عیدانه شهردار سبزوار به مناسبت سال نو

   یا مقلب القلوب والابصار
                    یا مدبر الیل و النهار
                                       یا محول الحول و الاحوال
                                                            حول حالنا الی احسن الحال
شهردار سبزوار:
بهار، نگاهی نو به زندگانی، آغازی بر شکوفایی و بالیدن و بر اوج رسیدن است، خدایتان در کنار و نوروز گوارایتان باد.
به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز و آغاز فصل شکفتن گل ها و جان گرفتن درختان و سر سبز شدن بوستان ها«حسین مقصودی» شهردار سبزوار در پیامی این عید را خطاب به همشهریان عزیز سبزوار و میهمانان میقات الرضا(ع) تبریک گفت.
در بخشی از پیام شهردار آمده است: در سالی که گذشت تحت رهبری داهیانه ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی بیش از سه دهه قبل عزم خود را برای مبارزه با ستیزه جویان انقلاب و دشمنان کینه توز ملت بزرگ و تاریخ ایران جزم و پشت سر گذاشتیم. مبارزه ای که نتیجه آن با اتکاء به خداوند و غیرت و همت مردم سلحشور کشورمان برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب به ثبت رسید.
در سال گذشته شما مردم متدین و میراث دار سربداران بخش عظیمی از حق و حقوق شهرداری را پرداخت و بنیه مالی این سازمان مردمی را تقویت و موجب سربلندی خدمتگزاران خود شدید. لذا به پاس این حمیت و احساس مسئولیت مراتب حق شناسی خود و سازمان های وابسته و همکارانم را آرزو دارم و در همین فرصت از زائرین عزیز امام هشتم(ع) که دقایقی را برای رفع خستگی در دارالعباد سبزوار و در خطه تاریخی و افتخارآفرین سربداران توقف می کنند خسته نباشید گفته و برای همه آنان آرزوی قبولی زیارت، تندرستی و عافیت دارم و از پیشگاه با عظمت خداوند رحمان عاجزانه استدعا دارم سال جدید را سال توفیق عبادت، کار و تلاش و خدمت به همشهریان عزیز مقدر فرماید.
شهردار سبزوار متذکر شد: چنانچه شهروندان خواستار سبزواری پیشرفته در تمام ابعاد هستند باید حق و حقوق استفاده از خدمات شهری را بپردازند و شهرداری را یاری دهند زیرا به نظر می رسد شهروندان سبزواری به هر دلیلی تاکنون با فرهنگ شهروندی و پرداخت حق و حقوق شهرداری برای بهره مندی از خدمات شایسته و برخورداری از شهر زیبا آشنا نشده اند.
حسین مقصودی رفع نارسایی های موجود در شهر 230 هزار نفری سبزوار را مستلزم همکاری مردم و مسئولان اعلام کرد و با بیان این مطلب که شهرنشینی افتخار نیست بلکه شهروند خوب بودن افتخار است گفت: اگر می خواهیم این خواسته به حق مردم فهیم سبزوار و مسئولان که ایجاد شهری سر سبز و آباد و در حد نام و پیشینه سبزوار تحقق یابد و سبزوار از افسردگی و خمودگی رهایی و شهری سالم و با نشاط داشته و مبلمان شهری مورد رضایت مردم سبزوار باشد همه مردم سبزوار باید احساس مسئولیت کنند.
وی که از شهریور ماه سال 90 سکان شهرداری سبزوار را بر عهده گرفته بود، اظهار داشت: در بدو ورود به شهرداری با چالش های زیادی از جمله بدهی 9 و نیم میلیارد ریالی این سازمان، سد معبر، نبود آرامستان، پرداخت نشدن حقوق پرسنل به مدت 3 ماه، ضعف مبلمان شهری و... مواجه بودیم که خوشبختانه به لطف خداوند متعال با همراهی و سیاست گذاری شورای محترم، اتحاد مسئولین و همراهی مردم عزیز سبزوار، رضایت نسبی بدست آمده است.ان شاء ا... در سال 91 با این وفاق و همدلی و همراهی بتوانیم گام های اساسی و عملی را بلندتر برداریم.
نوروزتان پیروز و خدایتان در کنار باد.
                                                    حسین مقصودی شهردار سبزوار
                                                                     نوروز 1391    
منبع : وبسایت رسمی شهرداری سبزوار  

کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید :
پیام نوروزی علی سبحانی
نظرت را بنویس
comments

roli

حسین اقای مقصودی خسته نباشید خداقوت مردمی باشید تا مردم باشهرداری بیشتر اشنا باشند... عید مبارک
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما