درخشش فعالیت رفتگران طبیعت سبزوار در سطح کشور ...

انجمن رفتگران طبیعت سبزوار که با همت و اراده خودجوش گروهی از جوانان پویا و دلسوز این شهر به جهت حفظ و حراست از زیبایی های طبیعت دیار سربداران تشکیل شده است ، در مدت کوتاه عمر خود ، چنان فعالیت منسجم و هدفمندی را به نمایش گذاشته است که آوازه فعالیت آن ، در بسیاری از رسانه های ملی کشور انعکاس یافت و به شهرتی در سطح ایران رسید.

انجمن رفتگران طبیعت سبزوار که در اردیبهشت ماه 92 تشکیل شده است ، تا کنون چندین برنامه پاک سازی را در نقاط ییلاقی سبزواربزرگ انجام داده است که یکی از همین فعالیت های آنان در بخش خبری 20:30 شبکه دو سیما نیز انعکاس یافت.(منبع)که این انعکاس مطلوب رسانه ای  به منزله مهر تأییدی بر اهمیت فعالیت جوانان دوستدار طبیعت در سبزوار بود.

انعکاس فعالیت های رفتگران طبیعت سبزوار به همت گزارشی تصویری بود که حمید دلبری ، یکی از جوانان فعال سبزوار در عرصه وبلاگ نویسی به انتشار آن پرداخت. و بعد از چند روز مجری بخش وبگردی اخبار 20:30 در شبکه دو سیما به انعکاس آن پرداخت.برای مشاهده این گزارش تصویری هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

اما بعد از آن نیز فعالیت رفتگران طبیعت سبزوار همچنان مورد توجه و دقت رسانه های سراسری کشور قرار گرفت . به گونه ای که روزنامه کثیرالانتشار جام جم اخیرا در یکی از ویژه نامه های خود که به سفر و گردشگری در کل ایران اختصاص داشت ، در مطلبی که در ارتباط با فعالیت رفتگران طبیعت درشهرهای مختلف ایران بود ، به درج تصویری بزرگ از فعالیت رفتگران طبیعت سبزوار پرداخت.

این مطلب که در صفحه 6 ویژه نامه ایران گردی جام جم در تاریخ 5 آذرماه منتشر شده است ، تنها دارای دو تصویر بود که یکی به تصویر رئیس انجمن رفتگران طبیعت در کل ایران اختصاص داشت و دیگری یک عکس گروهی از جوانان دوستدار طبیعت سبزوار بود که در آن چهره افرادی نظیر امیرمسکنی وبلاگ نویس و مدیرمسئول مجله اینترنتی سبزواری ها ، مهدی مقصودی عضو شورای شهر ،  و حامد ارشادی پور موسس و دبیر انجمن دوستداران طبیعت سبزوار قابل تشخیص است.

 

همچنین علاوه بر ویژه نامه ایران گردی روزنامه جام جم ، وبسایت جام جم آنلاین نیز همین مطلب را به همراه تصویر طبیعت دوستان سبزواری منتشر کرده است .(منبع)

گفتنی است انجمن دوستداران طبیعت سبزوار دارای وبسایتی است که علاقه مندان می توانند با مراجعه به پیوند زیر ، مطالب این وبسایت را مطالعه نمایند:

انجمن دوستداران طبیعت سبزوار

 

مجله اینترنتی اسرارنامه

کلیک کنید:

فقط 50 میلیون تومان برای حفاظت از آهوان مینیاتوری سبزوار

 

نظرت را بنویس
comments

تاوپلج

وقتی یک کار خداپسندانه به دور از هر گونه غرض ورزی و صرفا در جهت آسایش خلق و طبیعت صورت می گیرد بدیهی است به لطف پروردگار به شهرت می رسد .بی شک هر که دلش برای این مرزو بوم می سوزد از تشکیل و فعالیتهای این گروه خشنود خواهد شد.به امید روزی که همه ی ما دنباله رو اقدامات سازنده و فرهنگی این چنین گروه هایی باشیم.

طبیعت دوستان سبز سبزوار

تقدیر وتشکر از اسرار نامه, رسانه دوستدار و حامی محیط زیست....
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما