بررسی کارنامه یک ساله شهرستان سبزوار

هیئت تحریریه مجله اینترنتی اسرارنامه در آخرین روزهای سال جاری ، کارنامه یک ساله فعالیت های شهرستان سبزوار را مورد بررسی قرار داده است.
در این بررسی سعی هیئت تحریریه اسرارنامه بر این بوده است که همه ابعاد سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی ، علمی و ... شهرستان سبزوار و بخش و روستاهای آن ، اعم از موارد مثبت و منفی را مد نظر قرار دهند و هیچ مورد با اهمیتی را از قلم نیاندازند.
ماحصل این بررسی دستیابی به فهرستی از حدود 35 مورد از رویدادهای عمده شهرستان سبزوار از ابتدای فروردین 90 تا روزهای پایانی اسفند 91 بوده است.
این فهرست به همراه تحلیل هیئت تحریریه اسرارنامه بر تعدادی از موارد ذکر شده تا ساعاتی دیگر در بخش کاغذ کاهی همین وبسایت منتشر خواهد شد.
از ویژگی های بارز این مطلب این است که شما مخاطبین گرامی نیز می توانید به تکمیل شدن آن یاری برسانید .
به همین خاطر بخشی باعنوان فهرست ضمیمه مخاطبین در پایان این کارنامه تعبیه شده است ، که شما مخاطبین گرامی می توانید موارد مختلفی را که در این زمینه به ذهنتان می رسد به بخش نظرات همان مطلب ارسال کنید تا این موارد پس از تأیید هیئت تحریریه مجله اسرارنامه در متن خبر نمایش داده شود.
این تصمیم به خاطر آن گرفته شد که به علت کثرت موارد مثبت و منفی رخ داده در یک سال گذشته ، ممکن است برخی موارد از دیدگاه مجله اینترنتی اسرارنامه پنهان مانده باشد . لذا شما همشهریان گرامی می توانید با پیشنهادات خود مقاله مورد ذکر را تکمیل نمایید.
پس تا ساعاتی دیگر برای مطالعه و تکمیل کارنامه شهرستان سبزوار در یک سال گذشته به بخش کاغذ کاهی همین وبسایت مراجعه نمایید.
با تشکر ...

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما