برگزاری همایش ملی قرآن کریم و میراث رضوی در سبزوار به سطح علمی - پژوهشی ارتقاء یافت

پایگاه قرآنی دانشگاهی ایحا از ارتقاء سطح برگزاری همایش ملی قرآن و میراث رضوی در سبزوار به سطح علمی - پژوهشی خبر داد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، دانشکده علوم قرآنی سبزوار که یک دانشکده تازه تأسیس در دارالمومنین سبزوار است فعالیت خود را از مهرماه 90 با همکاری و پیگیری مسئولان و نمایندگان وقت و جمعی از دلسوزان فرهنگی و قرآنی دیار سربداران راه اندازی شده است و اینک پس از گذشت حدود 2 سال از تأسیس این مرکز دانشگاهی ، برگزاری همایشی در سطح  علمی - پژوهشی ، یک موفقیت ارزشمند محسوب می شود که یقینا از پشتکار و تلاش وافر کارکنان این دانشگاه ناشی شده است.

در همایش هایی که در سطح علمی و پژوهشی ، برگزار می شود ،  پذیرفته شدن هرمقاله توسط تیم داوری ، کسب چند امتیاز ارزشمند علمی برای فرد ارائه دهنده مقاله را به همراه دارد.

متن کامل گزارش منتشر شده در وبسایت ایحا درباره همایش ملی قرآن کریم و میراث رضوی سبزوار به شرح زیر است:



اخذ مجوز علمی - پژوهشی همایش ملی قرآن کریم و میراث رضوی از سوی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ، دکتر محمد اکبری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در گفت و گو با ایحاء ، با اشاره به برگزاری «همایش ملی قرآن کریم و میراث رضوی » و دغدغه اساتید مبنی بر اعتبار علمی- پژوهشی بودن این همایش بیان کرد: با تلاش و پی گیری مجدانه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ، مجوز علمی - پژوهشی همایش ملی قرآن کریم و میراث رضوی از وزارت علوم و تحقیقات اخذ گردید.
متن نامه مدیر کل دفتر برنامه ریزی و سیاست گذاری امور پژوهشی وزات علوم ،تحقیقات و فن آوری به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی
معاون محترم پژوهش و فناوری دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم
سلام علیکم
بازگشت به نامه شماره 92/882706 مورخ 92/9/24 در خصوص برگزاری « همایش ملی قرآن کریم و میراث رضوی» ، پس از بررسی مستندات همایش به استحضار می رساند با توجه به جایگاه علمی برگزارکنندگان و کارگروه مربوط به آن ، سطح علمی - پژوهشی همایش تایید می گردد.
ضروری است در برگزاری همایش فوق ، آیین نامه نحوه برگزاری و ساماندهی همایش های علمی مصوب معاونت پژوهش و فناوری وزارت متبوع به شماره 3/9889 مورخ 91/5/4 مورد توجه قرار گیرد.

منبع: ایحا

گفتنی است: همايش ملي قرآن كريم و ميراث رضوي با مشاركت بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا علیه السلام و دانشگاه حکیم سبزواری  ، توسط دانشگاه علوم و معارف قرآن كريم و با مديريت دانشكده علوم قرآني سبزوار در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
محورهاي اصلي اين همايش، «مناظرات امام رضا (ع)»، «استنادهاي قرآني امام رضا (ع)» و «احاديث تفسيري» می باشد و علاقه مندان مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر به سايت www.sabzevarcnf.quran.ac.ir مراجعه نمايند.
(منبع)

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

دومین نشست تخصصی همایش ملی "قرآن کریم و میراث رضوی" در سبزوار برگزار شد

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما