اصلاحیه ای بر یک مطلب

حضور چندین وبسایت متعلق به سبزواری ها در جشنواره وب ایران

مجله اینترنتی اسرارنامه در روزهای اخیر اقدام به انتشار مطلبی در ارتباط با ششمین دوره جشنواره وب ایران کرد و در آن مطلب نام مجله اینترنتی سبزواری ها را به عنوان تنها وبسایت نماینده دیار سربداران ، مطرح نمود.

این موضوع به سرعت با واکنش اعتراض آمیز بعضی از مخاطبان گرامی این مجله مواجه شد که از شرکت تعداد بیشتری از بسایت های متعلق به سبزواری ها در جشنواره وب ایران اطلاع داشتند.

مجله اینترنتی اسرارنامه در اینجا ضمن پوزش خواستن از تمام مخاطبان گرامی به ویژه مدیران دیگر وبسایت های سبزواری که در این جشنواره شرکت کرده اند ، به  جهت جبران مطلب اشتباه پیشین ، به معرفی شماری از این وبسایت ها می پردازد:

 

وبسایت سید امیر سجادی

این وبسایت با یک طراحی زیبا و منحصر به فرد ، راه اندازی شده است.

هر چند صفحه اول آن درنگاه اول رنگ آمیزی صفحه اصلی سایت سیدامیرسجادی مخاطب را به یاد سایت پیوندها می اندازد که هنگام فیلترینگ بعضی سایت ها ظاهر می شود ، اما هر مخاطبی پس از کمی دقت کردن ، به زیبایی و منحصر به فرد بودن سبک طراحی آن پی می برد.

برای ورود به وبسایت سیدامیر سجادی هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

 

 

وبسایت طنز با طعم یوک

این وبسایت همانطور که از نامش بر می آید از یک نوع فضای تفریحی ، سرگرمی ، تبلیغاتی و تجاری در فضای مجازی دیار سربداران برخوردار است.

خلاقانه ترین بخش این وبسایت نام آن است . همانطور که شاید بسیاری از مخاطبان گرامی بدانند ، عبارت "یوک" یکی از اصطلاحات معروف در لهجه شیرین سبزواری است که تقریبا می توان گفت استفاده از آن فقط منحصر به فرد سبزواری هاست و کاربرد آن در دیگر شهرهای کشور حتی شهرهای همجوار سبزوار در استان خراسان مشاهده نمی شود.

این عبارت که اکثر سبزواری ها در لحظاتی که دچار حس تعجب وحیرت از یک موضوع می شوند ، آن را بهترین وسیله برای ابراز حس شگفت زدگی خود می دانند ، اینک بر پیشانی وبسایت طنز با طعم یوک قرار گرفته است تا سبزواری ها بتوانند درکنار وبسایت های جدی و رسمی ای که همه روزه اخبار و تحلیل های سیاسی و اداری و یا پژوهش های فرهنگی و تاریخی این دیار را عرضه می کنند ، از وبسایت های مفرح و طنزآمیز نیز برخوردار شوند.

برای ورود به وبسایت طنز با طعم یوک هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

 

 

وبسایت مجله اینترنتی سبزواری ها

برای مطالعه توضیحات لازم درباره این وبسایت هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

 

گفتنی است علاقه مندان به شرکت در جشنواره وبسایت های ایران فرصت دارند تا پایان بهمن ماه در رأی گیری مربوط به آن شرکت کنند و وبسایت محبوب خود را انتخاب نمایند.

شرکت در این رأی گیری رایگان است و تنها شرط آن برخورداری از یک آدرس حقیقی ایمیل است تا شرکت کنندگان بتوانند رأی رأی ارسال شده خود را تأیید کنند.


توجه :

در صورتی که شما مخاطبان گرامی نیز وبسایت ها یا وبلاگ هایی متعلق به سبزواری ها را می شناسید که در جشنواره وب ایران شرکت کرده اند ، برای تکمیل شدن این مطلب و اطلاع رسانی بهتر به همشهریان سبزواری جهت شرکت در رأی گیری انتخاب بهترین وب ایران ، لطفا به مجله اینترنتی اسرارنامه اطلاع دهید.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

آشنایی با مجید علوی زاده جوان موفق سبزواری و چهره وب ایران

نظرت را بنویس
comments

علی

آیا این سایت ها برای امسال هم شرکت کرده اند یا نه لطفا خبری تحت عنوان این مطلب دوباره در سایت بگذارید فکر میکنم الانم دوباره جشنواره شروع شده

محمد حشمتی

با سلام و خسته نباشید اینجانب محمد حشمتی مدیر وب سایت یوک بابت مطلبی ک در مورد وبسایت ما نوشته اید تشکر میکنم یا حق موفق باشید
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما