به دنبال تذکر شفاهی محسنی ثانی

تسلیت نایب رئیس مجلس به مردم دیار سربداران بابت شهادت سه پاسدار سبزواری


نایب رئیس مجلس شورای اسلامی حادثه شهادت سه پاسدار شهید سبزواری را در حادثه تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان به مردم شهیدپرور دیار سربداران تسلیت تبریک و تسلیت گفت.


به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه به نقل از وبسایت محمدرضا محسنی ثانی ، سید حسن ابوترابی فرد امروز یکشنبه پس از تذکر شفاهی نماینده مردم سبزوار ،  از طرف تمامی نمایندگان مجلس شهادت مرزبانان سبزوار را به مردم این شهر تبریک و تسلیت می گفت و از خداوند نیز علو درجات را برای آن شهیدان آرزو کرد.(منبع)


لازم به یادآوری است ، شهیدان والامقام ، ابوالفضل احمدی ، حسن باعثی و علی توحیدی تبار سه پاسدار غیور سبزواری بودند که هفته گذشته در سفری که به مناطق مرزی سیستان و بلوچستان و شهرستان سراوان داشتند ، پس از بروز یک حادثه تروریستی دعوت حق را لبیک گفته و به فیض شهادت نائل شدند.
پیکر این شهدای بزرگوار پنجشنبه گذشته بر دستان مردم دارالمومنین سبزوار شهر دیرینه های پایدار با شکوه خاصی تشییع شد.
مدتی قبل هم دو تن از مرزبانان جوان سبزواری  در همان منطقه سراوان سیستان و بلوچستان هدف حملات تروریستی قرارگرفته و به شهادت رسیدند.
به دنبال بروز پی در پی این حوادث غمبار محمدرضا محسنی ثانی نماینده مردم شهرستان های غرب خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی ، تا کنون چند مرتبه خواستار اندیشیده شدن تدابیر جدی برای ارتقاء امنیت مرزهای کشور به ویژه در نواحی هم مرز با افغانستان شده است.
آخرین تذکر او که امروز در صحن علنی مجلس عنوان شد و مورد توجه نایب رئیس مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

گفتنی است ، شهرستان های غرب خراسان رضوی در دو دوره اخیر نمایندگانی پویا و پیگیر با رویکردی معتدل در مجلس شورای اسلامی داشته اند.
به گونه ای که آقایان محسنی ثانی و سبحانی فر نمایندگان منطقه سبزواربزرگ درمجلس نهم  حضور فعالی در اکثر عرصه های محلی ، ملی و فراملی مرتبط با مجلس داشته اند.

به طور نمونه می توان به سفرهای اخیر محمدرضا محسنی ثانی به همراه رئیس مجلس شورای اسلامی به کشورعمان و یا سفر دیگر او به همراه دکتر ظریف به آفریقای جنوبی اشاره کرد.
سبحانی فر هم به تازگی ریاست گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه را برعهده گرفته است.وی مدتی پیش تر از آن نیز به ترکمنستان سفر  کرده بود.

این پویایی نمایندگان کنونی سبزوار در حالی است که مردم شهرستان  های غرب خراسان رضوی ، در بعضی از دوره های گذشته به دلیل بروز اختلافات داخلی بین نمایندگان و یا سکوت و انفعال بیش از حد آن ها در مجلس از عملکرد وکلای خود در خانه ملت رضایت نداشتند.

نمایندگان کنونی سبزوار نیز اگرچه بعضی نقاط ضعف در عملکردشان قابل مشاهده است ، اما در کل تحرک و تلاش خوبی را در ابعاد ملی ومحلی وظایف مجلسیشان از خود به نمایش گذاشته اند.
جدیدترین تذکر محمدرضا محسنی ثانی در مجلس نیز یقینا از دو  جنبه وکالت وی برای مردم داغدار سبزوار در سوگ فرزندان شهید خود در حوادث اخیر سراوان و نیز عضویتش در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قابل بررسی است.
لذا امید می رود به دنبال این تذکرات و پیگیری ها که مورد توجه مجلسیان نیز قرار گرفته است ،  اقدامات مجلس محترم تنها به صدور پیام تسلیت محدود نشود بلکه با در نظر گرفتن اعتباری مناسب در بودجه 93 برای ارتقاء عملی امنیت مرزهای ایران ، تصمیمی موثر اتخاذ شود.
تا از این به بعد کمتر شاهد بروز چنین حوادث تروریستی باشیم که هربار تعدادی از بهترین فرزندان ایران زمین را قربانی کرده و خانواده های آنان را داغدار می کند.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

نظر یک نماینده مجلس درباره تندروی های روزنامه کیهان

نظرت را بنویس
comments

بعضی ها کلا عادت دارن یک گیری بدن دیگه. شما به این چیزا توجه نکن اسرارنامه . کارتوادامه بده که در سبزوار سایت های جنجالی زیاد داریم سایتی مثل شما که متین و اروم و دور از جنجالای همیشگی با منش اعتدالی مطلب بنویسه کمه که وجود شما با همین روش خیلی لامزه لطفا تحت تاثیر قرارنگیرید

محسنی نامه بیشتر برازنده این سایت است تا اسرارنامه
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما