سه شهید سبزواری با خون مطهر خود به استقبال اربعین حسینی شتافتند.

درآستانه فرارسیدن ایام پرحزن دهه آخر صفر ، سه شهید گرانقدر سبزواری با خون مطهر خود به استقبال اربعین حسینی شتافتند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، بسیاری از رسانه های کشور ساعاتی قبل خبر از وقوع یک حادثه تروریستی جدید در استان سیستان و بلوچستان دادند که منجر به شهادت تعدادی دیگر از غیور مردان سبزواری شد تا در طول دو ماه اخیر و پس از شهادت امین ابارشی و سعید فسنقری دو سرباز جوان سبزواری در منطقه سراوان دراوایل آبان 92 (منبع) این دومین مرتبه ای باشد که فرزندان دیار سربداران مورد حمله و هجوم وحشیانه ایادی استکبار جهانی و تاتارهای زمان قرار می گیرند.

 یکی از رسانه هایی که در نخستین ساعات بروز این حادثه اطلاعات کاملی را در اختیار مخاطبان خود قرار داد ، شبکه اطلاع رسانی دانا بود که در ادامه به بازنشر متن کامل این خبرتأثر برانگیز از وبسایت دانا نیوز می پردازیم:

معاون‌سیاسی و امنیتی استانداری سیستان به دانا خبر داد

شهادت 3 تن از نیروهای سپاه در سراوان+اسامی

صبح امروز در اثر برخورد یکی از خودرو‌های عبوری حامل نیروهای نظامی با یک تله انفجاری در منطقه مرزی سراوان سه نفر از نیروهای مستقر در این منطقه به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی دانا صبح امروز در اثر برخورد یکی از خودرو‌های عبوری حامل نیروهای سپاه با یک تله انفجاری در منطقه مرزی سراوان سه نفر از نیروهای مستقر در این منطقه به شهادت رسیدند.

رجبعلی شیخ‌زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی دانا این خبر را تأیید کرد.

وی همچنین در تشریح جزئیات شهادت 3 نفر از نیروهای نظامی در اثر برخورد با تله انفجاری در گفت و گو با عصر هامون گفت: مقارن با ساعت 6 صبح امروز 27 آذرماه، یک دستگاه  خودرو حامل پرسنل مهندسی سپاه در کارگاه فعال در میل  188 مرز سراوان جهت اجرای پروژه های عمرانی در حین حرکت به سمت میل 190 ب بودند که با یک تله انفجاری برخورد می کنند.

 

وی افزود: بر اثر این حادثه سه نفر از پرسنل مهندسی سپاه  به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 

به گفته منابع آگاه، این سه تن توسط تله انفجاری جاسازی شده گروه تکفیری جیش العدل، به فیض شهادت رسیدند.

 

اسامی شهیدان پاسدار

 

۱- سروان پاسدار حسن باعثی

 

۲- ستوان دوم پاسدار ابولفضل احمدی

 

۳- پاسدار علی توحیدی تبار

 

منبع: شبکه اطلاع رسانی دانا

 

مجله اینترنتی اسرارنامه در پایان به خانواده های محترم این شهیدان و عموم مردم شهیدپرور دارالمومنین سبزوار دیار نیک اندیشان پاک دل ، عرض می نماید و امیدوار است راه پرفتوح آن شهیدان والامقام همواره در کشور اسلامی ایران  و در سراسر جهان اسلام پر رهرو باشد....

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

نوحه خوانی حاج صادق آهنگران برای سربداران زمان

نظرت را بنویس
comments

این حادثه هیچ ربطی به جیش العدل نداشته و اونها فقط مثل قضیه دادستان زابل هر اتفاقی رو برای قدرت نمایی به خودشون نسبت می دن
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما