واکنش امیدوار کننده سلام سبزوار به انتقادات : چشمهای باز

وبسایت سلام سبزوار در پاسخ به انتقادات اخیر تعدادی از وبسایت نویسان شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای وخوشاب نسبت به درج مطالب جنجال برانگیز و تخریب گرانه علیه دکتر محسنی ثانی دراین وبسایت ، در روزهای گذشته واکنش های امیدوار کننده ای نشان داده است.
این وبسایت همشهری که به ویژه در یک ماه اخیر با طرح مسائلی جنجالی که برای آنها هیچ سند ومدرکی ارائه نمی شد خواسته یا ناخواسته در جهت تخریب چهره دکتر محسنی ثانی نماینده محترم مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ،جغتای و خوشاب درمجلس شورای اسلامی اقدام کرده بود. و همین باعث شده بود علاوه بر جریحه دار شدن احساسات خیل عظیمی ازهواداران این نماینده پرتلاش شهرستان ، برخی مخاطبین و رسانه های خبری وتحلیلی منطقه نیز نسبت به اقدامات سلام سبزوار واکنش های مستقیم و غیرمستقیم نشان دهند. اقدامی که می توانست در صورت ادامه یافتن صحنه های ناخوشایندی از درگیری و اختلاف در عرصه رسانه ای شهرستان های غرب خراسان رضوی را به نمایش بگذارد.
اما در میان همه اشتباهات قبلی سلام سبزوار این ویژگی خوب وجود داشت که اجازه نداد اوضاع از اینی که هست بدتر شود.
به طوری که ابتدا در روزهای گذشته با حذف برخی خبرها و تفسیر و تحلیل های خلاف واقع در مورد دکتر محسنی ثانی و اطرافیان او از آرشیو وبسایت خود اولین قدم ها در مسیر اصلاح وضع به وجود آمده را برداشت و سپس امروز مقاله ای را منتشر کرد و در آن اعتراف کرد که برخی از مطالب منتشره اش سئوال برانگیز بوده است.
به عقیده هیئت تحریریه مجله اینترنتی اسرارنامه هرچند هنوز ممکن است آثار منفی مطالب قبلی سلام سبزوار در ذهن و روان مخاطبین آن باقی باشد اما به هرحال اینک که این وبسایت همشهری چنین قدم مثبت را درجهت پایان دادن به برخی بداخلاقی های قبلی خود برداشته است ، مخاطبین و منتقدین باید آن را بپذیرند و فرصت دوباره ای بدهند تا شاید این بار سلام سبزوار همان سلامی بشود که می تواند سلامت آفرین باشد.
اینک متن کامل مطلب امروز سلام سبزوار را دراینجا منتشر می کنیم :

هیچ وقت چشمانمان را برهمدلی و وفاق نمایندگان نبستیم...
سلام سبزوار، بر خلاف آنچه که برخی دوستان تبلیغ می کنند نه تنها سیاه نما نیست که امیدوار است با انعکاس واقعیت ها، گام در راه پیشرفت و تعالی دیار سربداران بر دارد.شاید یکی از شرطهایی که باید با نمایندگان منتخب این دوره مجلس هم گذاشت، این باشد که باید مثل نماینده های قبلی وحدت و وفاق را حفظ کنند.البته اگر نماینده های فعلی، باز هم با اعتماد مردم، به مجلس راه پیدا کنند امیدواریم همان وفاق و وحدت استمرار داشته باشد.
طی روزهای اخیر سلام سبزوار، انتقاداتی را نسبت به یکی از نامزدهای انتخابات که البته جز< نماینده های فعلی سبزوار نیز می باشد، مطرح کرد.
همین انتقادات باعث شد تا برخی عنوان کنند سلام سبزوار کمر به تخریب آقای ....بسته است.
اگرچه معترفیم برخی مطالب منتشره در خصوص نامزد مدنظر تند و در روزهای انتخابات، به تخریب تنه میزد، اما اینها هیچ کدام باعث نخواهد شد سلام سبزوار چشمان خود را به فعالیتهای نماینده های فعلی سبزوار در دوران 4 ساله اخیر ببندد.
قطعا یکی از سایتهای خبری که برای اولین بار همدلی و وفاق نمایندگان را ستایش کرد، سلام سبزوار بود که در ان زمان (دقیقا یکسال قبل)؛ مورد هجمه گسترده ای قرار گرفت.
همان روزها، دوستانی که امروز به مقتضای زمان حامی نماینده های فعلی شدند؛ باب انتقاد و تخریب را گشودند که آی! چقدر پول گرفته اید و این مطلب را نوشته اید!
سلام سبزوار اقدام رویایی نمایندگان فعلی در حفظ وحدت و وفاق را همیشه قدر می داند و سپاسگزار آن هست.
شاید یکی از شرطهایی که باید با نمایندگان منتخب این دوره مجلس هم گذاشت، این باشد که باید مثل نماینده های قبلی وحدت و وفاق را حفظ کنند.
البته اگر نماینده های فعلی، باز هم با اعتماد مردم، به مجلس راه پیدا کنند امیدواریم همان وفاق و وحدت استمرار داشته باشد.
همین وفاق و وحدت بود که روزهای خوشی برای سبزوار در ماههای اخیر رقم زد.
از انجام 2 پروژه عظیم پتروشیمی تا کلنگ زنی کارخانه های زیربنایی و همچنین توسعه شهرکهای صنعتی همه در سایه همین وفاق و همدلی فرصت رویش پیدا کرده است.
همچنین اوج گرفتن فعالیتهای دیار سربداران در حوزه ورزش و سفر مقامات علی رتبه به سبزوار که هر کدام دستاوردی را برای سبزوار رقم زد و ....را به این لیست اضافه کنید.
در این میان، می ماند انتقادهای به جا از برخی اقدامات نمایندگان که امید می رود در صورت راهیابی مجدد در صدد جبران آن مشکلات برآیند.چه اینکه آن اشتباهات در برابر فعالیتهای مستمر و خیرخواهانه شان، کم و اندک است.
سلام سبزوار، بر خلاف آنچه که برخی دوستان تبلیغ می کنند نه تنها سیاه نما نیست که امیدوار است با انعکاس واقعیت ها، گام در راه پیشرفت و تعالی دیار سربداران بر دارد.
برخی از مطالبی که تا کنون نویسندگان مجله اینترنتی اسرارنامه در آنها به وجود بداخلاقی های رسانه ای در فضای شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای وخوشاب اشاره کرده اند و در قسمت نظرات مخاطبین واکنش های فراوانی را ایجاد کرده اند ، از این قرار می باشند :

جنگ رسانه ای برای تخریب دکتر محسنی ثانی نامزد قدرتمند انتخابات مجلس

سلام سبزواری ، سلامی که هنوز می تواند سلامت آفرین باشد (1)

انتخابات مجلس شورای اسلامی در سبزوار / تهدید ها و فرصت ها

و ...

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما