با حضور هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون ایران

هفته فیلم دانشگاه حکیم سبزواری برگزار خواهد شد

 هفته فیلم دانشگاه حکیم سبزواری با حضور هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون ایران برگزار خواهد شد.
طبق اطلاعات مجله اینترنتی اسرارنامه: در هفته فیلم دانشگاه حکیم سبزواری که با محوریت تحلیل و بررسی آثار ، رضا حامدی خواه کارگردان و تهیه کننده مطرح دیار سربداران در تئاتر و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد ، هر روز یکی از آثار این هنرمند سبزواری با حضور یک یا چندتن از عوامل اصلی آن اثر اکران شده و به بوته نقد و بررسی گذاشته می شود.

 هم اکنون مسوولان اجرایی در حال انجام هماهنگی های لازم برای دعوت از بازیگران و سایر عوامل تهیه و تولید آثاری هستند که با رضا حامدی خواه همکاری کرده اند تا در هفته فیلم دانشگاه حکیم سبزوار ، دیار سربداران هر روز میزبان تعدادی از این هنرمندان شناخته شده کشوری باشد.


در حاشیه برگزاری هفته فیلم دانشگاه حکیم سبزواری ، از اثر انیمیشنی «راشن و ماهشن» نیز رونمایی خواهد شد .

 مجموعه انیمیشنی «راشن و ماهشن» توسط هنرمندان سبزواری در مرکز پویانمایی سروستان سبزوار تولید شده و صدا و سیمای خراسان رضوی آن را خریداری کرده و اینک قرار است در هفته فیلم دانشگاه حکیم سبزواری از این اثر انیمیشنی نیز رونمایی شود.


گفته می شود ، از آنجایی که آذر بهترین زمان برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در دانشگاه هاست ، دانشگاه حکیم سبزواری تصمیم گرفته است ، در این ماه اقدام به برگزاری هفته فیلم با رویکرد تحلیل و بررسی آثار یکی از هنرمندان توانمند سبزوار در صدا و سیمای ایران کند.
کانون دانشجویی فیلم و عکس زیر نظر مدیریت فرهنگی  دانشگاه حکیم سبزواری ، مجری این برنامه هنری است و پیش بینی می شود ، به دلیل حضور شماری از هنرمندان مطرح تلویزیون ، تئاتر و سینمای ایران در سبزوار ، استقبال خوبی از جانب دانشجویان و هنرمندان غرب خراسان رضوی از هفته فیلم دانشگاه حکیم سبزواری به عمل آید. 
گفتنی است: در طول برگزاری این برنامه هنری ، هر روز ساعت 12 تا 2 یکی از فیلم هایی که حامدی خواه هنرمند سبزواری به عنوان کارگردان ، تهیه کننده ، نویسنده و یا بازیگر در آن ها حضور داشته است ، در تالار استاد محمدتقی شریعتی اکران خواهد شد و بعد از اکران فیلم ، جلسه نقد و بررسی آن با حضور علاقه مندان و هنرمندان مدعو برگزار می گردد.
قابل ذکراست ، دانشگاه حکیم سبزواری بعد از دانشگاه فردوسی مشهد ، بزرگترین و با سابقه ترین دانشگاه معتبر ملی در شمال شرق کشور است که در طول چند دهه از فعالیت هایش ، برنامه های فرهنگی و هنری زیادی در سطح ملی و منطقه ای و حتی در پاره ای از موارد در سطح بین المللی برگزار کرده است. مجموعه این فعالیت ها باعث شده ، دانشگاه حکیم سبزواری در کنار نقش و جایگاه علمی و پژوهشی خود به یکی  از مهدهای اصلی نشر فرهنگ و هنر در این منطقه از کشور تبدیل شود.
مجله اینترنتی اسرارنامه به زودی به انتشار بیوگرافی کاملی از رضا حامدی خواه تهیه کننده ، کارگردان ، نویسنده و بازیگر توانمند دیار سربداران در همین مجله خواهد پرداخت.
 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

یک بانوی موفق سبزواری ، سرپرستی امور فرهنگی و هنری دیار سربداران را به دست گرفت.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما