لطفاً در نظر سنجی جدید اسرارنامه شرکت کنید.

مجله اینترنتی اسرارنامه در روزهای اخیر اقدام به انتشار جدیدترین نظر سنجی خود کرده است که این بار موضوع نظرسنجی مربوط به فعالیت های خود اسرارنامه است و از مخاطبان گرامی دعوت می کند در این نظر سنجی که هم اکنون در بخش نقطه در دایره همین در سمت چپ صفحه اصلی و صفحات داخلی اسرارنامه قابل مشاهده است ، شرکت نمایند.

گفتنی است همان گونه که حتما تا کنون دریافته اید نظر سنجی های مجله اینترنتی اسرارنامه ، جنبه اطلاع رسانی عمومی را ندارد و تا کنون نتایج هیچ یک از این نظرسنجی ها در جایی منتشر نشده است. زیرا هدف اسرارنامه از اجرای این نظرسنجی ها ، آگاهی یافتن اعضای تحریریه از نیازها ، انتظارات و دیدگاه های مخاطبان گرامی خود درباره مسائل مختلف دیار سربداران است تا این رسانه تحلیلی بتواند مناسب با نیاز مخاطبانش رویکردهای مناسب را در تولید و تهیه اخبار ، گزارش ، تحلیل و مصاحبه و .... اتخاذ نماید.

بدین ترتیب هیچ گونه شک و شبهه ای نمی تواند در ارتباط با اعتبار نتایج این نظر سنجی و یا داشتن جهت گیری خاص سیاسی و جناحی در پس پرده انجام این نظرسنجی اینترنتی وجود داشته باشد.

دراین نظر سنجی از مخاطبان گرامی اسرارنامه خواسته شده است ، به این سئوال پاسخ دهند که کدامیک از مطالب اسرارنامه را بیشتر می پسندند:

گزینه هایی که برای پاسخ پیشنهاد شده عبارتند از:

  1. پژوهش های فرهنگی و تاریخی
  2. تحلیل مسائل روز سبزوار
  3. گزارش های تصویری
  4. نظرات مخاطبان و پاسخ های اسرارنامه

 

مجله اینترنتی اسرارنامه در ادامه به طور نمونه به درج پیوند تعدادی از مطالب این وبسایت که در هر یک از دسته بندی های فوق جای می گیرند ، می پردازد ، تا ذهن مخاطبان گرامی نسبت به منظور هر یک از 4 گزینه موجود ، راهنمایی شود.

 

  1. پژوهش های فرهنگی و تاریخی :

شامل مطالبی است که پیرامون تاریخ و فرهنگ دارالمومنین سبزوار شهر دیرینه های پایدار نوشته شده است. جنبه هایی که شاید علی رغم برخورداری از ارزش های هویتی بسیار زیاد برای مردم این دیار ، در لابه لای مسائل و کشمکش های عمدتاً سیاسی که بعضا در رسانه های محلی نیز نمود می یابند ، از یادها رفته و یا کمتر دیده شده اند :

به طور نمونه :

 

  1. تحلیل مسائل روز سبزوار :

به طور نمونه:

 

  1. گزارش های تصویری

به طور نمونه :

 

  1. نظرات مخاطبان و پاسخ های اسرارنامه

این مورد در انتهای بسیاری از مطالب منتشر شده در اسرارنامه قابل مشاهده است و به نظر نمی رسد نیاز به توضیح و یادآوری بیشتری داشته باشد.

 

گفتنی است ، مخاطبان گرامی می توانند در صورتی که پاسخ مورد نظر آنها در گزینه های موجود این نظر سنجی وجود ندارد یا نظری به صورت تشریحی دارند ، در بخش نظرات همین مطلب آن را با اسرارنامه در میان بگذارند.

نظرات شما یکی از بهترین شاخص ها در جهت گیری مسیر فعالیت اسرارنامه است.

پیروز باشید...

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

نقطه ای در دایره ابهام

نظرت را بنویس
comments

اسرا حاتم وند

عالی بود این شعر را من حفظ کردم وبرای بچه های کلاس خواندم

اميرمحمد

سلام من به گزينه 3و4رای ميدم و پيشنهاد ميکنم مطالبی مثل صرفا جهت اطلاع و يا مطالب باحال بزاريد مرسی از همتون که با جون و دل کار ميکنيد

پروانه خانووووم

سلام همچین خوشم میاد دندون شکن و محترمانه جواب میدی همچین تو کفم قیافتو ببینم والااااااااا

ابوالفضل خیرابادی از نیشابور

خسته نباشید.ظاهر جدید سایت مبارک باشه انقد دیر نظراتو منتشر کردید که رغبت سرزدن از اینجا رو از ما گرفتین

باران

همین که نظرات مخاطبان ومنتقدان پایین این مطلب بدون سانسور منتشر شد خودش گویای محبوبیت این بخش از سایته.البته اینکه دوستانه منتقد هم شما رو مورد عنایت قرار دادن نشون میده که با همه «مزخرف» بودن سایت (به قول منتقد عزیز) ، اینقدر ارزش داشتین که اومدن و اظهار لطفشون رو ابراز داشتن.!

میشه یک انتقادت به مثلا رضوی رو منتشر کنی نه جون اسرارنامه؟ فقط یک انتقاد میشه بگی هزینه ی اولیه راه اندازی رو کی بهت داده؟ بگو دیگه اگه راست می گی؟

مرغابی خودتی اسرار جون از یه طرف قاق میزنی که سیاسی کاری نیستی و مجله فرهنگی اجتماعی اه از اون طرف طاقت نداری تحلیل های سیاسی من دراوردی تو منتشر نکنی حالا هم نظر سنجی گذاشتی که فردا به همین مزخرفاتت استناد کنی که مخاطبان از ما خواستند بیشتر بابت مسائل روز شهرستان تو اسرار نامه مزخرف ببافیم خر خود خود خودتی

از نظر پاچه خواری مسئولین واقعا بهت بیست می دم مخصوصا اقای رضوی و محسنی رو خوب حمایت می کنی که البته حقم داری بجای اسامی هم نقطه چین بذار!!!

اعتماد به نفس اسرار نامه رو اگر ..... داشت الان امپراطور بادها بود

م الف

اولین گزینه.......ولی همش جالب وجذاب است.

محسن

همه اش چرت و مزخرفه!! يه گزينه هيچکدام هم بزار فکر کنم خوب رايي بياره!
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما