انتخابات کانون هنرمندان سبزوار برگزار شد / محمدامیر استیری مسئولیت کانون را برعهده گرفت

کفیل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از برگزاری انتخابات کانون هنرمندان و معرفی شدن محمدامیر استیری به عنوان مدیرعامل این کانون خبر داد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، محبوبه طبسی ضمن اعلام این خبر ، از روند برگزاری جلسه انتخابات کانون هنرمندان سبزوار ابراز رضایت کرد و افزود : در این جلسه ، آقای محمد امیر استیری که پیش از این مسوولیت انجمن موسیقی شهرستان را بر عهده داشت ، با آراء قاطع به عنوان مدیرعامل این کانون برگزیده شد.

وی ادامه داد: در نتیجه همین انتخابات همچنین آقایان علی آبادی به عنوان خزانه دار ، حیطه به عنوان بازرس و شمس آبادی به عنوان رئیس هیئت امناء انتخاب شدند.

طبسی همچنین گفت: بعد از انجام این انتخابات ، به زودی حکم رسمی آقای استیری از جانب کانون هنرمندان استان خراسان رضوی به مدت دو سال ابلاغ خواهد شد.

گفتنی است ، جلسه انتخابات کانون هنرمندان سبزوار ، بعد از ظهر سه شنبه 12 آذرماه ، با حضور شمس آبادی مسئول انجمن نمایش ، علی آبادی مسئول انجمن هنرهای تجسمی ، شمس حمید مسئول انجمن ادبیات داستانی ، شنوایی مسئول انجمن شعر ، احمدی مسئول انجمن سینمای جوان ، شرافت مسئول انجمن خوش نویسان و استیری مسئول انجمن موسیقی و همچنین با حضور سیما بهادران کارشناس هنری و محبوبه طبسی کفیل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار در محل دفتر این کانون در مجتمع فرهنگی هنری اسرار ، برگزار شد.

طبق اطلاعات مجله اینترنتی اسرارنامه ، پیش از این حسین شمس آبادی ، سید علیرضا شرافت ، زهرا شیرازی ، علیرضا رادمان و حسین غایبی ، دیگر مدیرانی بوده اند که بر صندلی کانون هنرمندان سبزوار تکیه زده اند.

لازم به ذکر است ، محمدامیر استیری ، علاوه بر مسوولیت انجمن موسیقی سبزوار در پرونده هنری خود ، تدریس موسیقی ، داوری تعدادی از جشنواره های موسیقی در سطح کشور و آهنگ سازی تعدادی از فیلم های رضا حامدی خواه، کارگردان و بازیگر مطرح سبزواری در صدا و سیمای ایران را نیز به ثبت رسانیده است.

البته کارنامه هنری استیری در زمینه موسیقی ، وقتی پربارتر می شود که بدانیم وی آهنگ سازی سرود ویژه سبزوار نیز برعهده داشته است که بی شک نام و خاطره تمام هنرمندان دست اندرکار این اثر به یادماندنی ، تا سالهای طولانی در نظر مردم دارالمومنین سبزوار ریشه فرهنگی خراسان ، به نیکی ثبت خواهد شد.

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

یک بانوی موفق سبزواری ، سرپرستی امور فرهنگی و هنری دیار سربداران را به دست گرفت.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما