پس از توافق هسته ای ژنو

دعوت از ظریف و اشتون برای شرکت در مذاکرات تعیین شهردار سبزوار

مسعود پسندیده ، یکی از اعضای جوان چهارمین دروه شورای اسلامی شهر سبزوار است ، که به دلیل فعالیت گسترده اش در شبکه اجتماعی فیسبوک در زمره یکی از به روزترین مدیران شهری دیار سربداران نیز محسوب می شود.

وی در روزهای اخیر به مناسبت رویداد مهم توافق هسته ای ایران با کشورهای 1+5 در ژنو پیام تبریکی را روی صفحه شخصی خود در فیس بوک منتشر کرده است که حاشیه های جالبی از ناحیه مخاطبان این صفحه به همراه آورده است.

یکی از نکات جذابی که در حاشیه این پیام فیسبوکی مسعود پسندیده قابل مشاهده است ، متن کامنت بعضی از شهروندان سبزواری است که از او  و سایر اعضای شورای شهر سبزوار پرسیده اند ، حالا که ایران و کشورهای 1+5 هم در موضوع هسته ای ایران ، بالاخره به توافق رسیدند ، پس اعضای شورای شهر سبزوار چه زمانی بر سر مسئله انتخاب شهردار به توافق خواهند رسید؟

متن پیام پسندیده :

تعدادی از نظرات مخاطبان :

جالب تر اینکه خود آقای پسندیده نیز در یکی از کامنت ها ، گفته است : اعضای شورای شهر منتظرند تا آقای ظریف و خانم اشتون به سبزوار بیایند و شهردار را انتخاب کنند.

 

لازم به ذکر است ، به جز مسعود پسندیده ، مهندس جلال تعصبی نیز یکی دیگر از مدیران شهری به روز سبزوار محسوب می شود که سابقه ای دیرینه در زمینه وبلاگ نویسی دارد.

اسرارنامه قبل از این مطلب مفصلی درباره این ویژگی مثبت آقای تعصبی منتشر کرد است که شما گرامیان هم اکنون می توانید برای مطالعه این مطلب به بخش کوچه پس کوچه پیوندها در انتهای همین صفحه مراجعه کنید.

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

جلال تعصبی به روزترین مدیر شهری سبزوار

نظرت را بنویس
comments

فیس بوک

شما خبر ندارید، خیلی ها بلاک شدن. از جمله آقای ا.ب تو صفحه ایشون انتقاد = بلاک شدن

دوست

با سلام و آرزوی توفیق روز افزون برای رئیس جمهور محبوب و آقای ظریف و همچنین آرزوی موفقیت برای اعضای شورای شهر به ویژه آقای مسعود پسندیده و همه عزیزانی که خدمت به ایران و دیار سربداران دغدغه همیشکی آنهاست .یزافراز باشید

امیر مسکنی

این مسعود خان یکمی سعه صدرش پایینه ما رو بلاک کرده... فک کنم بیشتر عادت کرده صحبت کنه، خیلی به انتقاد شنیدن اعتقادی نداره...

نامی فرد

من الان رفتم فیسبوک ایشون و اتفاقا متن های زیادی در مخالفت با ایشون در صفحه شون پیدا کردم! لطفا جو سازی نکنید و با این جوسازی ها کاری نکنیم که همین آقای پسندیده و آقای تعصبی هم به جرگه خموشانی مثل حسین زاده و کرامت بپیوندند.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما