی نیست که در چندروز گذشته حمایت خود را از محسنی ثانی اعلام کرده است. بلکه اخیراً روز به روز وبلاگ های دیگری نیز به قصد حمایت از دکتر محسنی ثانی در عرصه مجازی دیار پرافتخار سربداران ظاهر می شوند . یکی از جدیدترین این وبلاگ ها که تا کنون پیدا شده اند ، وبلاگ محسنی یار است . که با دو نویسنده پا به عرصه وبلاگی شهرستان گذاشته اند.
در این میان نکته مهم از دید هیئت تحریریه اسرارنامه این است که این اتفاق دقیقاً بعد از شدت گرفتن توهین ها و تخریب های رسانه ای علیه دکتر محسنی ثانی نامزدقدرتمندانتخابات رخ داده است. به طوری که شاید بتوان گفت توهین های مکرر ، نشر اکاذیب و تخریب گری های علنی نسبت به این نماینده با تجربه و پرتلاش شهرستان های سبزوار ، جوین ،جغتای وخوشاب باعث جریحه دار شدن احساسات خیل عظیم هواداران دکتر محسنی ثانی شده است و آنان را واداشته است که علیه این موج بی رحمانه تخریب گری ها به دفاع از او برخیزند.
البته در همه این مدت ها رفتار و منش دکتر محسنی ثانی نشان داده است که نسبت به این گونه توهین و تخریب ها کاملاً بی اعتناست و تمامی حواس و توجه ایشان به پیش بردن امور کاری خود معطوف  است.
اگرنه بسیاری از توهین و تهمت هایی که برخی از غرض ورزان و منفعت طلبان علیه ایشان روا می دارند قابل پیگرد قانونی و حتی اعمال مجازات های سنگین می باشد.
چرا که توهین به کسانی که در جایگاه خدمت به مردم قرار گرفته و هواداران زیادی در اطراف خود دارند ، در واقع توهین به همه مردم است. اما در همه این مدت ها هرگز ندیدیم و نشنیدیم که گلایه ای و اعتراضی از جانب دکتر محسنی ثانی نسبت به بداخلاقی های انتخاباتی علیه وی صورت گیرد.
در این میان تنها وبسایت اینترنتی ایشان در خلال انتشار برخی تحلیل ها و مقالات سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی دائماً خطر وجود این تخریب گری ها را برای مردم شرح داده و به صورتی غیر مستقیم به تعدادی از موارد بداخلاقی اشاره کرده است.
شایدهمین رفتار بزرگ منشانه از جانب افراد دارای محبوبیت و مقبولیت اجتماعی است که در چنین موقعیت هایی باعث می شود هواداران آنان بیشتر به جوش و خروش بیایند و نتوانندتوهین و تهمت علیه فرد مورد علاقه خود را تحمل کنند.
نمونه هایی ازاین موضوع را چند روز گذشته در مجله اینترنتی اسرارنامه نیز مشاهده کردیم. که یکی ازمخاطبان گرامی این وبسایت در واکنش به شدت گرفتن همین فضای تخریبی ، با ارسال یک نامه سرگشاده به تعدادی از وبسایت های اینترنتی شهرستان از مظلوم واقع شدن دکتر محسنی ثانی در عرصه رسانه ای خبر داد.
نامه مذکور در همان زمان با درج یک مقدمه و موخره در اسرارنامه منتشر شد و در قسمت نظرات خوانندگان واکنش های زیادی را تا به امروز به دنبال داشته است. برای مشاهده مطلب مذکور روی این آدرس کلیک کنید :

http://www.asrarnameh.com/news.php?id=243

اینک باید دید با فرارسیدن ایام تبلیغات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آیا نامزدهای انتخاباتی ، اعضای ستادهای انتخاباتی آنان ، رسانه های مختلف خبری وتحلیلی و به طور کلی مردم عزیزمان در جای جای خطه پرافتخار سربداران تا چه حد اخلاق انتخاباتی را رعایت خواهندکرد ؟
آیا دیار دارالمومنین می تواند با همت ، تلاش و اخلاق مداری مردمان شریف خود آینه تمام نمای برگزاری یک انتخابات سالم باشد؟
آیا رسانه ها دراین میان نقش خود را به درستی انجام خواهند داد؟
آیا برای تمامی هواداران نامزدهای مختلف انتخاباتی این فرهنگ نهادینه خواهد شد که سعی نکنند با تخریب دیگران برای نامزد محبوب خود رأی جمع کنند؟ یا اینکه سعی خواهند کرد به پیروی از برخی رسانه های بی تقوا که در طول زمان متأسفانه فرهنگ بداخلاقی ها اجتماعی را بین مخاطبان خود رواج داده اند ، با توهین کردن به نامزدهای رقیب ، احساسات هواداران آنان راجریحه دار کرده و واکنش های خاص آنان را موجب شوند؟

برای مشاهده وبلاگ نهمین انتخاب سبزوار اینجا را کلیک کنید.

امید که نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیار پرافتخار سربداران به دور از همه بداخلاقی ها صحنه نمایش شکوه و غیرت دینی و انقلابی مردمان پاک این دیار سرافراز باشد.
نظرت را بنویس
comments

فلفلی

خوبه دیگه شما هم با این مقاله جهت خودتون رو مشخص کردید دور از جون ایشون طرفداری خودتون رو اما دور ا شان شماست این نوع نقد کردن ها فلفلی انتظار بیشتری داشت
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما