جلسه هماهنگی جهت رونمایی از انیمیشن راشن و ماهشن با حضور شعرای برجسته سبزوار

جلسه هماهنگی جهت رونمایی از انیمیشن راشن و ماهشن با حضور سه تن از شعرای برجسته سبزوار در محل دفتر موسسه فرهنگی هنری کیاسبز بیهق برگزار شد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، آقایان دکتر حسن دلبری ، سیدجواد جعفری نسب و رضا فرامرزی سه تن از شعرای شناخته شده سبزوار بعد از ظهر یکشنبه 6 بهمن با حضور در دفتر کیاسبزبیهق ضمن دیدار با زهرا شیرازی مدیرعامل  این موسسه فرهنگی و هنری و پروانه باغانی کارگردان هنری راشن و ماهشن نظرات خود را درباره سرایش شعر مناسبی جهت معرفی این مجموعه انیمیشنی ارائه دادند.

شما مخاطبان گرامی هم اکنون می توانید برای مشاهده گزارشی تصویری از این جلسه به پیوند زیر در بخش عکس نامه اسرارنامه مراجعه نمایید:

گزارش تصویری جلسه هماهنگی رونمایی از انیمیشن راشن و ماهشن

 

مجموعه انیمیشنی راشن و ماهشن که به سفارش و تهیه کنندگی سیمای استانی خراسان رضوی و با تلاش گروه مهندسی پویانمایی سروستان شرق ، خانه هنر حوزه فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری و موسسه کیاسبزبیهق در دارالمومنین سبزوار تولید شده است ، قرار است به زودی با حضور میهمانانی برجسته از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سبزوار رونمایی شود.

عوامل تولید این مجموعه انیمیشنی از چند هفته گذشته تا کنون درصدد تدارک مراسمی با کیفیت جهت رونمایی از این اثر هنری هستند که قرار است به زودی از شبکه استانی خراسان رضوی پخش شود.

انیمیشن یکی از اشکال مهم و ارزنده هنری در جهان معاصر است که می تواند در امر تولید ، انتقال و تثبیت هرگونه ارزشهای فرهنگی و اجتماعی ، ابزار بسیار موثری باشد.

مجموعه انیمیشنی راشن و ماهشن بر محور قالیچه ای قدیمی به نام "تاس قالیچه" در یکی از روستاهای دارالمومنین سبزوار ریشه فرهنگی خراسان تولید شده است که هربار موضوعی خاص در ارتباط با این قالیچه و یکی از مشاغل سنتی دیار سربداران به وقوع می پیوندد و در خلال آن فرهنگ و آداب و رسوم سنتی منطقه سبزوار را به زیبایی به تصویر می کشد.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

آیین رونمایی از مجموعه انیمیشنی راشن و ماهشن در سبزوار برگزار خواهد شد.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما