وحدت نیاز اساسی امروز برای دیار پرافتخار سربداران

این مطلب اخیراً در یکی از وبلاگ های شهرستان سبزوار منتشر شده است که تا حدودی بیان کننده دیدگاه های هیئت تحریریه اسرارنامه نسبت به بحث لزوم وجود وحدت و همدلی بین مسئولین است.
پیش از این در بخش حوض هشت پایه همین وبسایت در مطلبی با عنوان حکایت همدلی به این موضوع پرداخته شده که هم اکنون مطلب ذکر شده در آرشیو حوض هشت پایه موجود است.
اتحاد یا تفرقه
اخیرا از گوشه و کنار و حتی از متن اخباری به گوش میرسد که انسان عاقل را به گزیدن لب و انگشت تعجب به دندان فشردن وامیدارد!
از زمانی که یادمان می آید بزرگترین معضل و مشکل سد راه سبزوار برای پیشرفت عدم همکاری و تفرقه ی مسئولین شهر سبزوار بود!
تا انجا که خاطر حقیر قد میدهد از نمایندگان دوگانه ای که باغانی- راهچمنی بود تا این دوره ی آخر همیشه مشکل عدم همکاری دو نماینده و حتی متاسفانه خرابکاری یک نماینده برای دیگری و برعکس را شاهد بوده ایم!
یاد مان نمیرود که ... نگویم بهتر است! و این قصه ی پر غصه را از این بیشتر زخم نپاشیم, عاقلانه تر!
اما اکنون در آستانه ی انتخابات که دیگر کاندیداهای رقیب نمیتوانند از این آیا واقعا برای پیشرفت سبزوار انجام میشود؟ ایا این کسانی که پشت این تخریب ها برای ایجاد تشنج و فتنه ای هر چند کوچک(که خدا میداند پس از وقوع آن چگونه از ان کاه کوهی خواهند ساخت) آیا در جهت رفاه مردم است یا در جهت عشق کورکورانه ی عده ای به صندلی قدرت؟
ایا کسانی که به این امر دست زده اند واقف بر این امر هستند که در صورت بروز چنین مشکلی چه بحران هایی انتظار شهرستان را میکشد؟
البته تیر اینان به سنگ خواهد خورد! چون همبستگی ایجاد شده و اتحاد موجود به سادگی ها گسستنی نخواهد بود!
اما قصه به همین جا تمام نشده است!
عده ای دیگر که تاب تحمل این فاجعه!!!!!! را ندارند که بین مسئولین شهرستان اتحادی موجود باشد،  باز به تئوری نخ نمای توهم توطئه برای عوام الناس روی اورده اند و در پی طرح ریختن این توهم هستند که اتحاد بین مسئولین در سبزوار باعث ایجاد و رشد یک مافیای قدرت شده برای چپاول شهرستان و به قول مبتذل انها برای دزدی های بیشتر!
هر چند به سختی افسار قلم را میکشم که کلماتم اتش نگیرند اما دلم ارام نمیگیرد که کمی هم حقارت این افراد حقیر را به رخشان بکشم!
این گمراهی را از خود جدا کنید. این مواضع شما، چون جامه فرسوده ای است که اگر یک جایش را وصله کنند، جای دیگرش ناقص می شود. بسیاری را گمراه کرده اید و با گمراهی خود فریفته اید و در موج گمراهی دریایی افکنده اید. شما با این ادعاهای بی اساس و سبک شمردن ها و دروغ ها، ره به جایی نمیبرید!
توهین شما دریافت شد؛ توهین کسانی که نه بینشی دارند تا راهنمایشان باشد و نه رهبری که هدایتشان کند، کسانی که به خواست دل پاسخ مثبت داده و از گمرامی پیروزی کرده اند.
با شنیدن این تهمت ها به یاد ان پدر و پسری افتادم که میخواستند چارپایشان را بفروشند! که در هر وضعیتی مردم عیبی بر انها نهادند!
اخر مسئولین چه باید بکنند؟
 اگر با هم مخالف باشند انها را به تفرقه و عدم اتحاد متهم می کنند! و اگر با هم متحد شوند انها را به همدستی در انواع خیانت های خیالی و توهمی خودشان متهم میکنند!
 مردم شما قضاوت کنید!
 مسئولین چه باید بکنند؟

(منبع : وبلاگ انتخاب نهم)

نظرت را بنویس
comments

رجایی

سلام رجایی هستم دانشجوی دانشگاه حکیم سبزواری اتفاقی به این صفحه رسیدم چون زمان اطلاع وزارت و... خیلی سریع بود فرصت کافی برای اطلاع رسانی میس نشد با اینحال ممنون از دغدغه دوستمان نغمه در وبلاگ من میتوانید به اطلاعاتی که مورد نیازتان است برسید با تشکر

نغمه

متأسفانه دانشگاه هنوز حتی بنر که چه عرض کنم... سایت دانشگاه هم هنوز این خبر رو منتشر نکرده! بنابراین دست منم خالی ست!

نغمه

سلام و خسته نباشید یک سؤال مهم! چرا هنوز خبری در مورد انتخاب خانم سکینه رجایی دانشجوی محیط زیست دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان دنشجوی نمونه ی کشوری، منتشر نکردید؟؟؟ ایشون دیشب با رئیس جمهور ملاقات داشتن! این افتخار بزرگی برای دانشگاه شهرمون محسوب میشه... باتشکر
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما