مدیر سبزواری شبکه تهران ، در جمع داوران جشنواره تلویزیونی جام جم قرار گرفت

سعید مقیسه مدیر سبزواری ، شبکه تهران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ، در جمع هیأت داوران فیلم های جشنواره تلویزیونی جام جم قرار گرفت.

نام این فرزند شایسته دیار سربداران که اصالتا متعلق به روستای مقیسه از توابع شهرستان تازه تأسیس داورزن است ، پیش از این در فهرستی که مجله اینترنتی اسرارنامه در آبان ماه 92 از مدیران موفق سبزواری در سطح کشور منتشر کرد ، ثبت شده است. شما گرامیان هم اکنون می توانید برای مشاهده این فهرست به پیوند موجود در بخش کوچه پس کوچه پیوندها در انتهای همین صفحه مراجعه کنید:

اینک متن کامل خبر حضور مدیر سبزواری شبکه تهران در جمع هیأت داوران جشنواره تلویزیونی جام جم به نقل از خبرگزاری برنا منتشر می شود :

 

 معرفی داوران بخش‌های مستند، بین الملل و فیلم های تلویزیونی جشنواره جام جم


اعضای هیئت داوران بخش های مستند، بین الملل و فیلم های تلویزیونی سومین جشنواره تلویزیونی جام جم معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره تلویزیونی جام جم مهدی فرجی؛ دبیر جشنواره طی نشست های مجزا داوران 3 بخش فیلم های تلویزیونی، مستند و بین الملل را معرفی و احکام آن‌ها را تقدیم کرد.

بر اساس این خبر تاجبخش فنائیان، علی اصغر داوود آبادی، اکبر نبوی، پرویز شیخ طادی، حسین یاری، محمد کاسبی و مسعود نقاش زاده داوری بخش فیلم های تلویزیونی را برعهده دارند و محمدرضا معصوم زادگان دبیر این بخش است.

همچنین سعید مقیسه، سهیل کریمی، احسان محمد حسنی، سعید قطبی زاده، کامبیزرضا اخوان صفا، فرشاد فرشته حکمت و محمدرضا اصلانی کار داوری آثار بخش مستند جشنواره را انجام می دهند و دبیری این بخش به عهده دکتر رضا پورحسین است.

داوری آثار بخش بین الملل جشنواره هم بر عهده مرتضی شمسی، چنگیز حسنی، مسعود ترقی جاه، محمد حسین تمجیدی، محمد داوودی، ریاض شاهین از فلسطین، ناصر اخضر از لبنان و آیدا شلافر از سوئیس است و غلامعلی رمضانی دبیری این بخش را برعهده دارد.

گفتنی است سومین جشنواره تلویزیونی جام جم توسط معاونت سیما در 6 بخش مجموعه های تلویزیونی، مستند، فیلم های تلویزیونی، انیمیشن، برنامه‌های ترکیبی و بین الملل برگزار می شود.

منبع : خبرگزاری برنا

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

نگاهی به حضور و درخشش گسترده مدیران سبزواری در سطوح بالای کشور

 

نظرت را بنویس
comments

مفتح

به عنوان یک سبزواری بسیار خوشحلم که بلاخره کسی و سایتی از همشهریان وارد میدان شده و به معرفی نیروها و مدیران سبزواری در سطح کشور پرداخته چرا که اولا این رویه که ما تنها به گذستگانمان افتخار کنیم جوان امروزی را شاید نتواند راضی کنه که به سبزواری بودن خودش افتخار کنه دوم اینکه مدیران سبزواری در سطح کشور که بسیار زیاد داریم متوجه خواهند شد که در شهر آنها افرادی هستند که به آنها توجه دارند خواه نا خواه اگر مسئولین داخل شهرستان برای توسعه شهرستان از آنها در حوزه مدیریتیشان کمکی بخواهند صددرصد پیگیری خواهند داشت به هر حال از تلاشهای اسرار نامه در این خصوص و همچنین در موارد دیگه به عنوان یک جوان سبزواری بسیار تشکر می کنم امیدوارم مسئولین شهرستان هم قدر زحمات شما را داشته باشند هر چند بعید می دونم!
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما