به مناسبت چهلمین روز درگذشت سه معلم فقید سبزواری

انجمن اسلامی معلمان سبزوار خواستار ایجاد استانداردهای لازم در محور سبزوار-بردسکن شد

انجمن اسلامی معلمان سبزوار به مناسبت فرارسیدن چهلمین روز درگذشت ناگهانی سه معلم فقید سبزوار در حادثه رانندگی محور سبزوار- بردسکن ضمن گرامیداشت یاد آن شادروانان ، خواستار ایجاد استانداردهای لازم در محورهای مواصلاتی سبزوار به ویژه در محور سبزوار- بردسکن شد تا پس از این کمتر شاهد حوادث ناگوار  رانندگی باشیم.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، متن پیام انجمن اسلامی معلمان سبزوار که توسط آقای محمد مهری به تحریریه این وبسایت ارسال شده ، به شرح زیر است:

به نام خدا

کسی که در راه تحصیل علم بمیرد، شهید مرده است. امام صادق(ع)

      چهل روز از درگذشت نابهنگام و تأسف بار همکاران عزیز و بزرگوارمان ( مرحومین علی اکبری، طیبی نیا ، فوجی) که جامعۀ فرهنگیان سبزوار ار در بهت و حیرت فرو برد، می گذرد. رحلتی که برای ما بسیار دردناک ، جانکاه و غم انگیز بود.هر چند بر این عقیده ایم که از اوییم و هر گاه او بخواهد، به سویش رجعت می کنیم ، اما یقین داریم که اگر انسان ها بخواهند، می توانند قضا و قدر الهی را با دعا، با علم و با هوشیاری به تأخیر اندازند.

     انجمن اسلامی معلمان سبزوار ، با عرض تسلیت به بازماندگان عزیز و بزرگوار این مرحومین و جامعۀ بزرگ فرهنگیان سبزوار و آرزوی علوّ درجات برای روح آن درگذشتگان فقید در حادثۀ اخیر ، بر این باور است ؛ در جادّه ای که همکاران ما در آن جان باختند، اگر استانداردهای لازم ، مانند عریض تر بودن جاده و یا یک طرفه بودن آن امکان پذیر می بود ، چه بسا این اتفاق ناگوار و دیگر حوادث تلخ که در این جاده بسیار است ، به وقوع نمی پیوست.

     لذا از مسؤولین محترم آموزش و پرورش تقاضا داریم که این حادثۀ ناگوار را در سطح وسیع ، مخصوصاً در بین مسؤولین محترم وزرات راه و ترابری انعکاس داده ، تا با توجه به این که هم اکنون جادۀ سبزوار- بردسکن، تبدیل به یک راه پر تردّد گردیده و محور اصلی رفت و آمد وسایل نقلیۀ سنگین و سبک به جنوب خراسان و کشور می باشد، ترتیبی اتخاذ نمایند تا نسبت به دو بانده کردن این جاده اقدام عاجل صورت پذیرد . البته وجود یک ایستگاه پلیس راه در مسیر مذکور لازم و ضروری می نماید.

    امید که دیگر شاهد حوادث تلخی از این گونه نباشیم و این اتفاق غمبار ، زنگ خطری باشد برای هوشیاری و اقدام سریع مسؤولین خدمتگزار و خدوم این دیار.

به امید سربلندی

انجمن اسلامی معلمان سبزوار

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

راهبرد اصلاح طلبی با منش اعتدال گرایانه ، گزینه مطلوب امروز در مدیریت سیاسی و اجرایی کشور است

نظرت را بنویس
comments

ناشناس

البته این جاده دارای یک پلیس راه نسبتاً فعال است، اما متاسفانه معضل تصادف در جاده های یکطرفه همواره وجود دارد.

شناس

البته فعال در زمینه جریمه نوشتن و لا غیر
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما